Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rbk - Vålerenga søndag 16.august kl. 18

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Trym View Post
    Helt enig + Moa's innhopp, men samtidig veldig negativt med kortet til Lundstrøm... Da er vel han ute mot Molde og Ålesund...
    Han misser vel bare mot Molde. Pga to gule. Skal vel være en kamp da.

Berge var bra. Imponerer mer enn Hallberg, som også har balltapet før det røde.
    Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Ser det er kommentarer rundt det andre gule kortet og utvisninga, men hva skulle man gjort annerledes?
      Lundstrøm hadde full kontroll på venstre back, så det er helt innlysende at han skulle fortsette der.
      Første gule var ikke så klart. Han fullfører løpet etter ball og de går i hverandre. Jeg mener det faktisk var feil.
      Det andre gule er helt tilfeldig da Lundstrøm er i ferd med å bytte side for å løpe på innsiden av Helland og beina hekter i hverandre. Hadde det vært midt på banen, hadde det vært dømt frispark og ingenting annet. Men fordi RBK hadde hatt 2-3 straffe-situasjoner, som alle faktisk ble korrekt ignorert av dommer, ble vel presset for stort og det gule kortet enkelt å dra fram - men greit nok fordi han var bakerste mann.
      Så her er det 2 gule kort som er helt tilfeldige, og ingen stygg takling eller dum feil Lundstrøm gjør.

Berge var konge på midten. Jeg tipper han og Stengel danner midtbanen 2016.
      "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by wanderer View Post
        Nei, men han var back før han kom. Husk. Det er min mening. Å sette ned han som venstreback, er minst like bra som å sette en høyreback på venstrebacken. Lindqvist er vant med å forsvare seg på venstresiden, mens Lundström nok er mer uvant i samme posisjon. Näsberg har jo vist flere ganger i år at han ikke holder mål mot kantspillere med fart.

Jeg kan jo si det samme; har du sett Lundström som venstre back, ever? Før denne kampen...
        Og trenger ikke spørre om du har sett Näsberg som venstreback...
        Synes du Lundstrøm gjorde en dårlig jobb?
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Comment

Originally posted by Flem View Post
          Synes du Lundstrøm gjorde en dårlig jobb?
          Nå må du lese hva jeg skriver...

Lindqvist er nok et bedre alternativ enn en Lundström med gult kort allerede. Når man møter temposterke spillere med godt driv og god teknikk.

Men nei, han gjorde en god jobb frem til det røde. Näsberg gjorde en dårlig jobb. Men han vet at han har gult. Da er det tullete å ta på skulderen til Helland som garanter faller.
          Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Driter i gullet i år, det tar vi snart. Det viktigste nå er å ta medalje (eventuelt 4 plass hvis én av madaljevinnerne tar NM. Den sjansen er stor). Veldig fornøyd med E-cup 2016.

Vi har to nøkkelkamper hjemme mot Viking og Odds. Der avgjøres mye.

Comment

Nå må du lese hva jeg skriver...

Lindqvist er nok et bedre alternativ enn en Lundström med gult kort allerede. Når man møter temposterke spillere med godt driv og god teknikk.

Men nei, han gjorde en god jobb frem til det røde. Näsberg gjorde en dårlig jobb. Men han vet at han har gult. Da er det tullete å ta på skulderen til Helland som garanter faller.
              Han rørte ikke skuldern til Helland. Så du kampen? Han bytter side og beina går i hverandre.
              Lindqvist så sliten ut og fikk ikke til noe denne kampen, så jeg tviler på om han kunne gjort en god jobb på venstrebacken.
              Helland er vanskelig å møte, og han har pissa på det meste av tippeligabacker denne sesongen, så han må tas ut av kampen, noe Lundstrøm faktisk klarte til andre gule kom.
              Så de var i totta på hverandre flere ganger, og Helland var i ferd med å gå sur.
              Lundstrøm var vår beste uten Berge, så et godt valg av Rekdal.

Comment

Originally posted by Flem View Post
                Han rørte ikke skuldern til Helland. Så du kampen? Han bytter side og beina går i hverandre.
                Lindqvist så sliten ut og fikk ikke til noe denne kampen, så jeg tviler på om han kunne gjort en god jobb på venstrebacken.
                Helland er vanskelig å møte, og han har pissa på det meste av tippeligabacker denne sesongen, så han må tas ut av kampen, noe Lundstrøm faktisk klarte til andre gule kom.
                Så de var i totta på hverandre flere ganger, og Helland var i ferd med å gå sur.
                Lundstrøm var vår beste uten Berge, så et godt valg av Rekdal.
                Har sett reprisen flere ganger.. Han legger armen på skulderen til Helland. Mulig jeg har sett vekk på en vinkel av reprisen, flere ganger, som du har sett....?

Nå så jeg det to ganger til, en gang fra ny vinkel... Han klapper Helland på skulderen, hvor Helland så faller veldig lett...
                Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

Berge har nettopp fyllt 17. Utrolig hvor voksen han virker for alderen. Selv om han mangler litt tempo foreløpig, har han drivet. Mektig imponert.

Comment

Han misser vel bare mot Molde. Pga to gule. Skal vel være en kamp da.
                    Det har du rett i. Det er vel også sånn, hvis jeg har skjønt det riktig at de 2 gule kortene blir strøket og det er bare det røde kortet som blir stående etter de nye reglene.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                      Jeg så også at han tok Helland i skulderen, mens Helland sakser til med beina og faller etter beste evne.

Men Wanderer, Lindkvist visste vi ikke holdt 90 min, han var jo egentlig sluttkjørt etter pausen. Men Lundström bytta ut, hvem ville du da satt inn?

Comment

• Originally posted by Kjello View Post
                        Tull. Tore Hansen har dømt flere kamper på Lerkendal etter den kampen.
                        Les hva jeg skriver. Sist gang han dømte når Rosenborg tapte.

For øvrig gjorde ikke dommeren noe spesielle feil i denne kampen. Det første gule til Lundström kan diskuteres, samt at Helland skulle hatt gult for filming når han faller som en 15 mnd gammel baby i "duellen" mot Lundström rett før slutt i 1. omgang.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post
                          Jeg så også at han tok Helland i skulderen, mens Helland sakser til med beina og faller etter beste evne.

Men Wanderer, Lindkvist visste vi ikke holdt 90 min, han var jo egentlig sluttkjørt etter pausen. Men Lundström bytta ut, hvem ville du da satt inn?
                          Så jeg så galt altså? Så flere repriser og hva som ble sagt av Mini. Så veldig ut som en ekte beinkrok i mine øyne.
                          Jaja, det var ingen forseelse som hadde gitt gult kort andre steder på banen.

Comment

• Originally posted by FrankO View Post

Jeg så verken eller om Lindqvist fra sluttkjørt eller ikke.. Så jeg ville satt Lindqvist der hvis jeg hadde flytta på eller tatt av Lundstrøm.

Hadde Lindqvist sagt at han var sluttkjørt, så hadde jeg vel fortsatt med Lundstrøm. Men det blir hypotetisk...
                            Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                              Så jeg så galt altså? Så flere repriser og hva som ble sagt av Mini. Så veldig ut som en ekte beinkrok i mine øyne.
                              Jaja, det var ingen forseelse som hadde gitt gult kort andre steder på banen.
                              Ja, han falt veldig lett....
                              Wanderer

Neste år så tar vi alt

Comment

• Originally posted by wanderer View Post
                                Ja, han falt veldig lett....
                                Han er en skikkelig klyse, men han fikk nok et ørlite kakk på hælen og da faller han som en trollunge vinterstid... Så det kortet er nok korrekt, men det første han får er feil. Det var en kollisjon mellom to spillere... En merkelig avgjørelse...

Comment

Working...
                                X