Serieåpning i Oddsenligaen avd 1 for rekrutta i dag. Kampen streames her fra kl 17:50!
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Serieåpning: Vålerenga 2 - FK Senja. STREAM!
Collapse
X
-
Originally posted by Lego View PostVar sikker på at disse sendingene gikk i graven med dittOslo. Utrolig bra at dere kjører videre!
Fikk ikke sett så mye av kampen i dag, men det jeg så var oppløftende. Kjapp, teknisk fotball. Gøy å se Vålerenga 2.
Synes Hestnes er vår soleklare bestemann. Strør pasninger i "verdensklasse" og går på noen løp som man ikke ser så ofte her til lands.
Comment
-
Hestnes vinner mye ball, men er også delaktig i en del balltap/brudd på midten. Alkanany skuffet i dag. Går seg mye bort. Koss solid, helt til han gir bort altfor mye rom rett før 3-3 målet. Falk Larsen scoret årets mål i norsk fotball, ferdig snakka!! Hel volley fra 20 meter, klink i krysset og inn! Resolutt stående applaus på tribuna. Kun Ivers har scora et vakrere mål for Enga. Jeg synes Castro var vår beste i dag, men også han har litt å gå på når det gjelder det taktiske. Alt i alt greit med poengdeling. Senja blir ingen kasteball selv om de kommer fra 3 divisjon.Vi er Vål'enga!!
Comment
-
Originally posted by maestro View PostHestnes vinner mye ball, men er også delaktig i en del balltap/brudd på midten. Alkanany skuffet i dag. Går seg mye bort. Koss solid, helt til han gir bort altfor mye rom rett før 3-3 målet. Falk Larsen scoret årets mål i norsk fotball, ferdig snakka!! Hel volley fra 20 meter, klink i krysset og inn! Resolutt stående applaus på tribuna. Kun Ivers har scora et vakrere mål for Enga. Jeg synes Castro var vår beste i dag, men også han har litt å gå på når det gjelder det taktiske. Alt i alt greit med poengdeling. Senja blir ingen kasteball selv om de kommer fra 3 divisjon.
Comment
Comment