Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Odds - Vålerenga søndag 5/7-15 kl 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Se på reprisen igjen, jeg er uenig i at en spiss skal legge inn der. 9 Odd spillere + keeper mot 5 enga spillere + Elias innenfor 16 meteren. I den situasjonen er det bare å skyte, alt kan skje med returen. Et innlegg der tror jeg de kunne klarert ganske greit.

Det gikk hvertfall bra Herlig!

Comment

Originally posted by Barry90 View Post
      Se på reprisen igjen, jeg er uenig i at en spiss skal legge inn der. 9 Odd spillere + keeper mot 5 enga spillere + Elias innenfor 16 meteren. I den situasjonen er det bare å skyte, alt kan skje med returen. Et innlegg der tror jeg de kunne klarert ganske greit.

Det gikk hvertfall bra Herlig!
      Det er akkurat det, de fleste ville lagt inn der, men Omarsson gjør det uventede og da blir det mål. Synes Larsen gjorde det OK på back, vi blir presset i 70% av kampen, men det gjøres ingen store feil, I tillegg har han en fantastisk tunnel og fremspill på 1-0 skåringen

Comment

Originally posted by Gluecoma View Post
        Det er ett eller annet magisk over vålenga på bortebane, man sitter hele tida med følelsen av at man vinner kampen, stikk i strid med hjemmekampene hvor man bare veit det går til helvete. Når det er sagt så har vi en ny Kjartansson, Omarsson er ett uromoment hele kampen og helt utilregnelig, hvem faen skyter fra den posisjonen? Deilig med en som prøver, og får det til! Otto er det også bare å signere spør du meg, vært i klubben under en uke, og oppfører seg som om klubben betyr alt! Fantastisk redning og gode igangsettinger. Utrolig deilig kveld, men neste kamp er desverre hjemmekamp...
        Drister meg til å si at Elias er et større talent enn Kjartansson. Med all respekt for Enga-legenden Ørn.

Elias har evne til å skape ting helt på egen hånd, både mål og assists. Kjartansson var en ren fox-in-the-box, med utrolige avslutningsegenskaper.

Tror de hadde passet perfekt i tospann på topp.

Comment

Jeg skal gladelig innrømme at jeg var for negativ når det gjaldt keepervalget, men jeg tror ikke vi skal ta av heller. På tross at et par bra inngripner fremstod han ikke akkurat med autorietet. Og til den som påstod at feltarbeidet hans er bedre enn Langers foreslår jeg å se kampen om igjen.

Jævlig gøy å se på Omarsson i dag, fantastisk "debut".
          Serimester 2018!

Comment

Originally posted by Tony2 View Post
            Jeg skal gladelig innrømme at jeg var for negativ når det gjaldt keepervalget, men jeg tror ikke vi skal ta av heller. På tross at et par bra inngripner fremstod han ikke akkurat med autorietet. Og til den som påstod at feltarbeidet hans er bedre enn Langers foreslår jeg å se kampen om igjen.
            Spennende retorisk grep å starte innlegget med å "gladelig innrømme at du var negativ", for så å følge opp med mer negativitet. Vi trengte en midlertidig nødløsning med to keepere ute. Vi har ikke kjøpt ham

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
              Faren til Sivert virket molefonken på Vålerenga i TV2-studio. Tipper det kommer et bud eller to i løpet av ikke så alt for lang tid.
              Tjaaa, han sa vel at Sivert hadde mye å takke Enga og Rekdal for. Det var Rekdal som hentet ham, og som hadde gitt ham flere sjanser til å spille på øverste nivå. Han sa også at Sivert måtte ta dette som en profesjonell spiller og arbeide videre.
              +++

Comment

Jævlig gøy å se på Omarsson i dag, fantastisk "debut".
                Jeg må si jeg virkelig er uenig med deg. Syns Otto fremstod som meget autoriter. Virket som han hadde stålkontroll i nesten hele kampen. Som jeg husker så var det vel bare en gang han var noe usikker i en avklaring som holdt på å ende i en Odds spiller. Scoringen var en "luftkamp" som kunne endt begge veier... Så med tanke på at han spilte i tl igjen for første gang på lenge på nytt lag med nye medspillere borte mot Odds så syns jeg han var meget god.

Comment

På første scoringa, når Rasmus blir skada, hvorfor er ikke det kort? Hadde det skjedd ute på banen uten at det hadde kommet i skyggen av scoringa, så burde det vel være rødt? Klipper Rasmus ned bakfra... Andre gang på kort tid Rasmus blir "drept" innafor 16, uten at noe skjer. Men om noen er borti trøya di, da blir det som regel sutring og skriking etter straffe.

Comment

Mener du virkelig at Langer er god i feltet?
                    Otto plukka innlegg, noe Langer ikke har gjort i sine 2 år her. Hvordan kan du mene at Langer er bedre i feltet når han bare står på streken?
                    Langer er god på streken, og reaksjonssterk, men har en stor svakhet i feltet, noe Otto viste at han behersket meget bedre.
                    "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Hadde vært så pissed hvis vi ikke tok denne etter å ha sett sammendraget, spesielt når Deshorn er soleklart onside.

Skal vel enormt mye til for å sette ut Elias nå (det bør selvsagt ikke skje), og Otto blir nok vurdert tipper jeg. Nå har jeg kun sett klipp siden jeg raller rundt i Europa, men gode skussmål. Skrev nettopp ny kontrakt ut 2016 grunnet godt spill, men det frister vel med Eliteseriespill.

En digg dag.

Comment

Jeg digger islendinger! De har noe eget. Takk til Kjartansson for den sesongen du var her, og takk til Omarsson for 2 mål i går. Det siste målet ditt var verdensklasse! :-)

Comment

Originally posted by Flem View Post
                          Hvordan kan du mene at Langer er bedre i feltet når han bare står på streken?
                          Bedre å stå på strek enn å gå ut og bomme.

Og for å poengtere det, jeg synes han gjorde en god jobb idag og det var ingenting med den prestasjonen jeg kritiserer. Sånn sett var det jo en god keeper å leie inn i et par kamper, og klubben gjorde en bra jobb.
                          Serimester 2018!

Comment

http://www.dagbladet.no/2015/07/06/s.../odd/40007445/

Morten P. kommenterer kampen, Elías Már Ómarsson og noe mer...
                            Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Gode nyheter at vi nå sannsynligvis har litt cash i overgangsvinduet.

Comment

slipper å ta valium når wæhler er baki der :-)

Comment

Working...
                                X