Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Ullern

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga 2 - Ullern

Streames i kveld med full grafikk. I dagens gjetord har jeg troppen og min gjetting av lagoppstilling. Og den troppen er sterk. Hvis Ullern vinner dette skal jeg spise opp alle hattene mine.

Stream her fra Christian Haksø.
    Kampstart 19:00 i Vallhall. Sendestart 18:45.

Kampen vises både på Vertshuset og Bohemen.
    in Absinthia

1 Adrian Jonuzi Møller

22 Niklas Gunnarsson
    5 Markus Lund Nakkim
    14 Mats Lien Vågan
    20 Svein Marius Koss

4 Sander Berge
    6 Simen Hestnes
    8 Sivert Heltne Nilsen

7 Morten Gladhaug Berre
    10 Niklas Fernando Nygård Castro
    18 Moussa Njie

Benk:
    30 Kristoffer Klaesson
    2 Mathusan Sandrakumar
    9 Mortadha Jassim Alkanany
    11 Mattias Totland
    16 Henrik Udahl
    17 Daniel Omoya Braaten
    25 Tega George

Comment

Første gang jeg ser på streamen på en stund. Veldig bra jobbet, alle involverte. Grafikken ser topp ut. Kanskje starte sendingen litt tidligere, så dere rekker å kjøre gjennom lagene og intervjuene før kampen starter.

Comment

Fin stream og bra opplegg.

Du sa at Rubens «vondt i foten» var en forutsigbar skade, Franko. Mener du at han har jugd på seg en skade?

Comment

Veldig sjansesløsing istarten av kampen, burde avgjort første 20. Men alt i alt grei kontroll.

Det jeg ikke skjønner er hvorfor Braaten kommer inn etter pause, han har da ingenting på det laget å gjøre, og det viste han ganske godt også.

Comment

Og takk for stadig mer proff sending, grafikken funket veldig bra. Skjemmet av dårlig lyd i dag, eneste som trekker ned.

Comment

Høydepunktet i dag var FranO sin harselering med Lyn. Stor underholdning!

Grafikken gir betydelig merverdi i opplevelsen av kampen, synd med lyden i dag. Dere pisser lett på det lille jeg har sett av TV 2 Sumo.

Esp1
              Ei kasse, er passe!!

Comment

Så kampen i Vallhall, så gikk tydeligvis glipp av en god produksjon på streamen. Er det noen mulighet for å legge ut kamper i opptak?

Morsom kamp, virket som gutta hadde god kontroll det meste av tida, men dommern kan du få billig av meg. Syntes speaker sa han var fra Bærum, litt habilitetsproblemer kanskje?

Comment

Originally posted by Juro View Post
                  Fin stream og bra opplegg.

Du sa at Rubens «vondt i foten» var en forutsigbar skade, Franko. Mener du at han har jugd på seg en skade?
                  Jeg vet ingenting annet enn at han ifølge trenerne fikk "vondt i foten". At enkelte spillere får slike skader rett før dem skal spille rekruttkamper har jeg sett ofte (derav forutsigbar), men vet ikke om det er tilfellet her eller om det er reellt.

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                    Første gang jeg ser på streamen på en stund. Veldig bra jobbet, alle involverte. Grafikken ser topp ut. Kanskje starte sendingen litt tidligere, så dere rekker å kjøre gjennom lagene og intervjuene før kampen starter.
                    Det var faktisk kampen som starta for tidlig! Vi hadde planen klar, vi, men plutselig var dem utpå der. Vi fikk kommunisert ut til kaptein Hestnes om at vi trengte mer tid så han fikk dem til å bytte side

Angående lyden så skjedde dette da vi forsøkte å ta opp sendinga vi streama live (for å kunne plukke ut høyrepunkter senere). Det tok såpass med prosessorkraft fra maskina som dermed kutta kvaliteten på lyden drastisk. Live and learn.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                      Det var faktisk kampen som starta for tidlig! Vi hadde planen klar, vi, men plutselig var dem utpå der. Vi fikk kommunisert ut til kaptein Hestnes om at vi trengte mer tid så han fikk dem til å bytte side

Angående lyden så skjedde dette da vi forsøkte å ta opp sendinga vi streama live (for å kunne plukke ut høyrepunkter senere). Det tok såpass med prosessorkraft fra maskina som dermed kutta kvaliteten på lyden drastisk. Live and learn.
                      Litt ytterligere småpirk (ta det i beste mening); er det mulig å få grafikken i Enga-farger? Ikke noen stor sak, bare et lite forslag..

Comment

Originally posted by _Christian_ View Post
                        Litt ytterligere småpirk (ta det i beste mening); er det mulig å få grafikken i Enga-farger? Ikke noen stor sak, bare et lite forslag..
                        Tar det videre, men rød og blå fungerer ofte dårlig som bakgrunnsfarger da det blir for dominerende. Men vi kan jo teste det så klart.

Comment

Tusen takk for alle tilbakemeldinger. Lyden skal vi fikse. Dog er jobben med å bytte farger på klokke en større jobb. Samt at jeg ikke er helt sikker på om Enga-farger passer så bra inne og ute.

Chr

Comment

Originally posted by chr View Post
                            Samt at jeg ikke er helt sikker på om Enga-farger passer så bra inne og ute.
                            Chr
                            Der tar du helt feil. Enga-farger passer veldig bra, inne som ute!

Om det ikke passer så bra i TV-produksjonen er en annen sak
                            +++

Comment

Working...
                            X