Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Hvordan fylle Ullevaal?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vi hører hjemme på Vålerenga, men alle er velkommen i denne klubben.

Så enkelt burde det være.

Comment

• Originally posted by Reflektor View Post
      "Identiteten til folk som følger Vålerengahar gjennom mange mange år vært urban og en motsats mot harryveldet og sveiseblindfylla man ser på bygda"
      Er dette ironi?
      Nå kan jeg ikke ta ansvar for promillen eller handlingene til andre vålerenga-tilhengere, jeg har mer enn nok med meg sjæl. Men jeg mener bestemt at det har vært en greie å framstå litt annerledes enn bygdefolk på Karl Johan, Scotsman etc en lørdagskveld. At det er litt fyll og påfunn er en del av greia. Det er ikke matematisk fakultet heller.

Comment

• Savner humor/ironi som kanskje var mer brukt før. Hvor ble det av
        STILLE I FJØSET f.eks.? Dette er en genial strofe som alle kjenner fra
        Tidligere. Og ikke minst i reklame på Tv.

Comment

• Originally posted by Gellik View Post
          Savner humor/ironi som kanskje var mer brukt før. Hvor ble det av
          STILLE I FJØSET f.eks.? Dette er en genial strofe som alle kjenner fra
          Tidligere. Og ikke minst i reklame på Tv.
          Mye humor som brukes fortsatt, også stille i fjøset. En annen fin en var "Stille på altanen" borte mot Stabæk i fjor.

Comment

• Originally posted by nada View Post
            Nå kan jeg ikke ta ansvar for promillen eller handlingene til andre vålerenga-tilhengere, jeg har mer enn nok med meg sjæl. Men jeg mener bestemt at det har vært en greie å framstå litt annerledes enn bygdefolk på Karl Johan, Scotsman etc en lørdagskveld. At det er litt fyll og påfunn er en del av greia. Det er ikke matematisk fakultet heller.
            Du sier at det har vært en greie å framstå litt annerledes enn bygdefolk på Karl Johan, Scotsman etc en lørdagskveld. På det nåværende tidspunkt så synes jeg personlig at det er nettopp disse personene folket på vestbredden har begynt å minne mer og mer om... skjønner godt et det å stå sammen med oss ikke er noe gutten/jenta i oslos gater ikke er noe de trakter etter. personlig så tror jeg at klanen hadde hatt godt av å forny seg selv, få inn friske tanker, sanger osv for på den måten få inn nytt blod til våre aldrende ranker...
            "When they pray for sun, I pray for rain, The only way to live is against the grain"

Comment

• Kommer det ikke 20000 på Ullevaal til lørdag,kommer det ikke Til å skje denne sesongen.
              Har klokkertro på minst 17, håper på over 20.

Comment

• Originally posted by vif fan View Post
                Kommer det ikke 20000 på Ullevaal til lørdag,kommer det ikke Til å skje denne sesongen.
                Har klokkertro på minst 17, håper på over 20.
                DNB gir ut gratis billett til alle som laster ned og tar i bruk deres nye app. Kanskje kan vi også håpe på litt ekstra markedsføring fra DNB i forkant av kampen.

Jeg tror på ca. 20 000 i dette oppgjøret.

Comment

• DNB sendte i alle fall tilbudet ut til alle som får nyhetsbrev fra banken, som forhåpentligvis er en god del av kundene.

Comment

• Jeg trur 20.000 faktiske tilskuere til helga er urealistisk, sjøl om vi skulle få strålende vær. Det tar lengre tid enn vi trur å snu tilskuertrenden, og den er ikke bare avhengig av resultatene til a-laget og at vi spiller mot serielederen.

Jeg håper sjølsagt jeg tar feil, men jeg er redd mange blir veldig skuffa hvis de trur vi får 20 tusen tilskuere. Få vi 15, så bør vi være fornøyd etter forholdene.

Comment

• Originally posted by McCabre View Post
                      Jeg trur 20.000 faktiske tilskuere til helga er urealistisk, sjøl om vi skulle få strålende vær. Det tar lengre tid enn vi trur å snu tilskuertrenden, og den er ikke bare avhengig av resultatene til a-laget og at vi spiller mot serielederen.

Jeg håper sjølsagt jeg tar feil, men jeg er redd mange blir veldig skuffa hvis de trur vi får 20 tusen tilskuere. Få vi 15, så bør vi være fornøyd etter forholdene.
                      Her blir det 20000 garantert. RBK har en evne til å trekke folk, og spesielt her i Oslo hvor det sikkert bor titusener av dem.
                      I tillegg er det jo hele "landets Rosenborg" som kommer, og det trekker litt ekstra.

Får vi fint vær, blir det veldig mye folk.
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Tror vi fort kan få til 20 000 solgte, men om vi klarer 15 000 innenfor portene skal vi være strålende fornøyde.

Interessant om klubben hadde meldt hvor mange av de 16 000 solgte som er DNB-gratisbilletter. Er jo ingen garanti for at alle disse blir brukt...

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post
                          Tror vi fort kan få til 20 000 solgte, men om vi klarer 15 000 innenfor portene skal vi være strålende fornøyde.

Interessant om klubben hadde meldt hvor mange av de 16 000 solgte som er DNB-gratisbilletter. Er jo ingen garanti for at alle disse blir brukt...
                          Bendit Øvre og VG Øvre er DNB billetter. Er vel ca 5500 billetter?

Comment

• Originally posted by Mikkell View Post
                            Man må hente de i teltet utenfor stadion så regnes vel kanskje ikke som solgt før det er utført? Ergo alle som har kommet helt dit tar sikkert turen innafor portene og

Comment

• Originally posted by Trident View Post
                              Man må hente de i teltet utenfor stadion så regnes vel kanskje ikke som solgt før det er utført? Ergo alle som har kommet helt dit tar sikkert turen innafor portene og
                              Pleier vel å være sånn at DNB kjøper billetter som de gir bort videre. Flott greie, men sannsynligvis er disse allerede inkludert i de 15000.

Comment

Working...
                              X