Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Real Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Real Madrid

Los Galacticos til Ullevål søndag 9. august.

http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...st/a/23475094/

Mer info på Aperopet.

Comment

Kuult! For håpe vi slipper syting og "motarbeiding" fra folk, og at alle drar i samme rettning!! Sett gjerne opp bill. prisene, la dem som vil se Real betale for det, og gi klansfolk med sessongkort få rabatt!!
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Slapp av og tenk på alle pengene vi tjener.

Comment

Litt mer om Reals oppkjøring og sånt på sotahjørnet.
          in Absinthia

Comment

Artig! Blir sikkert bra for klubben! Fint med penger i kassa og reklame!

Comment

Wow. Imponerende.

Blir litt stolt når jeg leser om dette. Ikke mange klubber i Norge som kan skaffe slike motstandere. Ekstra gøy med Martin Ødegård, tipper vi får en god slump med penger fra tv2 på rettighetene til kampen også
              Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Dette var meget gode nyheter. Her er det bare å håpe på fint vær og full stadion, så ler vi hele veien til banken
                "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Jeg er kanskje en av de få som syntes dette er en veldig dårlig nyhet.

For det første flytter dem en søndags kamp til en fredag, det i seg selv er jo irriterende.

Det andre er at vi spiller en 10x viktigere kamp mot Tromsø 2 dager før.
                  Veit at mange av spillerne kommer til å ha lyst til å spare seg til real matchen. Se bare på mr selfie Brown...

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                    Jeg er kanskje en av de få som syntes dette er en veldig dårlig nyhet.

For det første flytter dem en søndags kamp til en fredag, det i seg selv er jo irriterende.

Det andre er at vi spiller en 10x viktigere kamp mot Tromsø 2 dager før.
                    Veit at mange av spillerne kommer til å ha lyst til å spare seg til real matchen. Se bare på mr selfie Brown...
                    Ja, det kan vi jo håpe på at du er.

Det skal vel gå greit med en ekstra fredagskamp når dette er grunnen, og den 10x-skalaen din er jeg, i lys av de siste årenes økonomiske og omdømmemessige problemer, usikker på om er så presis.

Ellers sprekt å trekke en konklusjon om Brown basert på at han tar en selfie med Messi!

Comment

Håper vi bøtter inn penger, og det tror jeg. Kommer til å være utrolig mange unger med rike foreldre som ønsker å se Martin Ødegaard snurre rundt med VIF-spillere.

At vi får 2 kamper i løpet av 3 dager bør vi klare. Vi er vel hverken med i NM-cupen eller Europa-cupen så vidt jeg vet.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                        Slapp av og tenk på alle pengene vi tjener.
                        Hvem? Jeg? Eller er det et svar til opsl litt lenger nede (for du visste, sånn som meg, at det ville komme slike kommentarer)
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Juro View Post
                          Ja, det kan vi jo håpe på at du er.

Det skal vel gå greit med en ekstra fredagskamp når dette er grunnen, og den 10x-skalaen din er jeg, i lys av de siste årenes økonomiske og omdømmemessige problemer, usikker på om er så presis.

Ellers sprekt å trekke en konklusjon om Brown basert på at han tar en selfie med Messi!
                          Ja, en serie kamp hvor vi spiller om 3poeng.
                          Er langt viktigere en en dritt kamp mot real hvor svette små 13 åringer fra Buskerud og omegn skal se på mr Drammen spille.

Comment

Originally posted by oPsL View Post
                            Ja, en serie kamp hvor vi spiller om 3poeng.
                            Er langt viktigere en en dritt kamp mot real hvor svette små 13 åringer fra Buskerud og omegn skal se på mr Drammen spille.
                            Tar meg friheten å sitere gode aperopet.no:

For slike kamper som dette er bra på mange måter:

* Vålerenga får enorm oppmerksomhet. Det hjelper på omdømmet vårt blant folk flest, men sponsorene vil bli ekstra glade for å bli profilert sammen med en av verdens største klubber.

* Vålerenga tjener penger – om alle går sammen og skaper en positiv atmosfære

* Vålerenga gjør oss selv attraktive for spillere over hele verden.

TV 2 har allerede kjøpt rettighetene til kampen.

Ved å flytte Tromsø-kampen fram et par dager i stedet for å flytte den et par dager etter, vil heller ikke denne treningskampen ha innvirkning på det sportslige. Vålerenga kan, og vil, stille med det beste mannskapet vi har mot Tromsø – og Real Madrid.

Comment

At kampen mot Tromsø blir flytta til Fredag, vil vi tape penger på, så denne kampen skal og må bli veldig lukrativ for at det skal lønne seg. Og kampen mot TIL er selvsagt voldsomt mye viktigere.

Comment

Working...
                              X