Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muppetkokken
    replied
    Jeg merker jeg er skeptisk til denne kampen. Denne kampen blir en helt annen kamp enn den mot Strømsgodset, og jeg er litt bekymra for at vi kan få en på trynet her.

Leave a comment:

• usbenga
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Omarsson er vel ganske rask? Med han og Rasmus langs hver sin krittlinje og Deshorn i midten bør ikke S08 satse på å stå høyt.

Kom igjen og ta en seier til nå da!
    Vil du dytte Fredheim ut på benken etter den friske starten mot Godset?

Leave a comment:

• Kverna
    replied
    Originally posted by Nils_de-Noia View Post
    Omarsson er vel ganske rask? Med han og Rasmus langs hver sin krittlinje og Deshorn i midten bør ikke S08 satse på å stå høyt.

Liker veldig godt tanken!
    Særlig liker jeg at Omarsson ikke bare er rask, men han er god teknisk OG sterk i kroppen. Ble veldig imponert av han både mot Bærum og når jeg så han mot Godset. Drar seg ned langs kanten, mister ball, men kommer seg rundt og får dytta bort forsvareren som prøver å skjerme ballen ut. Flott potensiale!

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Tom Hagen er ikke bare den dårligste dommeren, men han passer alltid på og gjøre brølere mot Enga! Jeg tror han gjør det med vilje. Men er vi så gode som vi kan være, bør han ikke være no problem! KOM IGJEN ENGA

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied

Leave a comment:

• Kverna
    replied
    Blir deilig med matchen igjen så fort! Gleder meg masse, og håper seriøst på en bedre forestilling enn sist vi var der. Kan ikke la dem slå oss i det hele tatt, men å la dem putte 3 er jo sinnsykt.
    Håper at vi starter med samme laget, med unntak av høyrekanten, der jeg helst vi se Omarsson eller Braaten.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Hvordan den havna der, må gudene vite. Skjer ofte noe rart når jeg skriver fra denne telefonen. Så oppfordringen er, neste kamptråd lager noen andre. Men få ræva i gir.
    : + D =
    Ti tegn

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by oPsL View Post
    Assisten #1 høres ut som en skikkelig glad-gutt
    Hvordan den havna der, må gudene vite. Skjer ofte noe rart når jeg skriver fra denne telefonen. Så oppfordringen er, neste kamptråd lager noen andre. Men få ræva i gir.

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    To dager til match, så må jo få i gang denne tråden.

< Sarpsborg stadion, fredag 10. april kl. 19.00 (TV2 Zebra)

Dommer:Tom Harald Hagen, Grue IL
    Assistentdommer 1ag Roger Nebben, Åsa IL
    Assistentdommer 2:Jan Erik Engan, Loddefjord IL>>

Kjempestart på sesongen mot Godset, og førsteomgangen var rett og slett rå. Total overkjøring. Klarer vi å ha det nivået i 2×45, slår vi 08. Det var det da. Dessverre har vi denne runden den verste dommeren av alle. Håper ikke han blir avgjørende igjen.

Kom igjen Enga!

http://www.vif-fotball.no/news/artic...te-i-sarpsborg
    Assisten #1 høres ut som en skikkelig glad-gutt

Leave a comment:

• Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00

To dager til match, så må jo få i gang denne tråden.

< Sarpsborg stadion, fredag 10. april kl. 19.00 (TV2 Zebra)

Dommer:Tom Harald Hagen, Grue IL
    Assistentdommer 1ag Roger Nebben, Åsa IL
    Assistentdommer 2:Jan Erik Engan, Loddefjord IL>>

Kjempestart på sesongen mot Godset, og førsteomgangen var rett og slett rå. Total overkjøring. Klarer vi å ha det nivået i 2×45, slår vi 08. Det var det da. Dessverre har vi denne runden den verste dommeren av alle. Håper ikke han blir avgjørende igjen.

Kom igjen Enga!

http://www.vif-fotball.no/news/artic...te-i-sarpsborg
Working...
X