Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Enga 2 - KFUM

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Enga 2 - KFUM

Nettopp skrudd på sendinga. Noen som vet hvorfor Omarsson ikke spiller, eller er i troppen?

Herre for en suser av Hestnes! Bang i krysset.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Nettopp skrudd på sendinga. Noen som vet hvorfor Omarsson ikke spiller, eller er i troppen?
      Forstod det som at A-lagsspillerne hadde fått noen dager fri, men de som vet mer kan korrigere meg om jeg tar feil.
      Jeg lurer på hvorfor Berre spiller når han ikke var i den annonserte troppen en gang. Møtt opp og spurt pent om å få spille kanskje? Kudos til Berre hvis det er casen i alle fall, var en meget ung tropp i dag.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
        Jeg lurer på hvorfor Berre spiller når han ikke var i den annonserte troppen en gang. Møtt opp og spurt pent om å få spille kanskje? Kudos til Berre hvis det er casen i alle fall, var en meget ung tropp i dag.
        Unga var borte og han bor rett bort i gata så han meldte seg til tjeneste. For en mann!

Comment

Kjempebra av Berre! Så bare første omgang, men da synes jeg han var god, og tydelig at unggutta føler seg trygge når han er på banen.

Comment

Har inntrykk av at Berre er en slags trenerfigur når han er utpå banen. Var dessuten god i dag. Ikke værst for en 30-åring.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
              Har inntrykk av at Berre er en slags trenerfigur når han er utpå banen. Var dessuten god i dag. Ikke værst for en 30-åring.
              40-åring. Han fyller 40 i august

Comment

Synes Enga var gode i går. Så får det heller være at det røyner litt på mot slutten. Unggutta møter tross alt voksne mannfolk. Det er en utmerket utviklingsarena for dem. Er imponert over 14-åringen Klaesson som debuterte som keeper i går. Håper han fortsetter utviklingga, for norske keepere er tynn suppe om dagen.

Hadde egentlig venta mer fra Kåffa. De holder i alle fall ikke nivået som kreves i OBOS-ligaen. Synes det er rart de er ubeseiret.

Esp1
                Last edited by Esp1; 09.06.2015, 08:26. Reason: Tytkleif tilogmed jeg så sjøl.
                Ei kasse, er passe!!

Comment

Kampreferat med spillerbørs fra Sotahjørnet.
                  in Absinthia

Comment

Working...
                  X