Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Lillestrøm kvinner 9. sept. 2015

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Lillestrøm kvinner 9. sept. 2015

Dette kom litt brått på meg, og det er sikkert alt for sent å få i gang noe, men helt ærlig: En eller annen gang i historien så må vi da kunne få stabla ei slagkraftig sanggruppe på plass på disse damekampene. Vi klarer det i 1. runde i cupen og på Norway cup. Nå har VIF-damene etablert seg i toppserien og vunnet tre på rad. Hadde vært kanongøy om vi en gang kunne fått gitt noe tilbake. Regner, som nevnt, med at det er alt for sent til denne kampen, men kunne vi blinket oss ut en kamp senere i år eller neste år hvor vi i Klanen/Ikaros/Isko/tifogruppa/miniklanen/VIPene kunne blitt enige om å fleske til. Kanskje lagd litt mer festivitas rundt - Rimibowl - hva som helst. Her ligger det virkelig et uutnytta potensiale. Vi hadde lett levert historisk toppnivå på support i norsk kvinnefotball - hvis vi gidder. I'm in.

Originally posted by jerusalem View Post
    Dette kom litt brått på meg, og det er sikkert alt for sent å få i gang noe, men helt ærlig: En eller annen gang i historien så må vi da kunne få stabla ei slagkraftig sanggruppe på plass på disse damekampene. Vi klarer det i 1. runde i cupen og på Norway cup. Nå har VIF-damene etablert seg i toppserien og vunnet tre på rad. Hadde vært kanongøy om vi en gang kunne fått gitt noe tilbake. Regner, som nevnt, med at det er alt for sent til denne kampen, men kunne vi blinket oss ut en kamp senere i år eller neste år hvor vi i Klanen/Ikaros/Isko/tifogruppa/miniklanen/VIPene kunne blitt enige om å fleske til. Kanskje lagd litt mer festivitas rundt - Rimibowl - hva som helst. Her ligger det virkelig et uutnytta potensiale. Vi hadde lett levert historisk toppnivå på support i norsk kvinnefotball - hvis vi gidder. I'm in.
    Tifogruppa prøver å arrangere et sangfelt. Så spørs det om de rekker å få til noe på så kort varsel.
    Dessverre har denne kampflyttinga gått under radaren på de fleste av oss. Sjøl oppdaga jeg den på vei til Göteborg og GAIS-kampen på torsdag, men rakk ikke begynne å tenke på noe før nå.
    in Absinthia

Comment

Jepp, da har jeg endelig (etter å ha vurdert det 10-15 ganger) vært på min første damelagskamp. Det blir definitivt ikke den siste. Dette var, tross tap, veldig moro. Men virkelig pinlig at et trettitalls gulkledde og ei tromme får monopol på å lage lyd i Vallhall. Hadde hjulpet med tre-fire stødige tenorer fra Klanen - så hadde flere blitt med på Vallhalls vestbredde. Synes det bør være et mål for oss i 2016 å få til et lite sangfelt på (i hvert fall enkelte av) damekampene.

Hvis dette er Norges klart beste damelag er jeg virkelig ikke skremt av avstanden opp. Selv om vi tapte 1-4 - og LSK for all del vinner fortjent - henger vi bra med. I perioder dominerer vi, (jeg talte 4-3 til oss i målsjanser i 1. omgang selv om fugla leda 3-1) og det hører med i regnestykket at vi hadde to i treverket/aluminiumen/eller hva det nå er de lager stolper av for tiden. Herlig å se hvordan lynraske Mina Kjørum herjet med backen sin, one-touch-pasningene til Tina Wulf og innsatsen til alle jentene.

Neste år så tar vi alt.

Comment

Originally posted by jerusalem View Post
        ..Men virkelig pinlig at et trettitalls gulkledde og ei tromme får monopol på å lage lyd i Vallhall. Hadde hjulpet med tre-fire stødige tenorer fra Klanen - så hadde flere blitt med på Vallhalls vestbredde. Synes det bør være et mål for oss i 2016 å få til et lite sangfelt på (i hvert fall enkelte av) damekampene.
        Ja det var vondt. Men det hadde ikke holdt med et lite sangfelt. Du skal ha en solid masse stemmer for å overdøve trommer inne i en hall. Stiller man med trommeslageren fra helvete som dæljer løs nærmest uten pause i to ganger femogførti, så trengs det bare en håndfull folk for å dominere. Dessverre. Tror likevel ikke veien å gå for oss er å svare med samme mynt. Kan vi derimot klare å mønstre folk nok, så kan vi ta dem.

Comment

Working...
        X