Originally posted by FrankO
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Vålerenga - lillestrøm Mandag 27. Juli. Klokka 19.00
Collapse
X
-
Originally posted by Paulinho View PostDet kan ikke være mulig at det kommer under 15000 til denne klassikeren. Arrangert midt i Norway Cupuka, kr 750 pr lag. Tror på 20000. Stoler på at markedsavdelinga gjør jobben sin
Comment
-
Hadde en prat med en kamerat, som er ganske hardbarket kanari. Han gruer seg som faen til i morra. For å sitere han: I fjor sleit VIF med PVM og Fofana, nå er begge borte. I år ble det U på Åråsen, en av de få kampene Wæhler ikke spilte. Fugla mangler sin beste offensive spiller i Johan Anderson som ikke blir klar. Knudzon blir muligens satt på høyrakant ettersom han er en av de få som kan spille der. Friday spiller sikkert spiss, men han har vært sykt opp og ned.
Han mener at fuglas eneste sjanse er å forsvare seg bra, kanskje krige inn en corner for et ran. Scorer VIF først blir det nesten umulig. Pessimismen råder på togstasjonen.
Comment
-
Kampdag og sola skinner over Enga!
For meg så virker det som om hele Oslo er i feriemodus, mens satser på at laget som sådan har avslutta ferien og er supertente. Det er 5 år siden siste seier mot Lillestrøm på Ullevaal, og det er på høy tid at den rekken stoppes i dag!
Gleder meg til kamp!
Comment
-
Originally posted by aasp View PostFriday spiller sikkert spiss, men han har vært sykt opp og ned.
Han mener at fuglas eneste sjanse er å forsvare seg bra, kanskje krige inn en corner for et ran. Scorer VIF først blir det nesten umulig. Pessimismen råder på togstasjonen.
Og en annen ting: Scorer Enga først, så er det INGEN garanti for seier eller poeng. Vi husker jo kampene mot Aalesund og Glimt. Aalesund vant vel to kamper til på rad etter å ha slått oss på Ullevaal, og nå har Glimt vunnet de fire(!) neste.
Jeg håper virkelig at vi unngår å gi LSK den samme selvtilliten!
Comment
-
Originally posted by Caanradi View PostHar dessverre en følelse av at Friday kommer til å være veldig "opp" på Ullevaal i dag, så kan pressen leke seg med ordspill som at "Friday var god på en mandag".
Og en annen ting: Scorer Enga først, så er det INGEN garanti for seier eller poeng. Vi husker jo kampene mot Aalesund og Glimt. Aalesund vant vel to kamper til på rad etter å ha slått oss på Ullevaal, og nå har Glimt vunnet de fire(!) neste.
Jeg håper virkelig at vi unngår å gi LSK den samme selvtilliten!
Det hjalp litt midlertidig å høre at han var så pessimistisk som han var, samt at de fleste andre også var det.
Tenkte at jeg kunne roe noen nerver. :-)
Comment
Comment