Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - lillestrøm Mandag 27. Juli. Klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FrankO View Post
    Norway Cup selges hovedsakelig i morgen og på mandag.
    Hva gjør klubben konkret for å få solgt billetter til deltagerne i dag og i morgen?

Comment

Det kan ikke være mulig at det kommer under 15000 til denne klassikeren. Arrangert midt i Norway Cupuka, kr 750 pr lag. Tror på 20000. Stoler på at markedsavdelinga gjør jobben sin

Comment

Originally posted by Paulinho View Post
        Det kan ikke være mulig at det kommer under 15000 til denne klassikeren. Arrangert midt i Norway Cupuka, kr 750 pr lag. Tror på 20000. Stoler på at markedsavdelinga gjør jobben sin
        Jepp. Men da må dem jo ut på sletta for å få solgt kampen, ellers er vel flyttinga av kampen helt bortkasta.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
          Jepp. Men da må dem jo ut på sletta for å få solgt kampen, ellers er vel flyttinga av kampen helt bortkasta.
          Hovedgrunnen til at den ble flytta var fordi politiet spurte om vi kunnne gjøre det.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Hovedgrunnen til at den ble flytta var fordi politiet spurte om vi kunnne gjøre det.
            Hørt rykter om det, tragisk nok. Men når klubben først gjør noe sånt, får man utnytte at det er NC. Ellers er valget enda mer tragisk.

Comment

Hadde en prat med en kamerat, som er ganske hardbarket kanari. Han gruer seg som faen til i morra. For å sitere han: I fjor sleit VIF med PVM og Fofana, nå er begge borte. I år ble det U på Åråsen, en av de få kampene Wæhler ikke spilte. Fugla mangler sin beste offensive spiller i Johan Anderson som ikke blir klar. Knudzon blir muligens satt på høyrakant ettersom han er en av de få som kan spille der. Friday spiller sikkert spiss, men han har vært sykt opp og ned.
              Han mener at fuglas eneste sjanse er å forsvare seg bra, kanskje krige inn en corner for et ran. Scorer VIF først blir det nesten umulig. Pessimismen råder på togstasjonen.

Comment

9017 billetter solgt. Kun 222 av disse er bortebilletter. VPN har mer.

Comment

Kampdag og sola skinner over Enga!

For meg så virker det som om hele Oslo er i feriemodus, mens satser på at laget som sådan har avslutta ferien og er supertente. Det er 5 år siden siste seier mot Lillestrøm på Ullevaal, og det er på høy tid at den rekken stoppes i dag!

Gleder meg til kamp!

Comment

Originally posted by aasp View Post
                    Friday spiller sikkert spiss, men han har vært sykt opp og ned.
                    Han mener at fuglas eneste sjanse er å forsvare seg bra, kanskje krige inn en corner for et ran. Scorer VIF først blir det nesten umulig. Pessimismen råder på togstasjonen.
                    Har dessverre en følelse av at Friday kommer til å være veldig "opp" på Ullevaal i dag, så kan pressen leke seg med ordspill som at "Friday var god på en mandag".

Og en annen ting: Scorer Enga først, så er det INGEN garanti for seier eller poeng. Vi husker jo kampene mot Aalesund og Glimt. Aalesund vant vel to kamper til på rad etter å ha slått oss på Ullevaal, og nå har Glimt vunnet de fire(!) neste.
                    Jeg håper virkelig at vi unngår å gi LSK den samme selvtilliten!

Comment

Jeg kaldsvetter på jobb. Burde vært sykemeldt, klarer ikke holde nervene i ro.

Vi MÅ vinne den kampen her. Orker ikke noe annet.

Comment

Originally posted by Caanradi View Post
                        Har dessverre en følelse av at Friday kommer til å være veldig "opp" på Ullevaal i dag, så kan pressen leke seg med ordspill som at "Friday var god på en mandag".

Og en annen ting: Scorer Enga først, så er det INGEN garanti for seier eller poeng. Vi husker jo kampene mot Aalesund og Glimt. Aalesund vant vel to kamper til på rad etter å ha slått oss på Ullevaal, og nå har Glimt vunnet de fire(!) neste.
                        Jeg håper virkelig at vi unngår å gi LSK den samme selvtilliten!
                        Det var ikke mine meninger. Det er sitater fra en typisk kanari-mann. Jeg er nervøs som en jøde anno 1942.
                        Det hjalp litt midlertidig å høre at han var så pessimistisk som han var, samt at de fleste andre også var det.
                        Tenkte at jeg kunne roe noen nerver. :-)

Comment

Får jeg kjøpt billetter på stadion?

Comment

Er nok ikke noe problem. Bare ta en tur til "dråpen".

Kom igjen Enga!!!

Comment

Originally posted by osse-mon View Post
                              Får jeg kjøpt billetter på stadion?
                              Ja, men beregn god tid. Dukker du opp en halvtime før kampstart er det ikke sikkert du rekker starten på kampen.

Comment

Kjapt spørsmål: holder det å ha billettene på pdf, eller må man ha de i papirformat? tomt for blekk i printern...

Comment

Working...
                                X