Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Odds - Vålerenga søndag 5/7-15 kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrankO View Post
    Rekdal setter så klart ikke ut noen spillere fordi dem gjør en feil i en kamp. Gi nå fyren litt kred.
    Han gjorde da det etter cuptapet, ganske uttalt til og med. Rekdal skal ha enormt med kred for det han gjør i Vålerenga, men på akkurat disse tingene synes jeg det virker som han blir for het i toppen.

Comment

Originally posted by Lego View Post
      Han gjorde da det etter cuptapet, ganske uttalt til og med. Rekdal skal ha enormt med kred for det han gjør i Vålerenga, men på akkurat disse tingene synes jeg det virker som han blir for het i toppen.
      Det gikk jo på innsatsen totalt i kampen, ikke på grunn av én tabbe.

Comment

Herlig når sånne kjerringer som dette http://www.bt.no/100Sport/fotball/su...g-563324_1.snd skal uttale seg. Helt kunnskapsløs når det gjelder hvor mange Oslogutter vi faktisk har i troppen. Og også rakke ned på "sølvtøy". Aldri selv tatt ett eneste seriegull. Kjerringa er flink til å skrive "Engens", det skal hun ha.

Comment

Laget:

Otto

Larsen-Wæhler-Nation-Näsberg

Stengel-Grindheim

Mathiesen-Zahid-Lindkvist

Omarsson

Fire midtstoppere bak er jeg litt skeptisk til. Her blir det fort mye "kælking" om vi blir satt under press. Lite offensivt der.
          Mathisen inn for DFH er også veldig defensivt og jeg er fryktelig usikker på det valget!
          Omarsson på topp er jeg mer positiv til. Vi kommer til å få kontringer, og tar han steget fra Moldekampen kan han bli viktig her.
          Avhengig av at trioen Zahid, Lindkvist og Omarsson har dagen her!

Comment

Originally posted by j_robber View Post
            Laget:

Otto

Larsen-Wæhler-Nation-Näsberg

Stengel-Grindheim

Mathiesen-Zahid-Lindkvist

Omarsson
            Omarsson som enslig spiss på topp...!? Og, hva gjør Larsen på høyrebacken...!? Nei, nei, nei... Huff...
            Ut med Larsen, sett ned Mathisen på høyreback og Omarsson på høyrekant og inn med Brown på topp...
            Dette kan umulig gå bra, men... For all del, Reka er sjef... Tar vi poeng i denne kampen så bøyer jeg meg i støvet...

Comment

Originally posted by FrankO View Post
              Rekdal setter så klart ikke ut noen spillere fordi dem gjør en feil i en kamp. Gi nå fyren litt kred.

Det er en sammensatt greie, med resultater, treninger og andre ting som gjør at dem velger å gjøre som dem gjør nå. Spillerne har da to valg: Sette seg ned å sutre, ønske seg vekk osv eller brette opp erma og jobbe enda hardere. Det er hvordan dem responderer på denne vrakinga som avgjør om dem har en fremtid i klubben, og i toppfotballen, eller ikke.
              Joda, I har helt klart større forutsetninger for å vurdere og det ligger sikkert en mer helhetlig vurdering bak, men jeg vedder en tier på at Sivert og Ruben er tilbake i troppen neste uke, og så mye dårligere har de plutselig ikke blitt at de var blant de 11 beste i forrige uke og så ikke får plass på benken i neste. Hvis vi leder 0-1 10 min før slutt og Ivan eller Grindheim må ut med skade ville Ruben og Sivert vært en bedre løsning enn Berre og Nakkim f.eks. - også denne uka Men nå satser vi anyway på at de 11 som er utpå der forsvarer seg godt og setter et par - så blir det fest og glede!

Comment

Se på Larsen. Tunnel før 1-0
                Deilig å få i gang Omarsson også. På tide
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by Trym View Post
                  Omarsson som enslig spiss på topp...!? Og, hva gjør Larsen på høyrebacken...!? Nei, nei, nei... Huff...
                  Har ikke sett så galt ut så langt i kampen...
                  +++

Comment

Fantastisk av Larsen!! Nydelig innlegg av Alex og 3 enga spillere sto klar for å skyte den ballen i mål. Vi har virkelig vært bra nå. Wæhler på landslaget!!. Zahid er på nett og omarsson må starte fast på topp

Comment

Originally posted by nico70 View Post
                      Fantastisk av Larsen!! Nydelig innlegg av Alex og 3 enga spillere sto klar for å skyte den ballen i mål. Vi har virkelig vært bra nå. Wæhler på landslaget!!. Zahid er på nett og omarsson må starte fast på topp
                      og Stengel er sikkerheten selv

Comment

Omarsson må starte fast!

Comment

Nydelig Elias!!

Comment

Utrolig å se Larsen forvandle seg til Messi og dra tunnel på en Oddspiller før 1-0.

Bra kamp så langt. Nå gjelder det å fortsette i andre omgang.

Comment

KJEMPEINNHOPP AV BROWN! Lage en helt unødvendig corner - og dermed Odd - dødball = 1 - 1.
                              Hadde ikke Brown grepet inn hadde ballen gått ut og utspill fra mål.
                              Rett fra levra! - noe har også vært innom hjernen først...

Comment

Originally posted by OShanter View Post
                                KJEMPEINNHOPP AV BROWN! Lage en helt unødvendig corner - og dermed Odd - dødball = 1 - 1.
                                Hadde ikke Brown grepet inn hadde ballen gått ut og utspill fra mål.
                                Var jo Wæhler som heada den ut?

Comment

Working...
                                X