Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Aafk - Vålerenga. Fredag 28 August klokka 19.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Piss dårlig, som det heter.

Om noe annet, så viser dette bare hvor viktig det er å ha Sander Berge som balanse på midtbanen. Det er der alt starter, totalt kaos.

Må dessuten være haugevis av juniorer som holder samme nivå som Jääger.

Comment

Originally posted by Kentiha View Post
      Enkelt oppsummert! Uten Wæhler hadde VIF vært et bunnlag. Kjetil Rekdal, hvordan i all verden klarer du å få en spillergruppe til å prestere så dårlig kamp etter kamp.
      De virker så lite samkjørte.. Og hva med vår nye assistenttrener? Hva gjør han for tiden? :/

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
        Jeg skal ikke si noe om spillet i denne omgangen. Men, er det bare jeg som syns det ser ut som Nakkim er på vei til å ta ballen på 1-0, men som trekker tilbake bevegelsen på fordi Nation gir han beskjed om det?
        Det er nettopp det. Tollås har vært en katastrofe i de fleste kamper. Tung og treig, og nervøs med ballen. Helt natta i avgjørende situasjoner også.

Comment

Originally posted by osse-mon View Post
          De virker så lite samkjørte.. Og hva med vår nye assistenttrener? Hva gjør han for tiden? :/
          Han får nok ikke lov til å slippe til, Rekdal vet best selv. I er sjef vettu.

Comment

Jeg skal ikke si noe om spillet i denne omgangen. Men, er det bare jeg som syns det ser ut som Nakkim er på vei til å ta ballen på 1-0, men som trekker tilbake bevegelsen på fordi Nation gir han beskjed om det?
            Eller om han feilvurderer situasjonen og lar den gå inn til keeper? Er ihvertfall helt klart at han kan ta ballen men lar den gå.
            Serimester 2018!

Comment

Jeg er dessverre ikke overasket. Nå får vi se hva som bor i Rekdal. Det skal være mulig å snu 0-2, men bare hvis treneren har det som skal til. Den største overraskelsen syns jeg er nedturen til Zahid. Hva har skjedd med han? Syns det er enormt trist å se på han nå...

Comment

Vil forøvrig si at man har et ganske stort hat mot en spiller når man logger inn på kamptråden for å slenge dritt om en spiller som ikke engang har vært på banen. Det er ihvertfall ikke han sin feil at vi ligger under.
                Hvem da????
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Simon Larsen inn for...Lindkvist. Hurra! Coaching i verdensklasse!

Comment

Ett ord om 1. omgang: RÆVVA!!
                    Det kan bare bli bedre...

Comment

Er rimelig tomt på midtbanen. Selv om Stengel dreit seg ut forrige kamp er han stort sett mye bedre enn Zahid, som jeg ikke engang husker sist han spilte til godkjent.

Comment

Originally posted by Loffen View Post
                        Ett ord om 1. omgang: RÆVVA!!
                        Det kan bare bli bedre...
                        Vedde....?

Comment

Larsen inn for Lindkvist? Ser ikke helt hvordan det byttet skal snu kampen for oss.

Comment

Vil forøvrig si at man har et ganske stort hat mot en spiller når man logger inn på kamptråden for å slenge dritt om en spiller som ikke engang har vært på banen. Det er ihvertfall ikke han sin feil at vi ligger under.
                            haha. Enig der.

lov å ytre misnøye for spillere på banen, greit å droppe skitsnakk når man er på benken.
                            Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Vil forøvrig si at man har et ganske stort hat mot en spiller når man logger inn på kamptråden for å slenge dritt om en spiller som ikke engang har vært på banen.
                              Grindheim er på banen. Tro det eller ei.

Comment

Originally posted by bengt View Post
                                Er rimelig tomt på midtbanen. Selv om Stengel dreit seg ut forrige kamp er han stort sett mye bedre enn Zahid, som jeg ikke engang husker sist han spilte til godkjent.
                                Etter hva Stengel har prestert i år synes jeg det skal mer enn en dårlig omgang til før han blir benket.
                                Serimester 2018!

Comment

Working...
                                X