Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gais - Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gais - Vålerenga

Sendes klokka 14.00.

http://www.vif-fotball.no/news/artic...nga-moter-gais

Er det noen som kan hjelpe dem med en "limiter" på lyden? Hørest ut som tyrkisk TV :-D
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Jeg har sendt sms til Rune med info. Men de har mye å gjøre.

Comment

Originally posted by chr View Post
        Jeg har sendt sms til Rune med info. Men de har mye å gjøre.
        Og der fikk de justert lyden

Comment

Skal kanskje ikke legge for mye vekt på en treningskamp, men ikke en eneste målsjanse i 1. omg.!? Hm... Ikke mye oppløftende da...

Comment

Ganske forferdelig første omgang av våre gutter. Godt de la inn en treningskamp nå, sånn at dette ikke er tellende.

Comment

Endte 0 - 0 på en etter hvert regntung Nye Ullevi. Elendig 1.omgang og bedre 2.omgang hvor vi kommer til mange innlegg og skaper et par skarpe sjanser. Men ingen mål i dag heller.

Gir personlig blanke i hvordan vi spiller og hvor mange mål vi slipper inn, bare vi scorer minst et (1) mål mer enn motstanderen - det er vel det det handler om i de resterende oppgjørene i TL.

Gutta fra rekruttlaget klarte seg bra synes jeg og et par av disse, kan sikkert brukes mer for å få litt mer fart i spillet.
              \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                Er det noen som kan hjelpe dem med en "limiter" på lyden? Hørest ut som tyrkisk TV :-D
                Beklager det med lyden. Ingenting var gjort klart da vi ankom Nya Ullevi 90 min før avspark og siden stadion var ukjent for oss trengte vi litt bistand fra arrangørene for å få nett etc. Til alt uhell var sjølsagt Ullevis teknikere på konferanse og svært utilgjengelige på telefon, men det løste seg til slutt; men tidsnød gjorde at vi ikke rakk å gjøre lydtest eller noe før sendinga starta. Her var det om å gjøre å komme online til kampstart og det klarte vi. Streamen starta vel ca 3 min før kampstart og fikk starta dump av sendinga 45 sek før avspark.

Hele dumpen er lagt ut på Klanens Webradios youtubekonto. Så de som ønsker å lide seg igjennom én gang til kan se kampen i reprise her.

Neste sendinger på Klanens Webradio er rekruttlaget i oddsenligaen søndag 06.09 16:00 mot Harstad og damelaget i toppserien onsdag 09.09 19:00 mot LSK Kvinner. Begge kampa streames fra Vallhall.
                in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
                  Beklager det med lyden. Ingenting var gjort klart da vi ankom Nya Ullevi 90 min før avspark og siden stadion var ukjent for oss trengte vi litt bistand fra arrangørene for å få nett etc. Til alt uhell var sjølsagt Ullevis teknikere på konferanse og svært utilgjengelige på telefon, men det løste seg til slutt; men tidsnød gjorde at vi ikke rakk å gjøre lydtest eller noe før sendinga starta. Her var det om å gjøre å komme online til kampstart og det klarte vi. Streamen starta vel ca 3 min før kampstart og fikk starta dump av sendinga 45 sek før avspark.

Hele dumpen er lagt ut på Klanens Webradios youtubekonto. Så de som ønsker å lide seg igjennom én gang til kan se kampen i reprise her.

Neste sendinger på Klanens Webradio er rekruttlaget i oddsenligaen søndag 06.09 16:00 mot Harstad og damelaget i toppserien onsdag 09.09 19:00 mot LSK Kvinner. Begge kampa streames fra Vallhall.
                  Veldig bra jobba av dere som holder på med dette. Dere skal da ikke være nødt til å måtte beklage dette med lyden. Vi kunne jo bare dempe lyden selv. Nå hadde dere til og med klokke og navna på lagene oppe i venstre hjørne. Thumbs up og mega cred til dere

Comment

Originally posted by Hjesus View Post

Tommelen opp til dere!!

Comment

At noen tar jobben med å sende Engakamper gratis, settes umåtelig stor pris på. Heller litt kluss i ny og ne, enn ingenting.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                        At noen tar jobben med å sende Engakamper gratis, settes umåtelig stor pris på. Heller litt kluss i ny og ne, enn ingenting.
                        Henger meg på denne.

Disse småproblemene har ikke gjort noe for min del. Er glad for at dere tar dere tid til å sende, kommentere og svare på spørsmål.

Comment

Jeg henger meg også på - knallbra FrankO og Hjesus! Dere er flinke! Ikke ofte jeg har sett (hørt) livesendingene til Klanens Webradio, men hadde gårsdagens match på en av skjermene mens jeg jobbet.
                          \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Ikke vanskelig å henge seg på den fortjente rosen dere som driver med KWR får. Strålende at det gjøres i det hele tatt, og sannelig blir kvaliteten på både det tekniske og dere som kommenterer stadig bedre

Comment

Originally posted by Trym View Post
                              Veldig bra jobba av dere som holder på med dette. Dere skal da ikke være nødt til å måtte beklage dette med lyden. Vi kunne jo bare dempe lyden selv. Nå hadde dere til og med klokke og navna på lagene oppe i venstre hjørne. Thumbs up og mega cred til dere
                              Selvfølgelig, har jo ikke noe med å gjøre at det er "for høyt", men jeg forvnter ikke at folk uten lyd kjennskap skal forstå, var ment som ett hint til hjesus!
                              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Working...
                              X