Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

G19 Telenor Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hva har skjedd med ballbesittelse-filosofien hos yngre lag i enga? Langballer fra forsvarsrekka fra start til slutt.

Comment

Klart best med én mann mindre. Dette herpa denne dommeren. Klart gult på Totland, ikke rødt. Hva het denne dommeren?

Comment

Jeg klarer ikke den dårlige lyden. Høres ut som om samtlige er dritings - og det skjer for ofte.
        Lyd av med andre ord.
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Mulig å spørre Rekdal om Castro, FrankO? Er han i planene til klubben? God stort sett hver gang jeg ser han.

Comment

Skjønner godt hvorfor Holme er forbanna. Oppmerksomhetssjuk dommer. Vi er det KLART BESTE laget med en mann mindre. Resultetet lyver enormt.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Mulig å spørre Rekdal om Castro, FrankO? Er han i planene til klubben? God stort sett hver gang jeg ser han.
              Kan spørre neste gang jeg prater med ham.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                Jeg klarer ikke den dårlige lyden. Høres ut som om samtlige er dritings - og det skjer for ofte.
                Lyd av med andre ord.
                Vi har perfekt lyd i våre headsets så kan være inngangen til kameraet. Kan du beskrive litt mer hvordan det høres ut?

Er det andre som opplever dårlig lyd?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                  Vi har perfekt lyd i våre headsets så kan være inngangen til kameraet. Kan du beskrive litt mer hvordan det høres ut?

Er det andre som opplever dårlig lyd?
                  Plutselig skurrer alt. Skjer ca hvert 10 minutt, og varer 2-3 minutter. Umulig å høre hva dere sier.

Comment

Plutselig skurrer alt. Skjer ca hvert 10 minutt, og varer 2-3 minutter. Umulig å høre hva dere sier.
                    Tror jeg veit hva som har skjedd, så dette skal vi få retta opp i til mandag.
                    in Absinthia

Comment

Fra aperopet;

– Vi har vært svært misfornøyd med dommeren tidligere i år og det virker som han provoserer oss med vilje, sa trener Gard Holme etter kampen.

Det var jo ikke vanskelig å se at han prøvde å provosere. Flere ganger flytta han frisparkene våre til et helt annet sted enn der forseelsen skjedde. Hvorfor amatører som han får dømme en så viktig kamp, må gudene vite.

Comment

Klart best med én mann mindre. Dette herpa denne dommeren. Klart gult på Totland, ikke rødt. Hva het denne dommeren?
                        Se utvisningen her.

Comment

Working...
                        X