Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Odds - Vålerenga søndag 5/7-15 kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Helt rått Elias!!!! JaaaaaaaaaaaA!!!

Comment

Originally posted by Holstad View Post
      Såååå jævli bra Omarsson!!!!!
      Og sååå jævli frekt å skyte der. Burde absolutt lagt inn!
      +++

Comment

Elias!!!!!

Comment

Å hvorfor får ikke Samuelsen kort der????

Comment

Fredriksson fast på 11'ern!

Comment

Tipper Storbæk er dizzie ennå

Comment

Faen så inkonsekvent Tom Harald Hagen er. To identiske situasjoner, en nå og en mot RBK. Mot RBK gir han ingenting, mens her gir han frispark. Hadde det vært innenfor 16 hadde han vel ikke gitt noenting og ment at spilleren fikk avsluttet. Og burde ikke det vært gult? Kanskje mørkegult? Se på stamfoten i det han blir tatt. Grisestygt! Samme som mot RBK. Men der dømte ikke Hagen noen verdens ting.

Drittfyr!

Men deilig med seier!

Hvorfor kan ikke Enga spille sånn hjemme? Er de redd for oss?
                Og herlig redning av Otto mot slutten
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Hadde det ikke vært for de svake kampene mot Ålesund og Bodø/Glimt, hadde vi pr. idag vært a poeng med Rbk. Hatt 33 poeng og vært med i GULLKAMPEN! Men i dag kjempet gutt seg tilbake, selv om de vaklet litt i 2dre omgang. ELIAS var dagens mann!!
                  Han må være vårt soleklar spissvalg, rask, smart og uredd.
                  Rett fra levra! - noe har også vært innom hjernen først...

Comment

Så jævlig deilig!! Og takk Elias og Otto!

Fortsatt på ferie, så har blitt vglive. Hente Otto?

Dette redder mye av fadesen mot Glimt. Jadda!!

Comment

Så jævla deilig!

Elias er et topptalent. Sjeleglad for at han er her i Enga.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                        Så jævlig deilig!! Og takk Elias og Otto!

Fortsatt på ferie, så har blitt vglive. Hente Otto?

Dette redder mye av fadesen mot Glimt. Jadda!!
                        Mål nummer 2 var bare helt nydelig. Det er lenge siden jeg har sett en sånn to-stegs-finte. Minner nesten om Brandhaug (banner i kjerka) i sine glansdager, helt fantastisk.
                        Otto i mål virka veldig stødig, og er langt bedre enn Langer i feltet.
                        Vi kan ikke basere oss på en kamp, men han viser en trygghet jeg har savna. Husk at Odd er det laget som pumper flest baller innenfor motstanders 16-meter, og denne oppgaven tror jeg ikke Langer hadde mestra på samme måte.
                        Alle spilte bra idag, og selvom Odd hadde ballen mye, var det kun høye baller 5-7 meter ut fra mål som var farlig.
                        Nydelig gutta!
                        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hvordan tolker man det Rekdal sa i garderoben da?
                          "Dere som spilte utpå der og dere på benken er jeg stolte av, dere er mine gutter".
                          Han innledet også med å si at fokuset rundt denne kampen kan bli andre andre ting enn seiern. Tenker han de på vrakinga? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                            Hvordan tolker man det Rekdal sa i garderoben da?
                            "Dere som spilte utpå der og dere på benken er jeg stolte av, dere er mine gutter".
                            Han innledet også med å si at fokuset rundt denne kampen kan bli andre andre ting enn seiern. Tenker han de på vrakinga? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg?
                            Faren til Sivert virket molefonken på Vålerenga i TV2-studio. Tipper det kommer et bud eller to i løpet av ikke så alt for lang tid.

Comment

Det er ett eller annet magisk over vålenga på bortebane, man sitter hele tida med følelsen av at man vinner kampen, stikk i strid med hjemmekampene hvor man bare veit det går til helvete. Når det er sagt så har vi en ny Kjartansson, Omarsson er ett uromoment hele kampen og helt utilregnelig, hvem faen skyter fra den posisjonen? Deilig med en som prøver, og får det til! Otto er det også bare å signere spør du meg, vært i klubben under en uke, og oppfører seg som om klubben betyr alt! Fantastisk redning og gode igangsettinger. Utrolig deilig kveld, men neste kamp er desverre hjemmekamp...

Comment

Omarsson's 2-1 scoring må jo bli kåret til årets scoring (i alle fall til nå). Helt fantastisk 2 fotsfinte. Må jo bare bøye meg i støvet for at vi faktisk tar alle 3 poengene i denne kampen. Dommerstanden var elendig i dag. Brown's scoring var aldri offside... I neste kamp må Omarsson og Brown få starte sammen. Skuffende av Larsen på høyrebacken som forventet, dessverre... Uansett, herlig seier...

Comment

Working...
                                X