Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Sarpsborg - Vålerenga 1-1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by ziggy75 View Post
    Folk burde slappe av litt og gi han tid først. Har aldri sett mls før, men har skjønt at det er en litt annen type fotball.Kan også bli en overgang fra naturgress til kunstgress. Til og med våre egne er ikke helt komfertable på enkelte kunstgressbaner, så hvordan blir det en som knapt har spilt på det før.
    Det er vel også en skaderisiko inni bildet her også, så greit å matches litt forsiktig på underlaget.
    Braaten må vi også få i kampform, så om Deshorn og Braaten bytter litt på, så er kanskje ikke det så dumt heller.Tror vi vil ha veldig god nytte av en Braaten i form også.
    Enig at må gi ham litt tid, men er også enig i dem som føler seg litt "snytt" etter div. uttalelser om at vi har kjøpt en som går "rett inn på laget". Jeg føler meg temmelig sikker på at vi kommer til å ha litt moro med ham, og ikke mins Braaten, jeg tror han vil bli den som kanskje overrasker mest til syvende og sist! Synd vi ikke fikk med oss 3 poeng her, men tror dette er en typisk kamp vi hadde tapt ifjord!

Leave a comment:

• Mikkell
    replied
    Nå får vi håpe at VFE drives litt mer profesjonelt enn VIF Hockey da.

Leave a comment:

• eiks
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Ahhh, så du skal gi opp så tidlig? Han har nettopp kommet, og trenger selvsagt litt tid. Ikke har han fått så mye å jobbe med heller.
    Aldri sagt at jeg har gitt opp. Men jeg lurer.. Siden vi ikke har hatt noe særlig til speidere i klubben...

Og i hockey har de jo hentet spillere etter å ha sett dem på YouTube..så ikke helt et utenkelig scenario...

Leave a comment:

• ziggy75
    replied
    Originally posted by Shtian View Post
    Når det gjelder Deshorn så er det jo fremgang fra godset-kampen; i går hadde han faktisk en målsjanse.
    Mot Haugesund får han sikkert minst én til. Den går i mål.
    Folk burde slappe av litt og gi han tid først. Har aldri sett mls før, men har skjønt at det er en litt annen type fotball.Kan også bli en overgang fra naturgress til kunstgress. Til og med våre egne er ikke helt komfertable på enkelte kunstgressbaner, så hvordan blir det en som knapt har spilt på det før.
    Det er vel også en skaderisiko inni bildet her også, så greit å matches litt forsiktig på underlaget.
    Braaten må vi også få i kampform, så om Deshorn og Braaten bytter litt på, så er kanskje ikke det så dumt heller.Tror vi vil ha veldig god nytte av en Braaten i form også.

Leave a comment:

• Tony2
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Ahhh, så du skal gi opp så tidlig? Han har nettopp kommet, og trenger selvsagt litt tid. Ikke har han fått så mye å jobbe med heller.
    Sammenlignet med tidligere spillere som har kommet til Norge fra andre kontinenter, både til Enga og andre klubber, er det vel rimelig å regne med at vi ikke får se han på det beste før neste sesong. Såklart det hadde vært bra om han hadde levert allerede men det er neppe realistisk.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by eiks View Post
    Hvordan kom de over Brown? YouTube?

Leave a comment:

• eiks
    replied
    Hvordan kom de over Brown? YouTube?

Leave a comment:

• Mujahedin
    replied
    Forsøkte å se kampen på cSports i går. Det gikk som vanlig under middels.
    Men kort oppsummert var det svært god lyd fra de som representerte Enga på tribunen. Et par ganger overdøvet man til og med den entusiastiske kommentatoren på cSports. Og sannelig hørte jeg dere ikke da jeg skrudde over på NRK radio også.

Det jeg så av kampen var jeg imponert over Wæhler.

Leave a comment:

• Shtian
    replied
    Når det gjelder Deshorn så er det jo fremgang fra godset-kampen; i går hadde han faktisk en målsjanse.
    Mot Haugesund får han sikkert minst én til. Den går i mål.

Leave a comment:

• g-maZta
    replied
    Fornøyd med ett poeng i går. Sånn som kampen ble (det jeg så av den) syns jeg det var et rettferdig resultat.
    Fredheim gjorde mye bra. Særlig bra på å vende spillet. Har nok enda litt å gå på dog.
    Jeg var litt skeptisk til Wæhler i vinter. Det er med glede jeg nå spiser mine ord. Han er steingod! Pasningsfoten hans derimot er som jeg husker den...
    Zahid... Hva skal man si. Han imponerte meg i fjor, og jeg sammenlignet han (som spillertype, ikke ferdighetsmessig) med Iniesta. Syns han viser mer av det samme nå. Jeg tror dessverre ikke vi får beholde ham særlig lenge.

Daniel Braaten virker også som et solid tilskudd i stallen. Fysisk fullstendig overlegen! Og med et humør og en ro som smitter.

Brown trenger litt mer tid. Håper han kommer seg snart.

Alt i alt er jeg veldig fornøyd med 4 poeng etter de to første kampene. Vinner vi hjemme neste match (haugesund?) så har vi 7 på 3 og det ville være en glimrende start.

Kom igjen Enga!

Leave a comment:

• oPsL
    replied
    likte draktene jeg..

Leave a comment:

• Juro
    replied
    Er ikke alltid enig i kritikken mot Rønsen, men intervjuet hans etter kampen i går var svakt. Skulle gjerne hørt litt om de taktiske disposisjonene, altså bakgrunn for bytter og ny formasjon i andreomgang. Intervjuer på VIFTV burde ikke være en dårligere utgave av et TV2-intervju, men gå mer konkret på ting som kan interessere Vålerenga-supportere.

Leave a comment:

• osse-mon
    replied
    Greit spill, stygge drakter, fremdeles skeptisk til Brown.

Wæhler banens beste, mye gode tendenser i spillet

Leave a comment:

• Bløtkakemannen
    replied
    Kjip følelse

Lag som stiller med så stygge drakter som vi gjorde i dag fortjener ikke poeng i det hele tatt. Minnet meg om Sogndals solbærsaftfargede drakter for noen år siden. Litt glad for strømbruddet, så vi slapp å se de ufattelig grusomme rosa stripene mer enn absolutt nødvendig. Håper de brennes ved første anledning.

Leave a comment:

• Kverna
    replied
    Sitter igjen med en jævlig kjip følelse etter kampen. Ugh.
    Siden når skulle Oslos Stolthet slite med å ta 3 poeng mot Sarpsborg liksom?

Leave a comment:

Working...
X