Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rbk - Vålerenga søndag 16.august kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Synger ikke Klanen, eller har de plassert 200 mikrofoner i RBK-svingen og ingen borte hos oss?

På Ullevaal så hører man ofte mest av bortefansen hvis man ser kampen på tv.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
      Vi går for medalje i år, så tar vi Rosenborgbønda neste år. Sander Berge virker meget spennende. Tror dette er kjørte 10 mann. Dessverre.
      Hadde vi vunnet begge oppgjørene, så hadde vi vært likt. Større er ikke forskjellen. Vi tar dem neste år.

Mye å ta med seg tilbake også. Berge som lever opp til forventning. Lundstrøm så bra ut. Vi har full kontroll så lenge vi spiller 11 mot 11. Og Moa tilbake.

Comment

Det gikk som jeg fryktet, men du verden så tannløse vi er fremover da... Nesten sjokkerende svakt. Med en gang rbk for tak i ballen blir det farlig, men når vi får tak i den så ender den nesten alltid ut i ingenting... Fryktelig kjedelig kamp å se på...

Comment

Det er skuffende men ...
          Skal ikke dømmes for hardt, vi har en mann mindre, så lagets prestasjoner blir deretter.

Comment

Tollås virker ofte malplassert. Er litt skummelt. Syns han har vært dårlig siden han kom. Treig og får lett panikk. Med det passer han lett inn i Vålerengas forsvar siste årene.
            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Jepp. Blir umulig med 10 mann borte. Vi er litt lenger i fra pr. nu. Vi tar klysene neste år.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
                Nei, er vel ikke vits å se noe mer nå gitt. Er bare Rosenborg som er utpå der. Vålerenga har ikke ball og Näsberg har vanvittig store problemer på backen igjen.
                Så du ville ha bytta ut Lundström, men heller ikke spille med Näsberg. Si meg, hvem mener du burde vært venstreback?

Comment

Jeg syns ærlig talt at vi har mye positivt å ta med oss i dag jeg. Syns vi gjør en god defensiv jobb mot norges beste lag pdd. Første omgang er tilnærmet perfekt, da vi faktisk står med den største sjansen og Rosenborg har få store sjanser. Når vi blir en mann mindre, så er det håpløst. Deilig å se Daniel og Moa sammen. Sander Berge gjør en god kamp!

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                    Så du ville ha bytta ut Lundström, men heller ikke spille med Näsberg. Si meg, hvem mener du burde vært venstreback?
                    Jeg hadde vurdert det. Kanskje satt Lindqvist ned på venstre i stedet. Bedre alternativ enn Näsberg og muligens bedre enn en Lundström med gult kort.
                    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Jeg hadde vurdert det. Kanskje satt Lindqvist ned på venstre i stedet. Bedre alternativ enn Näsberg og muligens bedre enn en Lundström med gult kort.
                      Og det baserer du på hva da? Har du sett Lindqvist på back denne sesongen?
                      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Synger ikke Klanen, eller har de plassert 200 mikrofoner i RBK-svingen og ingen borte hos oss?

På Ullevaal så hører man ofte mest av bortefansen hvis man ser kampen på tv.
                        På Ullevaal hadde jeg rbk supporterne på venstre øret og klanen på høyre øre. Ingen tvil om hvem jeg hørte mest for å si det sånn, dessverre...

Comment

da var det (heldigvis) over.
                          Det positive idag er Sander Berge og at det kunne blitt mye verre....

Comment

Pluss:

- God taktisk førsteomgang.
                            - Sander Berge er den midtbanespilleren vi trenger. I 2016 er han fast på midten, om ikke før.

Minus:

- Vi skaper INGEN VERDENS TING.
                            - Hallberg for Zahid var ikke noe bra valg.
                            - Vi tør veldig lite.
                            - Idiotisk rødt kort. Lundström var foresten ellers ikke så værst

Comment

Originally posted by Flem View Post
                              Og det baserer du på hva da? Har du sett Lindqvist på back denne sesongen?
                              Nei, men han var back før han kom. Husk. Det er min mening. Å sette ned han som venstreback, er minst like bra som å sette en høyreback på venstrebacken. Lindqvist er vant med å forsvare seg på venstresiden, mens Lundström nok er mer uvant i samme posisjon. Näsberg har jo vist flere ganger i år at han ikke holder mål mot kantspillere med fart.

Jeg kan jo si det samme; har du sett Lundström som venstre back, ever? Før denne kampen...
                              Og trenger ikke spørre om du har sett Näsberg som venstreback...
                              Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                                Det positive idag er Sander Berge.
                                Helt enig + Moa's innhopp, men samtidig veldig negativt med kortet til Lundstrøm... Da er vel han ute mot Molde og Ålesund...

Comment

Working...
                                X