Originally posted by j_robber
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Overgangsvindu Sommeren 2015. Rykter/Overgangsønsker
Collapse
X
-
-
Originally posted by Nico 8 View PostNå har jo vi både Moa, Brown og Omarsson selv da. 4 spisser som sloss om en plass kan bli litt vel luksus for en klubb med dårlig råd? Men Nielsen spilte vel for det meste ving sist han var her? Fredheim, Zahid, Nielsen i treern bak spissen kunne blitt spennende.
Comment
-
Originally posted by Muppetkokken View PostI tillegg så kan vi jo bruke han som back...
Uansett så var mitt poeng at vi allerede har 3 spisser, som alle ser ut til at skal være med neste sesong, og som en klubb med dårlig råd blir det litt vel luksus å ha 4 spisser, når vi kun bruker 1 om gangen. Og å da ha både Moa og Nielsen som høytlønnede spisser i klubben som sloss om samme plass er noe som vi ikke har råd til. Men, hvis vi da skulle hatt mulighet til å hente Nielsen(som jeg forøvrig tviler på vi har), ville det vært mer økonomisk forsvarlig å hente han som en som i utgangspunktet skal spille ving, men som kan brukes som spiss når det trengs. På den måten slipper vi at vi har en lønnsledende spiller i klubben sittende på benken (Moa eller Nielsen).
Comment
-
Originally posted by Nico 8 View PostSå du mener at Nielsen ikke funker som ving? Det var jo der han for det meste spilte sist han var hos oss? Det er ganske vanlig at noen spillere blir brukt både som ving og spiss. Feks Walcott i Arsenal, Aubameyang i Dortmund, Martial i United og Braaten i 2015 for å nevne noen.
Det var mer et forsøk på å dra en spøk, siden han ble brukt som back av Martin A. i en kamp eller tre. Da kan han jo spille flere steder!
Comment
-
Originally posted by Muppetkokken View PostNei. Det var ikke det jeg mente i det hele tatt.
Det var mer et forsøk på å dra en spøk, siden han ble brukt som back av Martin A. i en kamp eller tre. Da kan han jo spille flere steder!
Comment
Comment