Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Real Madrid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by lokalhelt View Post
    Ah.. Deilig å lese litt oppgulp før jeg tar kvelden.

Stoler på at Rekdal gjør en god jobb. Trolig bedre enn det både du og jeg tilsammen hadde greid.
    Ta det med ro, det var ikke helt alvorlig ment. Som også ble påpekt så var det ikke pengene fra Man U-kampem som ble brukt på Gunnarson, det må ha vært penger fra Barcelona-kampen året før.

Comment

Originally posted by Belhaven View Post
      Ta det med ro, det var ikke helt alvorlig ment. Som også ble påpekt så var det ikke pengene fra Man U-kampem som ble brukt på Gunnarson, det må ha vært penger fra Barcelona-kampen året før.
      Den er god.

synes uansett Vålerenga og Rekdal får unødvendig mye pepper for å arrangere denne kampen. ikke nødvendigvis av deg, selvom du var ufin. men generelt av egne supportere. Hvis man skal begynne å klage på at man kaster bort overskuddet de genererer også så blir det for mye sutring etter min smak.

De gjør de satans god jobb. Og fortjener skryt, ikke tyn.
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Daniel ut allerede. Noen som vet om det var planlagt eller om han hadde føling? Virket rart å gå ut så tidlig.
        Jeg holder jo alltid med dommer’n

Fagermo 2020

Comment

Synes ungguttene har klart seg godt så langt. Berge har hatt noen små pasnings feil men ellers god. Næsberg og Nakkim har også vært forholdsvis trygge bak så langt

Comment

Originally posted by wanderer View Post
            Daniel ut allerede. Noen som vet om det var planlagt eller om han hadde føling? Virket rart å gå ut så tidlig.
            Planlagt på forhånd.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
              Må vel være planlagt? Rekdal sa tidlig i forrige uke at det fortsatt var litt igjen for Daniel, men han friskmeldte seg selv i et intervju på fredag. Er vel greit å spille 25 min i dag, ha en god treningsuke og så kanskje være tilbake fra start på søndag?

Comment

Ja, selv om Sander berge har hatt noen feil virker han som en veldig spennende type. Måten han forserer et ledd på ser veldig bra ut.

Comment

Ødegaard leker seg på Ullevaal, skriver Dagbladet... #tabloid

Comment

Originally posted by Holstad View Post
                    Ødegaard leker seg på Ullevaal, skriver Dagbladet... #tabloid
                    Må være med noen legoklosser.

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                      Må vel være planlagt? Rekdal sa tidlig i forrige uke at det fortsatt var litt igjen for Daniel, men han friskmeldte seg selv i et intervju på fredag. Er vel greit å spille 25 min i dag, ha en god treningsuke og så kanskje være tilbake fra start på søndag?
                      reka sa før matchen at Fredheim holm og moa skulle få en halv omgang hver.

Comment

Utsolgt Ullevål, sol, god kamp av flere av våre nye og etablerte spillere og et resultat som ikke driter oss ut. Alt i alt svært vellykket

Comment

Originally posted by anderan View Post
                          Utsolgt Ullevål, sol, god kamp av flere av våre nye og etablerte spillere og et resultat som ikke driter oss ut. Alt i alt svært vellykket
                          Et Real Madrid som var småredde for skader, og som undervurderte motstanden kanskje. Tviler på at Benitez var spesielt happy med 0-0. Vi gjorde oss ikke bort og hadde et par brukbare sjanser. Ikke minst - et solid forsvar. Men det femtegiret til flere av Real-spillerne - fy faen Og veggspillet med hæl. Vakkert, og forhåpentligvis lærte gutta noe.
                          "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Millioner og uavgjort. En herlig dag å sitte i sofaen.

Comment

OM Å GJENSKAPE PRESTASJONENE - etter å ha sett Vålerenga spille 0-0 mot Real Madrid, må jeg tenke på ett av Nils Arne Eggen`s mantra, nemlig kunsten "å gjenskape prestasjonene". For det er liten tvil om at hvis gutta hadde vært like fokusert og skjerpet i hver tippeliga/cup-kamp - så hadde vi i høyeste grad vært med og pushet Rosenborg i toppen av tabellen.
                              - Omtrent samtlige av spillerne fikk vist hvilke fotball-ferdigheter de tross alt besitter, skikkelig honnør til ung-gutta som spilte som om det å spille mot Real var helt dagligdags.
                              Næsberg og Nakkim skuffet ikke - men den som virkelig imponerte var 17-åringen Berge! Det er bare å bøye seg i ballen!...
                              Han er moden for mer en et par minutter på tampen av tippeligakampene.
                              - I utgangspunktet er/var jeg skeptisk til nytten av slike showkamper, men her ble det noe helt annet enn 0-7 og halvfullt stadion mot Barcelona for et par år siden. Selvsagt takket være Real Madrid og den geni-erklærte og super-hypede Martin Ødegård. Talentfull - selvfølgelig! Men jeg ble mer imponert over Berge enn over Ødegård! (kanskje Benitez også ble det?)
                              Berge var også den eneste Vålerenga-spilleren Benitez fremhevet på pressekonferansen.
                              - Benitez har forøvrig imponert meg med sine balanserte vurderinger av Martin Ødegård, "han er FOR ung" sier han. Så enig, så enig. Det er ufattelig at en spiller (uansett hvor talentfull han måtte være) hausses slik opp og får så mye mediaomtale, på tross av at han spiller på nivå 3 i Spania, trener riktignok en dag i uken med RM`førstelag - men er tydeligvis langt unna elitestallen. Klokt av klubben som utnytter den PR`en det er, å la en blond/nordisk 16-åring debutere (2 kamper) og spille noen minutter for vise seg frem der interessen er størst (Norge)
                              - Men tilbake til Vålerenga! - en måtte bare la seg imponere av lagets kollektive innsats, klarer de gjenskape det utover høsten KAN det bli medalje. Og vi har ung-gutter som har talent i massevis!
                              Imidlertid krever det at de tar frem de samme egenskapene i de neste - meget avgjørende kampene. Viking later til å være i form og kan fort henvise oss til 4de plass, samtidig som man må forvente at Molde snart hever seg et hakk.
                              - La oss håpe den positive opplevelsen mot Real Madrid er det som skal til for at laget skjerper og hever seg, de har sjansen til å vise det på Lerkendal til helgen. 0-0 mot Real Madrid bør kunne bli 1-0 mot Rbk (VIF nevnt først)
                              - De har vist at de kan....
                              Rett fra levra! - noe har også vært innom hjernen først...

Comment

Working...
                              X