Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - lillestrøm Mandag 27. Juli. Klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

"Etter miseren i kveld, går jeg ut fra at vi rykker ned i år. Alt annet får komme som en bonus. Klubben har mistet alt av ambisjoner. Virker som om planen i år var å ta så mange poeng før sommervinduet, og så berge økonomien ved å gi bort/selge spillere."

Deilig å se optimismen blant fugla
    Elsker Bergen By

Comment

Noen andre som fikk med seg kastinga av "ting" mot vår nye keeper?
      Det skjedde når han valgte å bytte hvor han skulle ta utspark.

Comment

Ja, det kom noen snusbokser og faenskap flygende.. Idioti.

Enten så ikke keeperen vår dette, eller så gav han faen. Blussende, snuskastende tapere!

På grunn av mye sykdom hos kone og slik, var dette min første hjemmekamp i år (!!!) - Jeg satt i bendit nedre, og synes det var veldig gøy med mye liv fra feltet over oss, MEN det er et par ting jeg kicker på: Må man være sørpe dritings på kamp? Og hvorfor synger man i ti minutter sammenhengende om hvor mye man hater motstanderen? - And don't get me started on fucking drums.
        Kudos for å lage liv, det setter jeg pris på

Kampene fremover blir tilbake på langsiden. Litt mindre trommelyd, litt mindre sang om voldtekt.

Comment

Fantastisk god stemning å stå opp og umiddelbart huske at Enga banka bittelillestrøm i går!

En av de bedre hjemmekampene med tanke på tribunestemning føler jeg. Som vanlig dør sangene ut bare 20-30 meter fra sangsentrum på bredden, men trøkket på toppene må være i nærheten av årsbeste.

Veldig fornøyd med Sascha sin debut. Han virker trygg både på tilbakespill og i feltet. Den ene gangen han måtte prestere en mot en gjorde han en kjemperedning. Jeg tror dette fort kan vise seg som en av de bedre overgangene i sommervinduet..
          Andre spillere jeg synes presterer tipptopp i går:
          Herman Stengel - Jobber som en gærning gjennom hele kampen. Skikkelig terrier! Særlig etter førstegoallen, når det åpner seg en del rom, synes jeg Herman skinner.
          Alex - Jobber også som en gærning. Løper utrolig mye og søker alltid å gjøre trygge og gode valg.
          Brown - Helhjerta innsats! Jobber over store deler av banen og jager mye ball. Greit nok, han kan bli smartere i løpene sine, men det kommer sikkert med litt coaching i verdensklasse.
          In the beginning the Universe was created.
          This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
          - Douglas Adams

Comment

Forøvrig kan det meldes at fristelsen ble for stor for Aftenposten-journalist Flygind. Avsnittsoverskriften ŽFriday farlig på en mandagŽble brukt, selv om Friday ikke gjorde stort ut av seg...

This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
            - Douglas Adams

Comment

Så fantastisk deilig med seier! Vanskelig kamp, Lillestrøm forsvarte seg med 10 mann. Tror det må ta en del av skylda for støttepasning og tidvis veldig mye fremover.

Både Grindheim og Stengel er gode nok til å slå gode langpasninger, så det hver gang de sendte til vingene. Kunne med fordel gjort det oftere.

Det er forresten stor underholdning å tyvtitte litt på LSK forumet

Comment

Ok, vi spilte ikke en knallkamp men syns uansett dette var solid. (Må legge til at jeg aldri har sett et så svakt LSK tidligere.)
                Stengel og Grindheim er ekstremt gode sammen, en veldig god lagdel defensivt og godt samarbeid med våre sentrale midtstoppere.
                Fremover er i avhengig at Zahid har en god dag, han er ikke i sin livs form akkurat nå. For at vi skal beholde andreplassen og kanskje utfordre RBK så er Zahid en nøkkelspiller som trenger å heve seg.
                Alex gjør en god kamp selv om han ikke er direkte i spillets faser, løper hjem og dekker rom konstant. Fin straffe
                Nye keeperen virker trygg.

Stemninga på stadioen er ikke topp for tiden, men dette er rett og slett en jævlig enkel forklaring.
                Har vi to grupperinger med to forskjellige plasseringer vil disse forstyrre hverandre og resulterende redusert stemning fra begge parter. Klanen, Isko og andre alternativer MÅ klare å samle seg når den nye stadioen er klar, dette er en jobb som må startes nå. Det bør legges en felles plan inkluderende med alle grupperinger så alle vet hva som venter oss når den dagen kommer.
                Klarer vi å stå samlet drar vi alle i samme retning, dette vil løfte klubben til syvende og sist.

Da er det bare å vente i spenning på de neste to kampene!

Comment

Originally posted by osse-mon View Post
                  Ja, det kom noen snusbokser og faenskap flygende.. Idioti.

Enten så ikke keeperen vår dette, eller så gav han faen. Blussende, snuskastende tapere!

På grunn av mye sykdom hos kone og slik, var dette min første hjemmekamp i år (!!!) - Jeg satt i bendit nedre, og synes det var veldig gøy med mye liv fra feltet over oss, MEN det er et par ting jeg kicker på: Må man være sørpe dritings på kamp? Og hvorfor synger man i ti minutter sammenhengende om hvor mye man hater motstanderen? - And don't get me started on fucking drums.
                  Kudos for å lage liv, det setter jeg pris på

Kampene fremover blir tilbake på langsiden. Litt mindre trommelyd, litt mindre sang om voldtekt.
                  Mener jeg så Burchert plukke opp noe foran mål og kaste det bak streken på et tidspunkt?

Synginga må ha vært årsbeste igår, topp stemning på bredden i alle fall. Den ene gangen som ("tursangen") om voldtekt starta på bredden døde den heldigvis raskt ut - tolker det som et positivt utslag av tribunejustisen

Originally posted by patriot View Post
                  Har vi to grupperinger med to forskjellige plasseringer vil disse forstyrre hverandre og resulterende redusert stemning fra begge parter. Klanen, Isko og andre alternativer MÅ klare å samle seg når den nye stadioen er klar, dette er en jobb som må startes nå. Det bør legges en felles plan inkluderende med alle grupperinger så alle vet hva som venter oss når den dagen kommer.
                  Klarer vi å stå samlet drar vi alle i samme retning, dette vil løfte klubben til syvende og sist.
                  Selv med alle på en side vil vi ikke klare å samle oss. Lyden bruker tid på flytte på seg, og det tar tid å reagere. I tillegg skal vi klare å ha EN sangledelse for å fremstå samla. Synes egentlig det er helt ok som det fungerte i går - litt hver for oss, litt frem og tilbake, og litt samla.
                  "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Litt skadefryd er lov - deilig å se idiotene fucke opp tifo'n sin!
                    lillestrøm - ha ha ha

Comment

• Originally posted by donny View Post
                      Litt skadefryd er lov - deilig å se idiotene fucke opp tifo'n sin!
                      lillestrøm - ha ha ha
                      Apropos skadefryd.. Et av kampens desiderte høydepunkt for min del må ha vært når politiet fikk dratt en av de største brødhuene ut fra Kanariene, og presterte å lagt han i jern i samme øyeblikk som vi gikk opp til 2-0! Woop woop!
                      - Douglas Adams

Comment

• Ettersom vi snakker om skadefryd
                        Hør under klippet der Reka(og fler) ber om at vi åpner døra før vi tar ropet i garderoben

Comment

• Originally posted by VVV View Post
                          Synginga må ha vært årsbeste igår, topp stemning på bredden i alle fall. Den ene gangen som ("tursangen") om voldtekt starta på bredden døde den heldigvis raskt ut - tolker det som et positivt utslag av tribunejustisen
                          Ja, herregud for en blodharrig sang. Ble flau. "Vi skal voldta hele Lillestrøm" Spar meg...

Comment

• Jeg tok en del bilder i går jeg også! De finner dere her.

Comment

• Likte tifoen til LSK, jeg.

"Gul og svak armé"

Comment

• Originally posted by Carlcutta View Post
                                Veldig bra jobba av alt og alle.....!Uansett vil jeg oppfordre alle til å borger vel for nytt stadion... Jeg gleder meg....! Så et spørsmål.. hva er status på supporter pub og eventuelt annen servering på vår nye stadion....? For tidlig å lage avtalen enda kanskje....
                                Det jobbes med saken. Ser lovende ut med tanke på både sjappe og pub/ uteservering i forbindelse med tribune syd - "vår tribune". Det forhandles med utgangspunkt i at det er en selvfølge at det er noen ( les Klanen) i vålerengafamilien som skal drifte noe sånt i egen stue.
                                Kjellsen.

Comment

Working...
                                X