Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Lyn - VIF 2

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Muppetkokken View Post
    Det var vel strengt talt ikke det FrankO sa. De fikk kjeft; case closed.
    det ar vel strengt tatt det han sa "å klage på 17 åringer blir for dumt" (i korte trekk) men han om det. På aldersbestemte nivå er oppførsel viktig, til dere som ikke skjønner det har jeg bare medlidenhet!
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
      Vålerenga er i ferd med å bli så firkanta og kjedelig at hjelp. Supporterene griner og kjefter på klubbens jr for jubel forran fansen. Å, nei. Burde få besøksforbud av politiet. Snart er det ikke tilskuere igjen på kampene. Kun dem som er på forum.
      Du kan trygt legge vekk stråmennene. Det er en forferdelig uting å legge ting i andres munn (eller innlegg) som de ikke har sagt (skrevet). Ingen klager over at jr-spillerne jubler foran fansen. Hvor har du lest dette? Det klages over at de jubler foran bortefansen (og om noen mener at de tok feil supportergruppering eller lignende biter jeg ikke på den!).

Enga hadde middels (til dels dårlig) junior- og guttelag i flere tiår. Vi klarte knapt å lage et talent til tross for at vi hadde et A-lag med et stort navn, og et stort nedslagsfelt. Dette endret seg over natten når Petter Myhre tok over unggutta. Da ble det plutselig stilt strenge krav. Bajasfaktene forsvant og vi hadde noen årganger som virkelig var gode (vi hadde årskull som var best i Norge og blant de beste i Norden). Slik er det ikke lenger.

Hvis de skribentene her inne som har best kontakt med klubben skriver det som er holdningen til lederne/trenerne for aldersbestemte lag, kan man trygt si at vi er på vei tilbake til de dårlige gamle dager. Er det noe en gruppe på 20 unge gutter/menn ikke trenger, er det en flokk nikkedukker som godtar og støtter alt tullet de finner på. Vi har hatt flere eksempler på spillere i aldersbestemte lag som vi til slutt har måttet sende på dør på grunn av oppførsel. Vi trenger ikke flere.
      +++

Comment

Originally posted by FrodeAS View Post
        Det klages over at de jubler foran bortefansen
        Nå var det faktisk vi som var borte fans.
        men ellers så hadde du et fint inlegg med understreking og fete bokstaver, tommel opp.

Comment

Du kan trygt legge vekk stråmennene. Det er en forferdelig uting å legge ting i andres munn (eller innlegg) som de ikke har sagt (skrevet). Ingen klager over at jr-spillerne jubler foran fansen. Hvor har du lest dette? Det klages over at de jubler foran bortefansen (og om noen mener at de tok feil supportergruppering eller lignende biter jeg ikke på den!).

Enga hadde middels (til dels dårlig) junior- og guttelag i flere tiår. Vi klarte knapt å lage et talent til tross for at vi hadde et A-lag med et stort navn, og et stort nedslagsfelt. Dette endret seg over natten når Petter Myhre tok over unggutta. Da ble det plutselig stilt strenge krav. Bajasfaktene forsvant og vi hadde noen årganger som virkelig var gode (vi hadde årskull som var best i Norge og blant de beste i Norden). Slik er det ikke lenger.

Hvis de skribentene her inne som har best kontakt med klubben skriver det som er holdningen til lederne/trenerne for aldersbestemte lag, kan man trygt si at vi er på vei tilbake til de dårlige gamle dager. Er det noe en gruppe på 20 unge gutter/menn ikke trenger, er det en flokk nikkedukker som godtar og støtter alt tullet de finner på. Vi har hatt flere eksempler på spillere i aldersbestemte lag som vi til slutt har måttet sende på dør på grunn av oppførsel. Vi trenger ikke flere.
          Du får skrive til klubben og klanen om oppdragelse, nettvett osv. Dette er du god på!

Comment

Originally posted by oPsL View Post
            Nå var det faktisk vi som var borte fans.
            men ellers så hadde du et fint inlegg med understreking og fete bokstaver, tommel opp.
            Jeg tipper at du skjønte det. Muligens.

Comment

Meget bra skrevet. Tror å håper at de i klubben tenker på denne måten istedet for enkelte andre her inne.
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                Meget bra skrevet. Tror å håper at de i klubben tenker på denne måten istedet for enkelte andre her inne.
                tror disiplin og oppførsel er noe akademiet tar på alvor. Det har blitt sagt før ihvertfall!
                Tror alle seriøse akademier setter oppførsel og disiplin høyt oppe på lista.

Comment

Hvis de skribentene her inne som har best kontakt med klubben skriver det som er holdningen til lederne/trenerne for aldersbestemte lag, kan man trygt si at vi er på vei tilbake til de dårlige gamle dager.
                  Nå er jeg spent. Hvilken informasjon er det du sitter med i Bergen som jeg ikke klarer å få med meg når jeg er på Valle, ser kamper og treninger og snakker med trenere og ledere på G19, G16, G14 og G12?
                  in Absinthia

Comment

Har aldri nevnt ditt navn eller nick.
                    +++

Comment

Antar du sikter til meg? Dem fikk kjeft, med rette, for måten dem feira målet og kampen på. Spillerne har forhåpentligvis lært av det også. Mitt poeng er å ikke gjøre dette til en stor greie da det strengt tatt heller ikke er det.

Comment

Nei, men du har på negativt vis nevnt holdningene til lederne/trenerne til aldersbestemte lag i Vålerenga.
                        Jeg spør igjen: Hvor tar du dette fra?
                        in Absinthia

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                          Antar du sikter til meg? Dem fikk kjeft, med rette, for måten dem feira målet og kampen på. Spillerne har forhåpentligvis lært av det også. Mitt poeng er å ikke gjøre dette til en stor greie da det strengt tatt heller ikke er det.
                          Det er greit, og håper at det er greit at jeg har min mening.

Jeg takker med dette for meg på vpn.no. Jeg har nok blitt for gammel og grå til å bidra her inne!
                          +++

Comment

Kanskje det aldri var noe Lyn-spøkelse. Bare Tommy Berntsen-karma.

Comment

Working...
                            X