Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga er på vei hjem / grunnsteinnedleggelsen er over!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga er på vei hjem / grunnsteinnedleggelsen er over!

Kjør på!

Par år til nå så er vi der!

-jørn-
    (*´ェ`*)

Gratulerer alle sammen!

Comment

Stor dag for alle som er glad i Vålerenga! Mest spent på stadionavnet,håper det blir noe vettu og som "kler" klubben!☺

Comment

Gratulerer alle sammen. En stor dag for klubben vår!Er på ferie så hadde ikke mulighet til å være der, dessverre.

Kikket litt på bildene fra seansen, og noe av det første som slo meg var: hva gjør vi for å sikre at ingen bøffer den? Ble det helt på sement eller noe? Kan lett se for meg at f.eks bøffla kunne tenke seg å ta hevn for det med Tom Lund-statuen...

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
          Gratulerer alle sammen. En stor dag for klubben vår!Er på ferie så hadde ikke mulighet til å være der, dessverre.

Kikket litt på bildene fra seansen, og noe av det første som slo meg var: hva gjør vi for å sikre at ingen bøffer den? Ble det helt på sement eller noe? Kan lett se for meg at f.eks bøffla kunne tenke seg å ta hevn for det med Tom Lund-statuen...
          Det hadde du visst hvis du hadde vært der

Comment

Jeg har lagt ut bilder fra seansen.
            www.grydis.no - Bilder av Vålerenga
            Glemmer passordet mitt...

Comment

For en nedleggelse og for et vakkert syn med så mange samlet!

Gratulerer, alle sammen.

Noen som vet når man begynner selve arbeidet? I morgen?

Comment

Det vil jeg gjerne vite også. Er alt av avtaler klare, så gravemaskinene kan starte jobben?

Klarer fortsatt ikke å fatte at dette faktisk skal skje.

Comment

vpn melder at åge petter melder byggestart neste uke. Håper de kan årne et webkamera i høybygget ved siden av asap

Comment

Så veldig bra ut
                    Men skal ikke en grunnstein legges i fundamentet? Det der var vel ikke noe fundament, og kommer vel til å bli gravd opp så fort de begynner byggingen.

Fun fact;

Det ryktes om at det i ligger et Djurgården skjerf/flagg inne i grunnsteinen i fundamentet under Friends Arena. Det burde vi klare å unngå her
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Sier dem om alle stadioner. Ligger Totthenham på Emirates og Arsenal på Wembley etc etc.

Comment

Originally posted by book View Post
                        vpn melder at åge petter melder byggestart neste uke. Håper de kan årne et webkamera i høybygget ved siden av asap
                        Ja, takk! Slow-TV på steroider!

Når det gjelder skjerf/flagg o.l. i fundamentet burde vi klare å lagt plenty av VIF-effekter der.

Comment

Enga mener de har lært av alle klubber som har gått på en smell med sine prosjekter. Avtalen med den videregående skolen skal jo være vanntett. La oss håpe klubben har full kontroll.

http://www.nrk.no/sport/slik-skal-va...ell-1.12477655

Ellers skulle også jeg gjerne sett at man fikk opp et webkamera som fulgte prosessen. Noen muligheter for det?

Comment

Syns det er på sin plass å rette en stor takk til Odd Skarheim som ledet dette arbeidet i mange år, men også til Åge Petter Christiansen for det han har gjort i den avgjørende fasen de siste 2-3 årene. Han fikk veldig mye pepper som styreleder i elitefotballen, og at han hadde lyst til å fortsette med denne biten skal vi være glade for, viktig med oversikt, kontinuitet og forbindelser i slike tunge og kompliserte prosesser.

Gratulerer til oss alle, dette kommer til å bli så jævlig bra!

Comment

Sikkert ikke en big deal, men jeg hadde ikke sagt nei takk til at vi brukte fargene våre på setene, noe lignende dette.

http://www.worldstadiums.com/stadium...t_steaua.shtml

Er det noen planer for dette?

Comment

Working...
                              X