Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aafk - Vålerenga. Fredag 28 August klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Aafk - Vålerenga. Fredag 28 August klokka 19.00

Ikke vunnet der siden 2005, det må vi nå hvis vi skal være med. Wæhler og DFH ute med karantene. Forventer at vi får se antydning til samhandling og en plan offensivt, for mot Molde var det grusomt å se på. Vil vi ha medalje, må det presteres på Fredag.

Tommy Skjerven dømmer.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...alerenga-seier

På tide at vi begynner å sanke litt poeng igjen. Ålesund borte har etterhvert blitt tøft for oss av en eller annen grunn. Gutta må bare reise opp dit og kline til med alt de har. Siden vi tydeligvis ikke får det helt til å sitte om dagen får vi ta det igjen på innsats. Fullt trøkk og maks tæl er det som skal til.
    Jeg orker ikke høre flere unnskyldninger om at gutta ikke var på, eller noe i den duren. Det er dags for å brette opp erma og vise fotballnorge at vi skal bli et lag å regne med i medaljekampen.
    Kom igjen enga!

Comment

Originally posted by g-maZta View Post
      På tide at vi begynner å sanke litt poeng igjen. Ålesund borte har etterhvert blitt tøft for oss av en eller annen grunn. Gutta må bare reise opp dit og kline til med alt de har.
      Finnes det noen statistikk på hvor mange poeng vi tar på bortebane når vi spiller på naturgress kontra kunstgress?

Comment

Originally posted by Daniel View Post
        Finnes det noen statistikk på hvor mange poeng vi tar på bortebane når vi spiller på naturgress kontra kunstgress?
        www.altomfotball.no + wikipedia + excel

altomfotbal.nol kan byttes ut med fotball.no

Om det finnes ferdig servert statistikk? nix
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Vi har vunnet alle bortekampene våre på kunstgress, bortsett fra i Molde(0-0)

På gress har vi tapt to(Stabæk og RBK) og slått Sandefjord

(Mulig jeg har glemt en kamp eller to)

Comment

Sarpsborg Stadion har vel kunstgress? Der ble det uavgjort

Comment

Moa loves mye spilletid i følge vg.no:

http://www.vg.no/sport/fotball/vaale...rt/a/23510735/

Om han får spille de siste 9 kampene, hvor mange mål kan han klare?
              +++

Comment

Hva er det Nakkin og Tållås holder på med der. Spesielt Nakkim. Jævla idiot, helt utrolig ræva forsvarspill

Comment

Her var det mye rart, men det kommer ikke som noen bombe at Nation er innvolvert!! Men når det er sagt, jeg tror vi snur det!!
                  Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Jaja, bare å putte en haug med mål nå

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                      Her var det mye rart, men det kommer ikke som noen bombe at Nation er innvolvert!! Men når det er sagt, jeg tror vi snur det!!
                      Den er vel nesten bare Nakkim sin feil Du skal være jævla sikker på at du har riktig menn bak deg for å la den ballen falle forbi.

Comment

Det er Tollås sin feil!! Nakkim og keeper har kontroll. Jævla bomkjøp.

Comment

Noen header opp i lufta, se på Grindheim. Han GÅR mot ballen. Virker ikke interessert i det hele tatt. Aalesund-spilleren får dempe ballen og sette fart inn mot vår 16 på grunn av det. Så kommer innlegget som Nakkim nøler på og Tollås bommer på.

Det er ikke én spillers skyld at vi har to baklengs på halvannen kamp. Det er spillere på rekke og rad som svikter.

Comment

Jeg forventer svært lite av denne gjengen. Hver gang målsetningene blir litt høyere svikter de!!
                            I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Vi har Nation og Nakkim bak, hvordan i all verdens rike skal vi kunne vinne da?

Comment

Working...
                              X