Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gais - Vålerenga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Wild Touch View Post
    "men jeg forvnter ikke at folk uten lyd kjennskap skal forstå"
    Hæ...!? He, he.. Legger den på kontoen for en ugjennom tenkt uttalelse...

Comment

Selvfølgelig, har jo ikke noe med å gjøre at det er "for høyt", men jeg forvnter ikke at folk uten lyd kjennskap skal forstå, var ment som ett hint til hjesus!
      Personlig er jeg interessert i å vite slike ting og jeg ser det på som verdifullt å få seriøs tilbakemelding på godt og vondt. Jeg vil bli bedre i det jeg gjør og da er konstruktiv kritikk midt i blinken.

Hvordan var lyden? Hvordan var filminga? Hvordan var kommenteringa? Hva burde vært gjort annerledes og hva fungerte bra? Så lenge man er konstruktiv i kritikken, og ikke bare kommer med surmagra oppgulp, setter jeg i alle fall stor pris på.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
        Personlig er jeg interessert i å vite slike ting og jeg ser det på som verdifullt å få seriøs tilbakemelding på godt og vondt. Jeg vil bli bedre i det jeg gjør og da er konstruktiv kritikk midt i blinken.

Hvordan var lyden? Hvordan var filminga? Hvordan var kommenteringa? Hva burde vært gjort annerledes og hva fungerte bra? Så lenge man er konstruktiv i kritikken, og ikke bare kommer med surmagra oppgulp, setter jeg i alle fall stor pris på.
        En "limiter" er en plug in som man sløyfer inn mellom mixer og utgang. I kombinasjon med en compressor, kan man balansere lyden meget bra! Stiller du inn li,iteren bra, kan man nesten hyle uten at det høres ut som "tyrkisk tv". En annen ting som dere kan se på er hvis dere bruker en mixe pult, at "gain" ikke er stillt for høyt, eller hvis dere bruker forforsterker at den er så lav som mulig. Distrtion forekommer når man har FOR mye innput til forsterkeren.

Sorry for sent svar, men var på tur.
        Han kom ble svett og dett var dett

Comment

En "limiter" er en plug in som man sløyfer inn mellom mixer og utgang. I kombinasjon med en compressor, kan man balansere lyden meget bra! Stiller du inn li,iteren bra, kan man nesten hyle uten at det høres ut som "tyrkisk tv". En annen ting som dere kan se på er hvis dere bruker en mixe pult, at "gain" ikke er stillt for høyt, eller hvis dere bruker forforsterker at den er så lav som mulig. Distrtion forekommer når man har FOR mye innput til forsterkeren.

Sorry for sent svar, men var på tur.
          Vi trenger ikke det, må bare huske på å justere ned lyden på kameraet. Årsaken er at vi kjører igjennom mixerbord og dermed kommer det kraftigere signal enn det som er vanlig med kun en mikrofon som tar opp stadionlyd. Hvis kameraet sist var i bruk uten mixerbord, så må vi justere ned. Det rakk vi ikke teste på GAIS-kampen, men vi fikk justert ned ganske raskt etter at vi fikk beskjed.
          in Absinthia

Comment

Working...
          X