Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stabæk - Vålerenga. Lørdag 1. august. Klokka 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Huff og huff, tror virkelig vi må på jakt etter en sentral midtbanespiller som er villig til å ta ett tak,jeg begynner virkelig å bli lei av å se på den halvhjertige innsatsen til vår kaptein, og simon larsen er forferdelig som back,nei dette er bekymringsfullt,vi får håpe vi slipper å se noe lignende resten av sesongen, dette bør vi ikke være bekjent av, se på ghayas,tollås,fyttirakkern junior nivå,hælvette.

Comment

Nå må syte-ligaen ta seg en bolle. Stabæk er det klart beste laget vi har møtt i år, og de har et vanvittig tempo framover.
      At de ligger i toppen er ikke tilfeldig.
      De har pissa på motstander etter motstander denne sesongen, men har ikke vært effektive nok foran mål. Hadde de vært det. ville de ledet ligaen ganske enkelt er mitt tips.
      Idag spilte vi ikke bra, men det er Stabæk sin fortjeneste. De var over oss hele tiden, konstant.
      Siste bytte med Ruben var bare for å gi han litt matching. Ivan var direkte skyld i første målet ved å ikke følge mannen sin, og hadde ellers ingen stor kamp. Talent ja, men mangler rutinen på dette nivået og man ser han faller gjennom med tøff motstand.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by AcsOnFire View Post
        Vi ser ut som et slagent lag i dag.
        BB er en god trener.
        Å hold kjeft. Tipper du er en av de som klagde da vi rundspilte Stabæk på Ullevaal, og Bob er kongen. Uten å være på kampen selvsagt.

Comment

Originally posted by eirik|vif View Post
          Savnet av gode kanstspillere er helt enormt! Alex Mathisen er uten tvil tippeligaens dårligste med ball i beina, uten ball og han er generelt dårlig.
          Det der er jo bare feil. Han var meget bra mot både LSK og Odd. I dag har han ikke utmerket seg hverken positivt eller negativt i forhold til resten av laget. typisk at han blir en hakkekylling her inne hver gang vi taper, selv om det sjelden er fortjent.

Comment

Synes ingen er forferdelig dårlige, men ingen er gode nok. Litt usikker på denne Brown dog. Ikke rask, ikke god i lufta, dårlig teknikk.

Comment

Vi ser ut som et slagent lag i dag.
              BB er en god trener.
              Du har en skjult agenda mot Rekdal, det har vi fått med oss. Ellers noe nytt?
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Comment

Originally posted by Flem View Post
                Nå må syte-ligaen ta seg en bolle. Stabæk er det klart beste laget vi har møtt i år, og de har et vanvittig tempo framover.
                Vet du hva press på ballfører er? Det så vi fint like til i dag, Stabæk hadde rom og tid hele kampen. Husker du hjemmekampen? Vi var tragiske taktisk da også.

Bob Bradley vs Reka = Overkjøring

Comment

Originally posted by JorgenH View Post
                  Det der er jo bare feil. Han var meget bra mot både LSK og Odd. I dag har han ikke utmerket seg hverken positivt eller negativt i forhold til resten av laget. typisk at han blir en hakkekylling her inne hver gang vi taper, selv om det sjelden er fortjent.
                  Så du mener helt ærlig at han er en god kantspiller? Syns du Alex har ferdigheter som du setter pris på hos en kantspiller? For da kan du gjerne skrive de ned for meg, for jeg ser dem ikke.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Å hold kjeft. Tipper du er en av de som klagde da vi rundspilte Stabæk på Ullevaal, og Bob er kongen. Uten å være på kampen selvsagt.
                    Bob Bradley er da en flink trener.Ta Stabæk til 2.plass så langt skal han ha big creds for.Man kan ikke ha så Enga-briller at man ikke kan gi andre litt ros.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                      Diskuter sak.

Comment

Vet du hva press på ballfører er? Det så vi fint like til i dag, Stabæk hadde rom og tid hele kampen. Husker du hjemmekampen? Vi var tragiske taktisk da også.

Hold kjeft a. Det maset her begynner å bli slitsomt. Hvis du bare skal spy ut kritikk mot Reka og alt og alle i Vålerenga på bakgrunn av en dårlig kamp så kam du gå på VG-debatt eller noe.

Comment

Ikke skarpeste kniven i skuffen nei?
                          Uten Rekdal, ingen Trøim, inget fotballag - bare så det er nevnt.
                          Tror du Bob hadde vunnet serien med oss? Neppe. Hvis det var en fasit i fotball, må du komme med den - den hadde jeg likt å se.
                          Kanskje en pause fra forumet hadde gjort deg godt?

Comment

Vi er fortsatt med i medaljekampen og jeg tror vi har ett fortrinn ovenfor de andre lagene, da Viking har solgt det de har av kvalitet, og Stabæk er ekstremt utsatt med tanke på slitasje, karantener og skader. Alikevel så må gutta kunne yte bedre enn dettte, greit at stabekk er ett bedre lag, men vi gidder ikke engang, og det er ikke greit.

Selvom vi blir overkjørt idag,så er målene så latterlig unødvendige. 0 press i ballfører og så har stabekk spillere som klarer å utnytte det. Sprøtt at gutta er så slitne hele kampen at de ikke orker stå i spillerene de skal stå i.

Comment

Originally posted by eirik|vif View Post
                              Så du mener helt ærlig at han er en god kantspiller? Syns du Alex har ferdigheter som du setter pris på hos en kantspiller? For da kan du gjerne skrive de ned for meg, for jeg ser dem ikke.
                              Jeg synes han var veldig god mot Lillestrøm og Odd, da storspilte han som kantspiller. Ellers er jeg glad for å ha en spiller i klubben som kan gå inn og bekle mange roller og stort sett alltid gjør en tilfredsstillende innsats. Han virker 100% profesjonell, hardtarbeidende og seriøs, og alle gode fotballag burde ha en spiller som han i troppen imo.

Comment

Vi var svake i dag. Det sier de pp TV2 også,hva var lyspunktene gutter?
                                Jeg kommer ikke på noe...
                                Gimme hope johanna

Comment

Working...
                                X