Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aafk - Vålerenga. Fredag 28 August klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ser ut som våre 11 ute på banen prøver seg som tilskuere....

Comment

Kan dra til hælvete.

Comment

Glem alt som heter medalje, europaspill og annet tull. Her er det ikke kvalitet hverken fysisk eller psykisk. Vi må stikke fingern i jorda og begynne fra scratch nok en gang
        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Der var det vel kjørt!

Hva trener de egentlig på, på Valle? Sånn helt seriøst.

I utgangspunktet bør vi bytte ut absolutt hele laget, men kaptein Grindheim har bedt om å bli benket i veldig mange kamper på rad nå. Kjære Rekdal, lytt til Grindheims åpenbare ønske!

Comment

Hadde håpet på Europa neste år, kan nok glemme det.

Comment

Det eneste lyspunktet her er at jeg har bedre ting å bruke fredagskvelden på.
              Folk lurer på hvorfor publikum uteblir på Ullevål. Vel, det er så enkelt som at det stort sett er dritkjedelig å se på enga.

Håper vi snur kampen helt på huet i andre, men jeg gidder ikke bli sittende og kaste bort tida på detta her.

På! Zahid kan sitte resten av sesongen på benken. Han er helt borte.

Comment

Hva faen har skjedd med gutta? ;(

Comment

Originally posted by AcsOnFire View Post
                  Deilig å tenke på, få han innpå så fort som mulig!
                  Vi er heldige som ikke ligger under med mer enn ett mål.

Vi var ikke heldig så lenge til.

Fryktelig svakt igjen.

Bare trist når en (snart) 40 åring, Ruben og Simon er savnet i forsvar.
                  www.tsbudbil.no

Comment

Jeg skal ikke si noe om spillet i denne omgangen. Men, er det bare jeg som syns det ser ut som Nakkim er på vei til å ta ballen på 1-0, men som trekker tilbake bevegelsen på fordi Nation gir han beskjed om det?

Comment

Trener man på å få et innarbeidet offensivt mønster? Hva skjer på trening egentlig? Nå må man neste få et dyptgående svar fra Rekdal om hva planen er, for det er unaturlig at at et lag med så mange gode spillere, ikke ser ut til å kjenne hverandre i det hele tatt. Det skal ikke være mulig.

Comment

Originally posted by Daniel View Post
                        Der var det vel kjørt!

Hva trener de egentlig på, på Valle? Sånn helt seriøst.

I utgangspunktet bør vi bytte ut absolutt hele laget, men kaptein Grindheim har bedt om å bli benket i veldig mange kamper på rad nå. Kjære Rekdal, lytt til Grindheims åpenbare ønske!
                        Dette er desverre Rekdals svakhet. Han klarer ikke å snu trenden. Han kan legge opp til et bra løp, men i det siste har vi ikke blitt ETT FNUGG bedre, vi er heller blitt dårligere. Ball watching fra forsvaret igjen! Ikke noe sammhandlig der å spore!
                        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Hva er det som skjer? Jeg kjenner ikke igjen noen av spillerne. Kollektivt lav moral og frustrasjon.

Jeg er så frustrert som jeg ikke har vært på år.
                          Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Vil forøvrig si at man har et ganske stort hat mot en spiller når man logger inn på kamptråden for å slenge dritt om en spiller som ikke engang har vært på banen. Det er ihvertfall ikke han sin feil at vi ligger under.

Comment

Enkelt oppsummert! Uten Wæhler hadde VIF vært et bunnlag. Kjetil Rekdal, hvordan i all verden klarer du å få en spillergruppe til å prestere så dårlig kamp etter kamp.

Comment

Enig med deg, Nico!

Comment

Working...
                                X