Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk - Vålerenga. Lørdag 1. august. Klokka 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by aasp View Post
    Et spm til folket her. Er dere fornøyd med uavgjort i kampen?
    Nei. Er redd for at Rekdal aksepterer, og er fornøyd med, ett poeng. Jeg mener at formen og resultatene til Stabæk har vært imponerende hittil i år, men skuta har nå snudd. Vi har en gylden sjanse på 3 deilige bortepoeng i dag!

Alt annet enn 3 poeng er ikke godkjent.

Comment

Originally posted by way_ View Post
      Én dag igjen til kamp og på tide å samle fokus igjen.

I morgen vil jeg gjerne se Omarsson på topp i stedet for på kant. Virka ikke som om han og Brown kommuniserte spesielt godt under Lillestrømkampen. Så håper Reka bytter han ut til fordel for Braathen, som forøvrig spilte med glød og engasjement den lille tiden han var inne.
      Virker som Rekdal har tro på at Deshorn skal begynne å score igjen i intervjuet med Dagsavisen, så jeg regner med han starter. Mathisen har gjort to gode kamper som høyrekant, og kan fort få starte i kveld og. Zahid er selvskreven i 10'ern, og jeg synes han gjorde sin beste kamp på lenge mot LSK. Omarsson på venstre, da? Med mulighet til å vandre inn sentralt, evt. bytte plass med Zahid i blant. Lindkvist har vært ute lenge og starter nok på benken.

Comment

Originally posted by Shtian View Post
        Virker som Rekdal har tro på at Deshorn skal begynne å score igjen i intervjuet med Dagsavisen, så jeg regner med han starter.
        Det er vel sånn man gjerne sier etter å ha brukt x antall millioner på en spiller som ikke har slått helt til? Håper på Elias på topp. Brown har desverre ikke nivået inne pr dags dato. Kan ikke bruke en hel sesong på å få i gang en spiller. Hadde han vært en ung spiller fra egen stall hadde han nok ikke hatt spesielt mye spilletid i år for å si det sånn....
        Seriemester 2005

Comment

Vålerengas lag mot Stabæk:
          Burchert - Larsen, Tollås Nation, Wæhler, Näsberg - Mathisen, Stengel, Grindheim, Mar Omarsson - Zahid, Braaten.

Comment

Burschert burde la noen andre stå for utspillene

Comment

Fy faen, dette kan bli stygt.

Comment

Herregud, for en rævva start

Comment

Hvem er det som står rett bak Asante å sier værsågod å bank ballen i mål,jeg har ikke tenkt å hindre deg...?

Comment

Akkurat nå er Stabæk et mye bedere fotball lag en vif.
                    Kom igjen enga, trøkk til mere i duellene nå

Comment

Originally posted by vif fan View Post
                      Herregud, for en rævva start
                      Nå har flere i VIF gått å snakket om gull etter tre kamper på rad med seier. Skulle vært forbudt å snakke om annet enn forrige og neste kamp! Ser nemlig ut til at både spillerne og trenerne har mer enn nok med å konsentrere seg om og forberede seg til neste kamp.
                      +++

Comment

Helt enig....

Comment

Vi har startet rævva, men Stabæk begynner å virke litt preget av den harde starten. Kontringene er mer halv hjertede, mens vi er småfarlig når vi kommer nær 16 hos dem. Tror vi utligner snart...
                          Blått og godt nyttår!

Comment

JTN bør byttes ut

Comment

Syntes Burchert er bra,kan det være aktuelt med kjøp?

Comment

Hva driver ha. Keeperen våres med ??

Comment

Working...
                                X