Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - lillestrøm Mandag 27. Juli. Klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• oPsL
    replied
    Originally posted by VVV View Post
    Noen som vet om Kanarifansen fikk noen reaksjon fra nøff på pyroen på Ullevål-kampen i juli? Denne artikkelen viser til at det kun har vært Enga som så langt i år har fått bot for pyro (før Bastionen nå kan få det pga pyro i kampen mot Molde i helgen)? Pyro som er gjennomført med litt smartness er kult, men bønda gasset jo hele kortsiden og deler av den ene langsiden.
    Nff er veldig treige. Det kommer rundt julebords tider, vent å se

Leave a comment:

• VVV
    replied
    Originally posted by Loffen View Post

Ellers håper jeg noen fra Trøndelag tar turen innom her og ser at du mener at Bastionen hører til i deres nabolag :P (du mente vel Kjernen..)
    Knis. Samme faen

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Noen som vet om Kanarifansen fikk noen reaksjon fra nøff på pyroen på Ullevål-kampen i juli? Denne artikkelen viser til at det kun har vært Enga som så langt i år har fått bot for pyro (før Bastionen nå kan få det pga pyro i kampen mot Molde i helgen)? Pyro som er gjennomført med litt smartness er kult, men bønda gasset jo hele kortsiden og deler av den ene langsiden.
    I følge NøFFs egne nettsider, http://www.fotball.no/nff/Regler_og_...er-fra-utvalg/, står det ingenting om bot til Kanarifansen.
    Kan regelverket være så teit at det kun er bluss som rammes og ikke røyk???

Ellers håper jeg noen fra Trøndelag tar turen innom her og ser at du mener at Bastionen hører til i deres nabolag :P (du mente vel Kjernen..)

Leave a comment:

• VVV
    replied

Leave a comment:

• vif fan
    replied
    Slår vi Stabæk borte og Tromsø hjemme blir det en knall kamp i trondheim. Synd den ble satt opp søndag og ikke lørdag, men regner med masse vif folk i bartebyen allikevel.

Leave a comment:

• Lego
    replied
    Stengel blir bedre og bedre for hver kamp! Hadde ærlig talt ikke troen på at han skulle bli såpass bra før sesongen. Han har virkelig tatt tak i svakhetene sine og blitt en skikkelig terrier.

Allerede blitt fan av Buchert. Tippeligaens beste keeper med beina.

Leave a comment:

• rad11vb
    replied
    Støttepasninger skulle det stå over. Hehe.

Leave a comment:

• rad11vb
    replied
    Synes stengel og Grindheim fungerte dårlig i går. de lå for lavt begge to samtidig. Og når kantene stod (rolig) høyt så ble det 4-2-4 omtrent med alt for lang avstand mellom spillerne. Da ble det støtteordninger og sideveis. Viljen til å finne seg rom offensivt var langt fra god nok. Dette er balansering av midtbanen og Zahid må også ta noe av skylden da han stod for høyt i disse periodene. Når backene gikk bredt og høyt ble det bedre. Da fikk de flere alternativer og lsk måtte brette ut sitt defensive spill som igjen ga større rom. Ikke lett å finne rom.mot så kompakte lag men da er balltempo og bevegelse utrolig viktig..sette opp trekanter og kombinasjoner. Likte Nesbergs innhopp. Han kjørte på med etterbevegelse og trykk for å ta ett eksempel.
    Defensivt var dog begge to meget gode i går. Det skal de ha.
    Stabæk billetter i boks

Leave a comment:

• FrodeAS
    replied
    Originally posted by JohnF View Post
    Forøvrig kan det meldes at fristelsen ble for stor for Aftenposten-journalist Flygind. Avsnittsoverskriften ´Friday farlig på en mandag´ble brukt, selv om Friday ikke gjorde stort ut av seg...

http://www.aftenposten.no/100Sport/f...t-573886_1.snd
    vglive.no skriver i 2. omgang: "'Stille i fjøset', kommer det fra Klanen. 2007-referanse fra en VG-reklame som for øvrig har over 286 000 visninger på YouTube". Ikke lett å si hva som kom først av høna eller egget, men her er det vel ganske klart.

Leave a comment:

• Carlcutta
    replied
    Originally posted by Kjellsen View Post
    Det jobbes med saken. Ser lovende ut med tanke på både sjappe og pub/ uteservering i forbindelse med tribune syd - "vår tribune". Det forhandles med utgangspunkt i at det er en selvfølge at det er noen ( les Klanen) i vålerengafamilien som skal drifte noe sånt i egen stue.
    Kjellsen.
    Takk for det! Blir bra å slippe Dolly Dimples.....

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Godt utvalg pils, og gode saftige burgere, er en god start. Ahhh, hvilken herlig dag.

Leave a comment:

• Kjellsen
    replied
    Originally posted by Carlcutta View Post
    Veldig bra jobba av alt og alle.....!Uansett vil jeg oppfordre alle til å borger vel for nytt stadion... Jeg gleder meg....! Så et spørsmål.. hva er status på supporter pub og eventuelt annen servering på vår nye stadion....? For tidlig å lage avtalen enda kanskje....
    Det jobbes med saken. Ser lovende ut med tanke på både sjappe og pub/ uteservering i forbindelse med tribune syd - "vår tribune". Det forhandles med utgangspunkt i at det er en selvfølge at det er noen ( les Klanen) i vålerengafamilien som skal drifte noe sånt i egen stue.
    Kjellsen.

Leave a comment:

• _Christian_
    replied
    Likte tifoen til LSK, jeg.

"Gul og svak armé"

Leave a comment:

• Muppetkokken
    replied
    Jeg tok en del bilder i går jeg også! De finner dere her.

Leave a comment:

• larsf89
    replied
    Synginga må ha vært årsbeste igår, topp stemning på bredden i alle fall. Den ene gangen som ("tursangen") om voldtekt starta på bredden døde den heldigvis raskt ut - tolker det som et positivt utslag av tribunejustisen
    Ja, herregud for en blodharrig sang. Ble flau. "Vi skal voldta hele Lillestrøm" Spar meg...

Leave a comment:

Working...
X