Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fotballens nasjonaldag. Vålerenga - Mjøndalen 16. Mai klokka 15.30

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Tony2 View Post
    Det er et vanskelig spørsmål å besvare og jeg tror det er et sammensatt problem der det er mange grunner til at ting har blitt slik.

Hvis noen vil prøve å gjøre med det, ville jeg ha startet her: http://www.dagbladet.no/2015/05/16/s...ball/39208661/
    Dette er tredje gangen på forholdsvis kort tid at Vålerengasupportere er innblandet i bråk, og slik det virker for meg bryr hverken klubben eller klanen om dette. Dette burde ha blitt slått knallhardt ned på, og klubben burde ha gått ut og vist at dette er et problem de tar seriøst. Men så langt har hverken representanter for klubb eller fans sagt et pip.

Hvordan tror vi klubben blir oppfattet for de som ser dette fra utsiden hvis det gis inntrykk av at at klubben syns dette er akseptabel adferd? Tror vi noen av disse kan assosiere seg med en gruppe mennesker der dette er oppførselen vi fremviser?

Jeg er skuffet over alle i klubben som lar dette fortsette.
    Jeg vet det er folk som ikke drar på kamp grunnet disse lavpanna idiota, så de har helt klart ødelagt mye for klubben.
    Merkelig at ikke disse 30-40 folka er tatt hånd om for lenge siden.
    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hammarby trekker 20-30.000 til sine hjemmekamper og det på tross at det stadig vekk har vært bråk med supporterne deres, og her snakker vi ikke om 25 men om hundrevis av "ligisters".
      Allikevel kommer folk for å støtte opp om sin kjære klubb.
      Selvfølgelig gjør de det.
      Problemet vårt er at vi ikke har nok supportere og at det ikke finnes aviser som daglig dekker vår forening sånn at folk flest veit når og hvor våre kamper spilles.
      Kaller du deg selv for en supporter så går du på din forenings hjemmekamper og du veit selvfølgelig også når kampene spilles.
      Dessverre har vi kun 3-4000 som gjør dette.
      All ære til dem.
      Husker godt 1990 sesongen da vi rykka ned, da trakk vi 450 tilskuere til vår siste hjemmekamp.
      Jeg tror jeg kjente samtlige på Store stå den søndagen...
      Så ting har vært verre.
      Det viktigste er å komme oss bort fra Ullevaal fort som faen.
      Det var uansett jævlig moro i går!
      For de få av oss som var til stede.
      12.000 "betalende" tilskuere...tipper det maksimalt var 7000 på plass.
      Verden vil bedras.
      Nå gjelder det å gå rett i strupa på Sandefjord.

KjellG.

Comment

Originally posted by KjellG View Post
        Hammarby trekker 20-30.000 til sine hjemmekamper og det på tross at det stadig vekk har vært bråk med supporterne deres, og her snakker vi ikke om 25 men om hundrevis av "ligisters".
        Allikevel kommer folk for å støtte opp om sin kjære klubb.
        Selvfølgelig gjør de det.
        Problemet vårt er at vi ikke har nok supportere og at det ikke finnes aviser som daglig dekker vår forening sånn at folk flest veit når og hvor våre kamper spilles.
        Kaller du deg selv for en supporter så går du på din forenings hjemmekamper og du veit selvfølgelig også når kampene spilles.
        Dessverre har vi kun 3-4000 som gjør dette.
        All ære til dem.
        Husker godt 1990 sesongen da vi rykka ned, da trakk vi 450 tilskuere til vår siste hjemmekamp.
        Jeg tror jeg kjente samtlige på Store stå den søndagen...
        Så ting har vært verre.
        Det viktigste er å komme oss bort fra Ullevaal fort som faen.
        Det var uansett jævlig moro i går!
        For de få av oss som var til stede.
        12.000 "betalende" tilskuere...tipper det maksimalt var 7000 på plass.
        Verden vil bedras.
        Nå gjelder det å gå rett i strupa på Sandefjord.

KjellG.
        Jeg blir så glad når det postes noe positivt! Og helt enig vedrørende Ullevål.
        Heia VIF

Comment

Originally posted by anderan View Post
          Syns også Zahid er for ego for tiden. Velger å drible eller skyte selv, fremfor å bruke pasningsmuligheter. På tide med en hvil
          Zahid har 4 assist i år, det fikk han først i runde 18, i fjor, to mål, i fjor putta han sitt andre i runde 18. Han var bedre i fjor høst, men er jo bra nå og.

Blir vanskelig for Stengel og Brown å spille seg inn på dette laget til neste runde, eneste er vel at Braathen som spiss er vel tidenes minst skuddkåte spiss, alt annet han gjør er jo bra, men vet enda ikke om han faktisk kan skyte.

Strålende kamp! dog med litt for få på plass på stadion.

Comment

Selv om Heltne Nilsen spilte en brukbar kamp, vil jeg heller se Stengel. Bedre med ball og mer målfarlig.

Comment

Working...
            X