Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Skeid - Vålerenga 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Skeid - Vålerenga 2

Vålerengas tropp:
    Lars Hirschfeld, Adrian Jonuzi Møller, Madhusan Sandrakumar, Sander Pettersen, Markus Nakkim, Mats Vågan, Mats A. Pettersen, Marius Koss, Simen Hestnes, Rino Larsen, Aron Leonard, Tega Jorge, Jonathan Elias Serrano, Niklas Fernando Castro, Moussa Njie, Elias Mar Omarsson, Morten Berre

Fra vif-fotball.no:

Skeid har et samarbeid med mycujoo.tv, og vil bruke deres løsning for stream. Det er Skeid ved Sven Erik Liland som filmer og streamer kampen, mens Rune Julsvik (Klanens Webradio) og Christian Haksø kommenterer oppgjøret.

Kampen streames på flere steder, blant annet Aperopet.

Det er Skeid som står bak streamen med kommentatorer fra KWR.

Comment

0 - 1 Elias, han er toppscorer i 2. divisjon, burde han få flere sjangser på A-laget snart?
      Han har vel cupkampene pluss et lite innhopp i Tippeligaen så langt om jeg husker rett.

Comment

Det gjør han sikker. problemet slik jeg ser det er at Danielx2 har prestert ganske godt så da har vi allerede tre gode alternativer i de posisjonene. DFHolm kommer garantert ikke til å bli tatt ut av laget.

Litt syn egentlig at vi røk ut av cupen, tror det hadde blitt mer rotasjon og større sjanse for Elias i tippeligaen da, men jeg tipper det ikke tar lang tid før han får prøve seg. kanskje også fra start. Synes han virker veldig spennende det lille jeg har sett av ham.

Comment

Working...
        X