Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Velkommen til Enga Robert Lundström

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Velkommen til Enga Robert Lundström

http://www.vif-fotball.no/news/artic...er-svensk-back

Får håpe vi får henta han nå.

Originally posted by VIFpatriot View Post
    Velkommen skal du være!
    Let's have it!

Comment

Fantastisk signéring.

Litt spesielt at ingen av toppklubbene i Allsvenskan har hentet han tidligere.
      Han har hatt en enorm utvikling de siste årene og var helt avgjørende i opprykket til GIF.

Ser ut som en Lecjaks-type i spillestilen. Noe vi har savnet. Offensivt får vi en spiller som er med opp i angrep og kan overlap'e og slå innlegg. Da har vi plutselig en veldig slagkraftig høyreside med han og DFH.

Bra at vi henter spillere utenifra som forsterker laget, og når han i tillegg er nordisk, har vi lite å klage på.

Får håpe han er klar til Lillestrøm-kampen. Men da er GIF nødt til å hente en erstatter før mandag for at det skal bli mulig.

Men fugla skal vi slå uansett. Utrolig skuffende hvis vi må vente til neste år for å se han i aksjon. Vi trenger han utover høsten!

Comment

Da er han i hvert fall klar til kampen mot TIL. Bra.

Comment

Velkommen skal du være. Håper du tar et par steg videre med oss i ryggen! Og at du etter noen år har prestert så bra at du selges til en av de store ligaene.

Lykke til!
          +++

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
            Velkommen skal du være. Håper du tar et par steg videre med oss i ryggen! Og at du etter noen år har prestert så bra at du selges til en av de store ligaene.

Lykke til!
            Han blir 26 år til høsten, så han er neppe i kategorien "utvikles for salg til de store ligaene". Men vi får håpe han kan levere på høyt nivå for oss i Tippeligaen i mange år fremover :-)

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Da er han i hvert fall klar til kampen mot TIL. Bra.
              Har GIF skaffet erstatter? Jeg har ikke fått det med meg, blir han klar til tromsø-kampen 7 aug? Det er strålende nyheter i så fall.

Comment

Originally posted by Myhre View Post
                Har GIF skaffet erstatter? Jeg har ikke fått det med meg, blir han klar til tromsø-kampen 7 aug? Det er strålende nyheter i så fall.
                Han er klar fra 4. august og dermed Tromsø-kampen.

-jørn-
                (*´ェ`*)

Comment

Working...
                X