Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

VIF - Stabekk 9.mai

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Har prøvd å glemme den kampen. Men nei, er fortsatt sur.

Comment

• Bare å se frem et par dager, for da skal vi til Tromsø. De har faktisk sluppet inn utrolig mye, synes virkelig vi bør vinne denne.
      Starter nok med Gunnarsson denne gangen, siden Reka var misfornøyd med at vi ikke angrep nok fra sidene. Ellers tror jeg vi stiller helt likt som forrige, kanskje med unntak av Wæhler + Tollås starter. Det hadde vært fint.

Comment

• Hvis jeg skal tippe tror jeg mer på KW+Larsen enn KW+Tollås mot Tromsø. Tollås viste ikke noe på lørdag som bør sette Larsen ut av laget

Comment

• Fikk snakka med Tollås i går, han sa han skulle teste kroppen i dag, for det kan hende den trenger et par dager hvile. Så får vi se.

Comment

• Originally posted by anderan View Post
            Hvis jeg skal tippe tror jeg mer på KW+Larsen enn KW+Tollås mot Tromsø. Tollås viste ikke noe på lørdag som bør sette Larsen ut av laget
            Observerte KW delvis hinkende i går så tviler på at han er med mot TIL. Syns Nation gjorde sakene sine bra jeg. Straffen var et uhell. KW satt ballen i eget mål i sin første kamp... Tror de to kommer til å utfylle hverandre veldig bra når begge kan starte sammen.

Comment

• Originally posted by Trym View Post
              Observerte KW delvis hinkende i går så tviler på at han er med mot TIL. Syns Nation gjorde sakene sine bra jeg. Straffen var et uhell. KW satt ballen i eget mål i sin første kamp... Tror de to kommer til å utfylle hverandre veldig bra når begge kan starte sammen.
              Enig om det med Tollås og Wæhler. Utrolig synd at Wæhler er hinkende for tiden :/ Faen, han trengte vi. Men, la oss heller se Nakkim ta steg! Det har vært en av sesongens store lyspunkt for min del.

Comment

• Originally posted by Kverna View Post
                Enig om det med Tollås og Wæhler. Utrolig synd at Wæhler er hinkende for tiden :/ Faen, han trengte vi. Men, la oss heller se Nakkim ta steg! Det har vært en av sesongens store lyspunkt for min del.
                Overraskende nok så er KW med i troppen mot TIL, men ikke Nation. Enig i at det er bra at vi har en som banker på døra bak der.

Comment

• Originally posted by Trym View Post
                  Overraskende nok så er KW med i troppen mot TIL, men ikke Nation. Enig i at det er bra at vi har en som banker på døra bak der.
                  Men troppen er på 18 mann så ikke alle kan sitte på benken (?). For meg virker det som at en spiller er usikker og skal testes før kampstart. Og det lukter Wæhler...

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                    Men troppen er på 18 mann så ikke alle kan sitte på benken (?). For meg virker det som at en spiller er usikker og skal testes før kampstart. Og det lukter Wæhler...
                    En tropp er da alltid på 18 mann. 11 på banen og sju på benken.

Er vel kanskje også bedre at vi diskuterer Tromsøkampen i riktig kamptråd.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                      Nation må vel matches forsiktig og KW hinket litt på beinet på søndag. Så da åpner det vel for at Nakkim starter.

Comment

Working...
                      X