Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Serieåpning: Vålerenga 2 - FK Senja. STREAM!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Serieåpning: Vålerenga 2 - FK Senja. STREAM!

Serieåpning i Oddsenligaen avd 1 for rekrutta i dag. Kampen streames her fra kl 17:50!

Originally posted by FrankO View Post
    Serieåpning i Oddsenligaen avd 1 for rekrutta i dag. Kampen streames her fra kl 17:50!

Glimrende tiltak! Klarer du å fikse slik at Norsk Tipping begynner å tilby odds på Vålerenga 2 sine kamper nå, så er alt perfekt.
    +++

Comment

Var sikker på at disse sendingene gikk i graven med dittOslo. Utrolig bra at dere kjører videre!

Fikk ikke sett så mye av kampen i dag, men det jeg så var oppløftende. Kjapp, teknisk fotball. Gøy å se Vålerenga 2.

Comment

Originally posted by Lego View Post
        Var sikker på at disse sendingene gikk i graven med dittOslo. Utrolig bra at dere kjører videre!

Fikk ikke sett så mye av kampen i dag, men det jeg så var oppløftende. Kjapp, teknisk fotball. Gøy å se Vålerenga 2.
        En del bra enkeltprestasjoner og kombinasjoner, men Udahl blir for alene på topp og forsvaret gjør er par gigablemmer. Samspillet blir vel bedre ut over sesongen, får vi håpe.

Synes Hestnes er vår soleklare bestemann. Strør pasninger i "verdensklasse" og går på noen løp som man ikke ser så ofte her til lands.

Comment

Hestnes vinner mye ball, men er også delaktig i en del balltap/brudd på midten. Alkanany skuffet i dag. Går seg mye bort. Koss solid, helt til han gir bort altfor mye rom rett før 3-3 målet. Falk Larsen scoret årets mål i norsk fotball, ferdig snakka!! Hel volley fra 20 meter, klink i krysset og inn! Resolutt stående applaus på tribuna. Kun Ivers har scora et vakrere mål for Enga. Jeg synes Castro var vår beste i dag, men også han har litt å gå på når det gjelder det taktiske. Alt i alt greit med poengdeling. Senja blir ingen kasteball selv om de kommer fra 3 divisjon.
          Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
            Hestnes vinner mye ball, men er også delaktig i en del balltap/brudd på midten. Alkanany skuffet i dag. Går seg mye bort. Koss solid, helt til han gir bort altfor mye rom rett før 3-3 målet. Falk Larsen scoret årets mål i norsk fotball, ferdig snakka!! Hel volley fra 20 meter, klink i krysset og inn! Resolutt stående applaus på tribuna. Kun Ivers har scora et vakrere mål for Enga. Jeg synes Castro var vår beste i dag, men også han har litt å gå på når det gjelder det taktiske. Alt i alt greit med poengdeling. Senja blir ingen kasteball selv om de kommer fra 3 divisjon.
            Alkanany kom fra Senja før denne sesongen her, så kanskje han ville vise seg fram. Viser gode ferdigheter med ball, men valgene hans igår var ikke bra. Mye feilpasninger, og holder for lenge i kula når han har den.

Comment

Working...
            X