Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Høstens b-liste

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Høstens b-liste

Med Hestnes på vei til USA og Falk Larsen på prøvespill her og der blir det sannsynligvis to ledige plasser på b-lista til høsten. De tre andre plassene okkuperes pr. dags dato av:

Adrian Møller (keeper):
    Nærmeste juniorkeeper-konkurrent, Kristoffer Klaesson, er 15 år og fortsatt noen år unna TL-nivå. Det virker sannsynlig at Møller fortsetter å være tredjekeeper også i høst.

Mortadha Jassim Alkanany (offensiv midtbane):
    Har ikke vært fast på rekruttlaget, og står med åtte kamper og to mål. Alikevel virker det sannsynlig at Alkanany fortsetter å være på b-lista.

Niklas Castro (angrep):
    Står med ni kamper og fem mål i årets Oddsenliga avd. 1. Fortsetter med all sannsynlighet på b-lista, om han ikke hentes opp til a-stallen.

Men som sagt har vi ihvertfall én ledig plass, så hvem er aktuelle nye kandidater for høstens b-liste?

Marius Koss?
    Stod på b-lista i fjor, om jeg husker riktig. Har vært fast inventar på rekruttlaget, selv om prestasjonene har vært litt varierende.

Madhusan Sandrakumar?
    Et stort backtalent som vi kommer til å høre mer fra. Har vært fast på rekruttlaget og gjort sine saker bra.

Christian Borchgrevink?
    Nok et backtalent. Litt yngre enn Sandrakumar og debuterte nylig for rekruttlaget.

Tega George?
    Allsidig spiller som har ti kamper og null mål for rekruttlaget.

Henrik Udahl?
    Scorer masse mål på juniornivå, men har kun fire kamper og null mål for rekruttlaget i år.

Mats Lien Vågan?
    Stopperen har ti kamper og null mål for rekruttlaget i år.

Kristoffer Klaesson?
    Stort keepertalent, som kun er 15 år. Har allerede to kamper i rekruttligaen.

Madhusan Sandrakumar kommer nok inn på lista.
    Av de andre er det kun Tega George som har en mulighet nå sånn jeg ser det, men de drøyer nok en stund. Det kommer nok et nytt kull inn der flere skal kjempe om å komme på b-lista.
    in Absinthia

Comment

Synes Sandrakumar har virket både trygg og god i de kampene jeg har sett han. Kun fire i år, men tror det virkelig kan være en for fremtiden.

Comment

Mats Lien Vågan er førstemann inn på b-lista i høst.

Comment

Working...
        X