Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Sarpsborg 08 - Vålerenga. Fredag 10. April klokka 19.00

To dager til match, så må jo få i gang denne tråden.

< Sarpsborg stadion, fredag 10. april kl. 19.00 (TV2 Zebra)

Dommer:Tom Harald Hagen, Grue IL
    Assistentdommer 1ag Roger Nebben, Åsa IL
    Assistentdommer 2:Jan Erik Engan, Loddefjord IL>>

Kjempestart på sesongen mot Godset, og førsteomgangen var rett og slett rå. Total overkjøring. Klarer vi å ha det nivået i 2×45, slår vi 08. Det var det da. Dessverre har vi denne runden den verste dommeren av alle. Håper ikke han blir avgjørende igjen.

Kom igjen Enga!

Originally posted by VIFpatriot View Post
    To dager til match, så må jo få i gang denne tråden.

< Sarpsborg stadion, fredag 10. april kl. 19.00 (TV2 Zebra)

Dommer:Tom Harald Hagen, Grue IL
    Assistentdommer 1ag Roger Nebben, Åsa IL
    Assistentdommer 2:Jan Erik Engan, Loddefjord IL>>

Kjempestart på sesongen mot Godset, og førsteomgangen var rett og slett rå. Total overkjøring. Klarer vi å ha det nivået i 2×45, slår vi 08. Det var det da. Dessverre har vi denne runden den verste dommeren av alle. Håper ikke han blir avgjørende igjen.

Kom igjen Enga!

http://www.vif-fotball.no/news/artic...te-i-sarpsborg
    Assisten #1 høres ut som en skikkelig glad-gutt

Comment

Originally posted by oPsL View Post
      Assisten #1 høres ut som en skikkelig glad-gutt
      Hvordan den havna der, må gudene vite. Skjer ofte noe rart når jeg skriver fra denne telefonen. Så oppfordringen er, neste kamptråd lager noen andre. Men få ræva i gir.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
        Hvordan den havna der, må gudene vite. Skjer ofte noe rart når jeg skriver fra denne telefonen. Så oppfordringen er, neste kamptråd lager noen andre. Men få ræva i gir.
        : + D =
        Ti tegn

Comment

Blir deilig med matchen igjen så fort! Gleder meg masse, og håper seriøst på en bedre forestilling enn sist vi var der. Kan ikke la dem slå oss i det hele tatt, men å la dem putte 3 er jo sinnsykt.
          Håper at vi starter med samme laget, med unntak av høyrekanten, der jeg helst vi se Omarsson eller Braaten.

Comment

Omarsson er vel ganske rask? Med han og Rasmus langs hver sin krittlinje og Deshorn i midten bør ikke S08 satse på å stå høyt.

Kom igjen og ta en seier til nå da!

Comment

Tom Hagen er ikke bare den dårligste dommeren, men han passer alltid på og gjøre brølere mot Enga! Jeg tror han gjør det med vilje. Men er vi så gode som vi kan være, bør han ikke være no problem! KOM IGJEN ENGA
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Omarsson er vel ganske rask? Med han og Rasmus langs hver sin krittlinje og Deshorn i midten bør ikke S08 satse på å stå høyt.

Liker veldig godt tanken!
                Særlig liker jeg at Omarsson ikke bare er rask, men han er god teknisk OG sterk i kroppen. Ble veldig imponert av han både mot Bærum og når jeg så han mot Godset. Drar seg ned langs kanten, mister ball, men kommer seg rundt og får dytta bort forsvareren som prøver å skjerme ballen ut. Flott potensiale!

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post

Vil du dytte Fredheim ut på benken etter den friske starten mot Godset?

Comment

Jeg merker jeg er skeptisk til denne kampen. Denne kampen blir en helt annen kamp enn den mot Strømsgodset, og jeg er litt bekymra for at vi kan få en på trynet her.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                      Vil du dytte Fredheim ut på benken etter den friske starten mot Godset?
                      Er litt mer spennende med Omarsson eller Braaten, enn Mathisen og DFH. Men synes både Mathisen og DFH gjorde det bra mot Godset. Nå er Omarsson uthvilt og klar for kamp på fredag forhåpentligvis.. fint med god bredde i troppen.

Comment

Sannsynligvis blir dette en kamp med mye mer bakrom enn mot Godset (med det forbehold at jeg vet lite om farta bak hos 08). Viktig med brede kanter for å strekke forsvaret og da lage ekstra rom for farta til Brown. Når de begynner å bli slitne i Sarpsborgforsvaret; flytt Braaten inn i midten og sleng innpå Nije på ving. DA skal dem få løpe.. DFH positiv mot Godset, men i mine øyne, ikke en typisk starter i en slik bortekamp. Men som sagt: kjenner 08 dårlig og de sies å ha blitt mer kyniske under Geir Bakke. Uansett: dette er sånne kamper vi MÅ vinne. om vi skal henge med i toppen. Spiller for spiller eter vi dem levende, men så er vi tross alt Enga, da, så alt kan skje. Håper i hvert fall jeg slipper å høre Rekdal etter kampen uttale "det var noe daft og ubesluttsomt over oss". Måtte den tid være forbi...
                        Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                          Er litt mer spennende med Omarsson eller Braaten, enn Mathisen og DFH. Men synes både Mathisen og DFH gjorde det bra mot Godset. Nå er Omarsson uthvilt og klar for kamp på fredag forhåpentligvis.. fint med god bredde i troppen.
                          På papiret er Omarsson og Braaten mer spennende. Spenningen ligger i det uvisse, eller hva man vet at Braaten har prestert før i karrieren. Det Braaten viste med innhoppet sitt var at han er et godt stykke unna kampform.
                          Fredheim var kanskje den som overrasket meg aller mest mot Godset, kan ikke helt se at han har spilt seg ut av laget etter den innsatsen.

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                            På papiret er Omarsson og Braaten mer spennende. Spenningen ligger i det uvisse, eller hva man vet at Braaten har prestert før i karrieren. Det Braaten viste med innhoppet sitt var at han er et godt stykke unna kampform.
                            Fredheim var kanskje den som overrasket meg aller mest mot Godset, kan ikke helt se at han har spilt seg ut av laget etter den innsatsen.
                            Nei, jeg synes heller ikke at DFH spilte seg ut, men dette blir en helt annen type kamp, der hans sterke sider ikke nødvendigvis kommer til sin rett. Da må han i så fall inn mer sentralt i banen for å holde litt på kula mens laget kommer etter. Burde vært diskutert og analysert over en tannpuss hos McCabre...
                            Vi er Vål'enga!!

Comment

Samma lag som startet mot Godset, er jeg helt enig i.

Grunnen til at Mathisen og Stengel ble byttet inn, var nok for å tilføre laget mer defensive fibre mot slutten. Det viste seg å være et smart trekk av Sjefen.

Det er større sjanse for at Omarsson kommer på i andre omgang mot Sarpsborg. Med mindre vi ønsker å berge et resultat mot slutten igjen. Håper ihvertfall vi er litt mer vågale i disponeringene, med mer fart på kantene klarer vi nok å holde presset oppe, men samtidig blir vi mer sårbare bakover.
                              Rekdal er ihvertfall flink til å lese kampbildet, så jeg stoler blindt på at han gjør de riktige valgene. Likevel hadde det vært morsomt om vi får se islendingen for første gang.

Nije har nok fortsatt en vei å gå, og er nok litt bak i køen. Tror det åpner seg for spilletid først hvis vi får skader på en av vingene våres. Det å matche unggutta forsiktig er nok en riktig vurdering, med mindre man vet at de kan komme inn å gjøre jobben 100%

Comment

Working...
                              X