Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Holmen live i dag!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flem
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Bra stemning der ja, stilig

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Sånn skal det feires!

https://mobile.twitter.com/murtathaz...61878479073281

Leave a comment:

• Hjesus
    replied
    Originally posted by maestro View Post
    Er redd han ikke får kontrakt (men håper jeg tar feil). Har mye å gå på rent taktisk, han har en tendens til å bli litt mye "all over the place". Siste års junior, masse ferdigheter, men litt høy feilprosent. Jeg mener han bør beholdes og videreutvikles, for han har så utrolig mange kvaliteter. Likevel tror jeg han ryker, fordi det er haugevis med andre midtbanespillere på A-laget.
    Tipper Alkanany får kontrakt med rekruttlaget også neste år. Han har fortsatt litt skolegang å ta igjen etter flukten fra Irak, så situasjonen hans stiller seg litt annerledes enn resten. Når det er sagt, fortsetter han framgangen han har hatt i sommer, så spiller han tippeligafotball i oktober.

Leave a comment:

• chr
    replied
    Neste Zahid?
    Fortsetter Alkanany med utviklingen fremover, så har han alle muligheter til å bli en god TL-spiller. Vet at flere i Enga håper han tar enda noen steg. Noen feil på starten av kampen mot Holmen, men har var arkitekten bak angrepet som første til straffe. Synd at han må stå over neste kamp pga gule.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Tipper grensa for å klare seg i år, vil ligge rundt 23-24 poeng.

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Originally posted by Daniel View Post
    Noen sjanse for at Alkanany får kontrakt? Mener å ha lest det motsatte men jeg føler ikke nok med til å kunne uttale meg.

Har stor tro på han og håper vi kan gi han en sjanse men dette vet andre bedre bedre enn meg.
    Er redd han ikke får kontrakt (men håper jeg tar feil). Har mye å gå på rent taktisk, han har en tendens til å bli litt mye "all over the place". Siste års junior, masse ferdigheter, men litt høy feilprosent. Jeg mener han bør beholdes og videreutvikles, for han har så utrolig mange kvaliteter. Likevel tror jeg han ryker, fordi det er haugevis med andre midtbanespillere på A-laget.

Leave a comment:

• Daniel
    replied
    Noen sjanse for at Alkanany får kontrakt? Mener å ha lest det motsatte men jeg føler ikke nok med til å kunne uttale meg.

Har stor tro på han og håper vi kan gi han en sjanse men dette vet andre bedre bedre enn meg.

Leave a comment:

• Loffen
    replied
    Spinnvill 2. omgang!
    veldig viktig seier. 2.laget opp på 22 poeng nå. Man regner vel 30 poeng som sikra kontrakt, så gutta må da klare å kapre minimum 8 poeng på de 11 siste kampene. Det skal gå med god margin.
    Ble sagt noe om flere karantener mot neste kamp. Den er mot Grorud som kjemper i toppen, så kan bli stygt hvis vi må fylle opp med juniorer (dog ville kampen mot Grorud blitt hard uansett, så det er ikke helt krise).

Samtidig i kveld fikk skiclubben hjelp fra sine naboer over hekken litt lenger vest og kapret årets første 3-poenger...

Leave a comment:

• maestro
    replied
    6-0 til Enga. Alkanany x 2, Castro, Olden Larsen, Tega George og Udahl (straffe). 0-0 halvveis, livlig 2.omgang der, altså. Alkanany med kveldens flotteste. Sololøp fra egen halvdel, alene med keeper og skal bare trille kula i mål. Men neida, i full fart rekker han en såledragning på keepern, som stuper til venstre mens Alkanany rusler over linja med ballen.

Leave a comment:

• FrankO
    started a topic Vålerenga 2 - Holmen live i dag!

Vålerenga 2 - Holmen live i dag!

Link til livestream. Kampen produseres av Christian Haksø og kommenteres av Klanens Webradio.

Kampstart kl 19, sendestart ca 18:50.

Viktig kamp for rekrutta uten A-lagshjelp i dag. Med seier er vi 11 poeng over streken.

Kontakt teamet i Vallhall ved å sende sms med kodeord KWR [din melding/navn] til 2242 (5 kr) eller tweet med #KWR.
Working...
X