Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aafk - Vålerenga. Fredag 28 August klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vi må virkelig slutte å snakke om medaljer og europa. Denne gjengen er enkelt og greit ikke gode nok hverken fysisk eller psykisk. Vi har bedre sjanser neste år når stallen er mer komplett og samspilte. Å ha store forventninger til enga er en garanti for skuffelse.
    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

• Originally posted by Jepp View Post
      Vi må virkelig slutte å snakke om medaljer og europa. Denne gjengen er enkelt og greit ikke gode nok hverken fysisk eller psykisk. Vi har bedre sjanser neste år når stallen er mer komplett og samspilte. Å ha store forventninger til enga er en garanti for skuffelse.
      Jeg er ikke enig. Jeg mener stallen vår bør kunne ta medalje, men for øyeblikket klarer ikke trenerteamet vårt å få en eneste en av dem til å prestere sitt beste. Jeg tror og håper det kan endre seg, men når laget svikter svikter kollektivt kamp etter kamp er det ikke spillerne.

Comment

• Déjà vu fra i fjor. Med en gang man begynner å jalle om medaljer, går ting i dass. For meg ser det ut som om alt er forknytt, og man virker redde for å mislykkes. I tillegg er "spillestilen" til Rekdal bevegelse, relasjoner og individuelle ferdigheter. I utgangspunktet ikke noe galt med det, Barca f.eks, tenker mye av det samme. Problemet dukker opp når det ikke finnes bevegelse, når det byttes så mye på laget at det blir problemer med relasjoner, og når de med de største individuelle ferdighetene, er skada/ute av form - eller har karantene.

Stor bevegelse og relasjoner er stikkordene for meg. Det finnes ikke nå.

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
          Déjà vu fra i fjor. Med en gang man begynner å jalle om medaljer, går ting i dass. For meg ser det ut som om alt er forknytt, og man virker redde for å mislykkes. I tillegg er "spillestilen" til Rekdal bevegelse, relasjoner og individuelle ferdigheter. I utgangspunktet ikke noe galt med det, Barca f.eks, tenker mye av det samme. Problemet dukker opp når det ikke finnes bevegelse, når det byttes så mye på laget at det blir problemer med relasjoner, og når de med de største individuelle ferdighetene, er skada/ute av form - eller har karantene.

Stor bevegelse og relasjoner er stikkordene for meg. Det finnes ikke nå.
          Det finnes ikke nå, men tror det kommer snart. Når DFH, Moa, Lundstrøm, Lindkvist og Hallberg begynner å bli varme i trøya, så kommer vi til å score mål. Da blir Zahid bedre også, så avslutter vi denne sesongen med stil og topp 4. Vi snur dette nå!

Comment

• Originally posted by ziggy75 View Post
            Det finnes ikke nå, men tror det kommer snart. Når DFH, Moa, Lundstrøm, Lindkvist og Hallberg begynner å bli varme i trøya, så kommer vi til å score mål. Da blir Zahid bedre også, så avslutter vi denne sesongen med stil og topp 4. Vi snur dette nå!
            Krysser fingrene!

Comment

• Originally posted by patriot View Post
              Tollås har fått nok sjanser, dårlig pasninger, feil posisjonering og elendige avgjørelser i forsvarsspillet. Han må settes på benken så kan vi benytte de yngre istede, kan jo ikke bli dårligere!
              Ja, det var et MEGET merkelig kjøp av Rekdal. Tollås har aldrig vært noe mere en en middelmådig stopper på et middelmådig lag, og kommer neppe til å bli det heller.

Comment

• Originally posted by JorgenH View Post

Forøvrig synes jeg at kaptein Grindheim har mye å gå på for tiden. Burde ikke en kaptein gå foran med gode prestasjoner, innsats, trøkk, og ikke minst gode prestasjoner. Ser egentlig ingen av delene hos Grindheim for tiden.
                Dette er vel Grindheims store svakhet som kaptein. Han er tildels veldig bra når laget spiller brukbart. Men når det går dårlig, ser du han aldrig brette opp arma, og virkelig gå foran. Er desverre nesten tvertimot.

Comment

Working...
                X