Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Tromsø Fredag. 7 August. Klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Imponert over begge svenskene. Spesielt Lundstrøm tror jeg er et kupp. Klanen var fantastisk i dag! Makan til trøkk som det siste kvarteret er lenge siden jeg har opplevd.

Comment

- Melker og Lundström ser svært lovende ut.
      - Ekstremt deilig (og viktig!!) arbeidsseier!!
      - Utrolig stemning de siste 10, men også jevnt over rimelig bra trøkk i dag (egen posisjon: Bredden). Elektrisk!!
      - Gleder meg til å se Moa!
      - Ønsker kulere feiring etter seire på Ullevaal (Bredden). Ser veldig morro ut i Bend-it med en mer eller mindre fast hoppe-dansesang etter seier. Litt tendens til å dabbe av stemningsmessig når en har mulighet til å feire med gutta (kudos til Ikaros for å være flinke til å vise gutta at det faktisk betyr mye for oss på tribunen å vinne). Kan jo forstås ved at man faktisk er helt utslitt (som i idag) etter en intens og spennende avslutning på kampene, men allikevel; vil ha MERE jubel og feiring op Bredden!!
      - Wæhler STORSPILLER idag!!
      KOM IGJEN ENGA

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Da misforsto du Rekdal. På spørsmål fra tribunen om hvorfor han i helvete tok ut Ruben, svarte Rekdal med "han er ferdig" og tok fingeren over strupen. Med ferdig mente han sliten og ferdig i kampen.

Det kan jo være at han er ferdig i Vålerenga for all del, men hvis du var en av dem som satt bak benken i dag var det altså ikke det han mente.
        Artig at du visste hvor jeg stod på tribunen når Rekdal lagde tegnet. Altså 5 meter fra Reka på Telenor nedre. Hyggelig at ryktet mitt på bohemen går raskt videre. Hils din kompis.

Enig i at Rekdal sitt kroppsspråk er utvetydig. Men hvis Rekdal mener at Ruben er ferdig er jeg uenig med han. Ruben er en klassespiller selvom han er for offensiv pr idag og surrer litt innimellom.

Andre ting han gjorde iløpet av kampen var å ta fingeren mot hodet og rope til Ruben. Elsker lederstilen til Reka og har troen på han blindt, med måtte spise en halv bøtte popcorn når jeg så tilbakemeldingene Ruben fikk. De svei.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
          Artig at du visste hvor jeg stod på tribunen når Rekdal lagde tegnet. Altså 5 meter fra Reka på Telenor nedre. Hyggelig at ryktet mitt på bohemen går raskt videre. Hils din kompis.

Enig i at Rekdal sitt kroppsspråk er utvetydig. Men hvis Rekdal mener at Ruben er ferdig er jeg uenig med han. Ruben er en klassespiller selvom han er for offensiv pr idag og surrer litt innimellom.

Andre ting han gjorde iløpet av kampen var å ta fingeren mot hodet og rope til Ruben. Elsker lederstilen til Reka og har troen på han blindt, med måtte spise en halv bøtte popcorn når jeg så tilbakemeldingene Ruben fikk. De svei.
          Hvis Rekdal mener at Ruben er ferdig-ferdig (altså uaktuell for videre spill) er jeg spent på hvem han skal bruke på venstrebacken i tiden framover. Ivan er ikke i nærheten av god nok back (bør satses på som stopper). Han kan finne på å dra Alex over på venstreback, men da tar han ut vår for tiden beste offensive spiller. Om meldingene til Ruben var krasse, hva kan da meldingene til Braaten og Brown ha vært?
          Vi er Vål'enga!!

Comment

Når legges bortebillettene til rbk kampen ut?
            Gutta trenger så mye støtte som mulig der. Så det blir Trondheims tur på meg ...

Comment

Wæhler helt klart vår beste i dag. Skremmende hvor avhengig vi er av han, og hvordan han styrer alle bak i forsvaret. Mathisen imponerer meg. Håpet mitt er at når Moa kommer inn så lager han mer "plass" til Mathias. De tilsiget kampene har det vært morsomt å stå på Bredden!!

Comment

Rekdal trekker frem Ruben som en av de positive i intervjuet på VIFTV

Comment

Originally posted by vif fan View Post
                  Når legges bortebillettene til rbk kampen ut?
                  Gutta trenger så mye støtte som mulig der. Så det blir Trondheims tur på meg ...
                  Bilettene kan i alle fall kjøpes i Sjappa. Hvordan det er med online - kjøp vet jeg ikke.
                  Men bortebilletter kan også kjøpes i billettluka på Lerkendal.

Comment

What? Han løp jo hele tida!
                    De 10 siste minuttene kan du se han dabbe rundt på midten. (Sett fra tven)

Comment

Du var ikke aleine om å sitte bak benken. Jeg fikk vite det før jeg hadde kommet meg hjem og før du hadde kommet deg ned på Bohemen.

Det er altså en ikke-sak. Ruben var sliten og Reka måtte bytte. Null dramatikk.

Comment

Du var ikke aleine om å sitte bak benken. Jeg fikk vite det før jeg hadde kommet meg hjem og før du hadde kommet deg ned på Bohemen.

Det er altså en ikke-sak. Ruben var sliten og Reka måtte bytte. Null dramatikk.
                        Flott!
                        For min del mener jeg Ruben gjorde en av sine aller beste kamper for sesongen. Kunne se tendenser til 2014-formen, og håper det kan fortsette ut over høsten.

Ellers synes jeg begge svenskene viste gode takter. Regner med Melker starter mot RBK ettersom Stengel er ute med 5 gule.
                        Wæhler, Lundström og Grindheim synes jeg var særlig gode i går.
                        In the beginning the Universe was created.
                        This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                        - Douglas Adams

Comment

Noen som har status på Omarson ? Er han syk, halvskadet eller helt ute av form ?
                          Dersom han er frisk og rask finner jeg det helt utrolig at han er benka i 90 minutter til fordel for Brown.
                          Forøvrig en lite overbevisende kamp mot et av tippeligaens dårligste lag.

Comment

Originally posted by Sosua View Post
                            Noen som har status på Omarson ? Er han syk, halvskadet eller helt ute av form ?
                            Dersom han er frisk og rask finner jeg det helt utrolig at han er benka i 90 minutter til fordel for Brown.
                            Forøvrig en lite overbevisende kamp mot et av tippeligaens dårligste lag.

Vell... selv om Omarsson har teknikk er han fortsatt ung og uferdig som spiller. Mot Stabæk var han helt usynlig med unntak av et par overstegsfinter. Synes han til tider blir litt for veik også.. For all del en spiller med kjempepotensial og han kunne nok laget trøbbel for Tromsø hvis han hadde blitt sluppet innpå. Brown treffer jo ikke mål uansett.

Comment

En annen ting man ikke må glemmer er at en trener må ta veldig mange andre hensyn enn kun hvem som er best der og da. Det handler om å tenke både kortsiktig og langsiktig på en gang. Hvilke spillere må matches, komme tilbake fra skade, spille på seg selvtillitt og mange andre saker.

Hadde verden vært så enkel at det bare hadde vært å ta ut de antatt beste i 90 minutter hadde det nok sett litt annerledes ut mange steder.

Comment

Working...
                              X