Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

G19 Telenor Cup

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FrankO
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Klart best med én mann mindre. Dette herpa denne dommeren. Klart gult på Totland, ikke rødt. Hva het denne dommeren?
    Se utvisningen her.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Fra aperopet;

– Vi har vært svært misfornøyd med dommeren tidligere i år og det virker som han provoserer oss med vilje, sa trener Gard Holme etter kampen.

Det var jo ikke vanskelig å se at han prøvde å provosere. Flere ganger flytta han frisparkene våre til et helt annet sted enn der forseelsen skjedde. Hvorfor amatører som han får dømme en så viktig kamp, må gudene vite.

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Plutselig skurrer alt. Skjer ca hvert 10 minutt, og varer 2-3 minutter. Umulig å høre hva dere sier.
    Tror jeg veit hva som har skjedd, så dette skal vi få retta opp i til mandag.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by FrankO View Post
    Vi har perfekt lyd i våre headsets så kan være inngangen til kameraet. Kan du beskrive litt mer hvordan det høres ut?

Er det andre som opplever dårlig lyd?
    Plutselig skurrer alt. Skjer ca hvert 10 minutt, og varer 2-3 minutter. Umulig å høre hva dere sier.

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Originally posted by Flem View Post
    Jeg klarer ikke den dårlige lyden. Høres ut som om samtlige er dritings - og det skjer for ofte.
    Lyd av med andre ord.
    Vi har perfekt lyd i våre headsets så kan være inngangen til kameraet. Kan du beskrive litt mer hvordan det høres ut?

Er det andre som opplever dårlig lyd?

Leave a comment:

• FrankO
    replied
    Mulig å spørre Rekdal om Castro, FrankO? Er han i planene til klubben? God stort sett hver gang jeg ser han.
    Kan spørre neste gang jeg prater med ham.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Skjønner godt hvorfor Holme er forbanna. Oppmerksomhetssjuk dommer. Vi er det KLART BESTE laget med en mann mindre. Resultetet lyver enormt.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Mulig å spørre Rekdal om Castro, FrankO? Er han i planene til klubben? God stort sett hver gang jeg ser han.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Jeg klarer ikke den dårlige lyden. Høres ut som om samtlige er dritings - og det skjer for ofte.
    Lyd av med andre ord.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Klart best med én mann mindre. Dette herpa denne dommeren. Klart gult på Totland, ikke rødt. Hva het denne dommeren?

Leave a comment:

• Lego
    replied
    Hva har skjedd med ballbesittelse-filosofien hos yngre lag i enga? Langballer fra forsvarsrekka fra start til slutt.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    Lyden blir jevnlig dårlig gutta, og jeg vet ikke om det er noe dere kan få gjort noe med?
    Når vi først er uten lyd og bilde, og kommer tilbake, bør dere informere og fortelle hva som har skjedd i mellomtiden.
    Vi så det sto 0-1, men dere sa ingenting om det.
    Sånn til ettertanke, ellers bra.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Jævla klovnedommer.

Leave a comment:

• Flem
    replied
    min og .......

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied