Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Nico 8
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Den svarte tredjedrakta er jo opprinnelig den drakta som Klanens representanter designa og som vant avstemninga før 2013-sesongen. Da hadde den grønne striper. Ser ikke helt det store poenget med å bytte ut de med rose striper, når den var så stilig i utgangspunktet.
    Og den drakta er perfekt som tredjedrakt. Den er svart, som i og for seg har vært tredjedrakt valget i nyere tid, som er en helt ok farge når man ikke kan ha klubbfargene. I tillegg var det tatt hensyn til historia med de få grønne detaljene. Hvorfor endre noe som funka? Jeg kan forstå at design kan variere fra år til år, men det bør fremdeles være de samme 2-3 fargene til hvert draktsett som gjelder.

Og når vi er inne på drakter, så la jeg merke til at vi i hele sesongoppkjøringa hadde Huawei logoen på hjemmedrakta i en rødfarge som så ganske bra ut, men til første seriekamp skifta vi til hvit isteden. Jeg skjønner at der er fordi sponsoren ville ha en mer synlig logo, men det er fremdeles litt småkjipt når jeg trudde den skulle være rød.

Leave a comment:

• Tony2
    replied
    Originally posted by McCabre View Post
    Den svarte tredjedrakta er jo opprinnelig den drakta som Klanens representanter designa og som vant avstemninga før 2013-sesongen. Da hadde den grønne striper. Ser ikke helt det store poenget med å bytte ut de med rose striper, når den var så stilig i utgangspunktet.
    Det er en fin drakt, absolutt. Men i dagens fotball har jo desverre ikke drakter lengre levetid enn et år, og det har ført til ganske mange håpløse varianter som sannsynligvis er laget av folk som ikke vet noe om fotball. Vi har ihverfall som oftest blitt spart de verste variantene når det gjelder førstedrakter.

Vet ikke i hvor stor grad folk flest bryr seg om det, men for meg er draktdesign viktig.

Leave a comment:

• McCabre
    replied

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by Tony2 View Post
    Åja, det var en Rosenborgkobling. Bryr vi oss virkelig så mye om de folka til å bestemme drakter etter
    til det vil jeg si "mja". når det gjelder gult og svart (hadde du ikke trengt og nevne engang) tror jeg det snakker for seg, men RævBK er hat klubb nr. 2 for mange av oss, jeg satte til og med i halsen når vi introduserte Addidas (for meg så er det i nyere tid RævBK), i og med at Lyn var i dass hadde jeg håpt vi kunne ha tatt over Puma (mye kuulere og spesielt enn Addidas)

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Åja, det var en Rosenborgkobling. Bryr vi oss virkelig så mye om de folka til å bestemme drakter etter det?

Hva er bedre da? Gule?
    Vi er en klubb med stolte tradisjoner. Farger er en stor del av dette som bør gjenspeiles i draktene.

Veldig mange forskjellige farger har blitt brukt på draktene opp gjennom årene og det holder vel med disse?

Mulig både rosa og hvitt og svart har blitt brukt uten at jeg helt har oversikten.

Leave a comment:

• Tony2
    replied
    Åja, det var en Rosenborgkobling. Bryr vi oss virkelig så mye om de folka til å bestemme drakter etter det?

Hva er bedre da? Gule?

Leave a comment:

• Nico 8
    replied
    Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
    Hmmm.. kanskje vi kunne høre med Rema 1000 om de ville sponse oss.
    hadde gjort seg godt på svart/hvite drakter.
    Kunne tatt røde striper istedenfor rosa, eller blå striper. Rosa ser ikke bra ut.

Leave a comment:

• Lord Of The Dusk
    replied
    Hmmm.. kanskje vi kunne høre med Rema 1000 om de ville sponse oss.
    hadde gjort seg godt på svart/hvite drakter.

Leave a comment:

• Tony2
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Hvit og svart? Kødder du?
    Ehm, nei. Er hvit og svart et problem? Forklar.

Aller helst ville jeg ikke hatt striper i det hele tatt men så lenge det er Adidasdrakter er vel det ikke noe alternativ.

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Ser virkelig ikke bra ut. Burde opplagt vært hvite.
    Hvit og svart? Kødder du?

Leave a comment:

• McCabre
    replied
    Originally posted by Ingar View Post
    Eller noen bilder av Dorthe "MILF" Skappel. Er det pilsen eller er hun bare jævlig hot?
    Det var pilsen.

Leave a comment:

• Mikkell
    replied
    Originally posted by Trym View Post
    Ja. Synd ikke både Zahid, Braaten og Brown får spille sammen på topp...
    Vi får nok det utover sesongen, Braaten sa selv på kickoff at han ikke holder 90 minutter enda, så da mener vel Rekdal at det er bedre å bytte han inn etterhvert enn å ta ham ut når han er sliten.

Leave a comment:

• Trym
    replied
    Godt å høre at tv2 tar selvkritikk og vil sørge for å ha med en aggregat til også Zebra sine sendinger. Er i alle fall sånn jeg forstod det...

Så for vi håpe Rekdal tar selvkritikk for sine valg i denne kampen. Går ikke an å ta ut den eneste spissen vi har. Braaten er ingen spiss, men han binder opp motstandernes forsvar og på den måten ville det gitt Brown muligheter... Vi for håpe det kommer i neste kamp...

Leave a comment:

• Kverna
    replied
    Æsj, kjip kamp. Gått og gleda meg som en unge siden sist mot Godset, også får jeg denne driten?
    Jaja, vi veit vel alle hvordan det vanligvis går når man setter forventinger til VIF.
    Håper neste kamp hjemme blir bedre. Da håper jeg vi går ut sånn som mot Godset.

Leave a comment:

• Tony2
    replied
    Originally posted by _Christian_ View Post
    hvorfor har vi rosa striper?

(ikke et vondt ord om rosa striper, bare lurer på hvorfor)
    Ser virkelig ikke bra ut. Burde opplagt vært hvite.

Leave a comment:

Working...
X