Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kjedelig fotball ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jeg er enig i at det etter hvert ble en ganske kjedelig kamp, men jeg sutrer ikke etter 2-0. Vi vant fortjent, og Haugesund hadde ikke en dritt å komme med. Selv med Nakkim inn for Wæhler.
    Det er lov å håpe på mer underholdning på hjemmekamp, men husk at vi så vidt er i gang for i år.

Ikke minst vil jeg ta en kjedelig 2-0 over en drit spennende 2-2 any day!

Comment

Originally posted by aasp View Post
      At vi spiller kjedelig kan godt være. Det er nok forbedringspotensiale på området. Likevel synes jeg vi er herlig bortskjemte. Beste seriestart på lenge. Holder nullen for første gang i år. Ny toppspiss på gang(?) En av Norges mest spennende spillere (GZ). Det er så mye vi kan kose oss med i etterkant av en slik kamp. Hvis det ender opp med en supporterstorm mot Rekdal fordi vi ikke spiller underholdende nok fotball, blir jeg jævli trist.
      Ja, det er greit å ta seg en bolle og huske på hvor vi var før seriestart i fjor. Så snudde vi det i løpet av sesongen og scoret i snitt to mål pr kamp i hele fjor, men slapp inn nesten like mye. I år har vi samme scoringssnitt, men har bare sluppet inn to. Og etter 12 måneder, to hjemmeseire og en sterk U borte så klager folk på kjedelig fotball...

Kampen mot Haugesund var kjedelig først og fremst fordi Haugesund ikke bød på motstand.

Comment

Originally posted by aasp View Post
        At vi spiller kjedelig kan godt være. Det er nok forbedringspotensiale på området. Likevel synes jeg vi er herlig bortskjemte. Beste seriestart på lenge. Holder nullen for første gang i år. Ny toppspiss på gang(?) En av Norges mest spennende spillere (GZ). Det er så mye vi kan kose oss med i etterkant av en slik kamp. Hvis det ender opp med en supporterstorm mot Rekdal fordi vi ikke spiller underholdende nok fotball, blir jeg jævli trist.
        Noen supporterstorm mot Rekdal vil det ikke bli så lenge poengene ruller inn.
        Og for de av oss som stiller på kamp uansett vil det kun bli prat om hvor kjedelig fotball vi spiller, men for rekrutteringen på tribunen kan det få betydning.
        Hadde med to kompiser uten sesongkort på fredag, tror det vil bli en stund til de avlegger Ullevaal ett nytt besøk.

Comment

Det var Start som rundt høsten 2005 sa at "vi vil heller tape 4-5 enn å spille 0-0". Så kom det en runde hvor dem tapte 4-5 og vi spilte 0-0. Det poenget var det som ga oss seriegullet foran dem.

Det går an å si at en kamp er kjedelig samtidig som man er strålende fornøyd med resultatet.

Comment

Er det noen som faktisk har klaga over kampen? De jeg har snakka med har vært strålende fornøyd med resultatet, og godtatt kampbildet. At folk sier den var kjedelig registrerer jeg ikke som klaging - bare konstatering av fakta.

Comment

Hvis vi skal fylle tribunen og bygge stolthet så må vi fortelle omverden at vi hadde full kontroll, styrte kampen, scoret vakre mål, slapp til mange lokale talent osv osv... hvis vi vil stå aleine igjen i svingen som siste mann kan vi fokusere på at det var kjedelig, mye balltap, langt svakere nivå enn i england osv.
              ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Enig i at andreomgang var et gjesp, men det driter jeg i. I fjor hadde vi ikke klart å styre inn seieren på samme måte.

Spillerne skal sørge for å vinne kamper, ikke gjøre dem mest mulig spennende. Selvfølgelig er det morsommere om vi vinner 5-0 og spiller festfotball hele kampen, men det er ikke en prioritet der vi er i dag. Fokus nå er å få den defensive tryggheten vi manglet i fjor, og ta så mange poeng som mulig. De som klager på en 2-0-seier får stikke fingern i jorda, vi leverer varene så det suser om dagen.

Comment

Når man leder så komfortabelt som 2-0 mot ett av tippeligaens dårligste lag, må man ikke gjøre de byttene man gjør, og forvente at det blir mer underholdene. Hvorfor ikke prøve han nye Islendingen som var så frisk i oppkjøringen? Håper vi spiller kynisk for å redde poeng, men disse 3 var i boks, det var egentlig teit og ikke gå for 3-0!!
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                    Når man leder så komfortabelt som 2-0 mot ett av tippeligaens dårligste lag, må man ikke gjøre de byttene man gjør, og forvente at det blir mer underholdene. Hvorfor ikke prøve han nye Islendingen som var så frisk i oppkjøringen? Håper vi spiller kynisk for å redde poeng, men disse 3 var i boks, det var egentlig teit og ikke gå for 3-0!!
                    Rekdal sier i intervjuet på VIF-TV at det ikke var hensikten å legge seg så dypt.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...egynner-pa-0-0

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
                      Rekdal sier i intervjuet på VIF-TV at det ikke var hensikten å legge seg så dypt.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...egynner-pa-0-0
                      Nei, og når jeg hørte han si det, ble jeg litt uenig i byttene. Kjetil måtte ut, da kunne vi ha lagt om til 3-5-2 med Deshorn og Daniel forran eller Nije/Deshorn forran, og heller vunnet midtbanekrigen som vi etter hvert tapte!
                      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Kan jeg bruke denne tråden til å le av Hødd 3 - 0 Brann?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                          Absolutt. Klovneklubben Brann, gi nå Norling livstidskontrakt da. Husker de var helt i hundre da han ble ansatt, i dag ble de utspilt av Hødd i Obos.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            Alle tråder kan brukes til å le av Brann. Og LSK, for den saks skyld.

-jørn-
                            (*´ェ`*)

Comment

Det var en god gjennomført kamp, mista litt nivå i 2. omgang selvsagt, og det må vi bli bedre på.

Men det som var kjipt var at vi absolutt skulle ned til cornerflagget på stillingen 2-0. Mot et Haugesund lag som hadde gitt helt opp. Det blir litt tåpelig.

Comment

Working...
                              X