Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga - Viking. Søndag 13 September klokka 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga - Viking. Søndag 13 September klokka 20.00

Og da har vi kommet til kampen vi nesten må vinne. Dagsavisen har fotballsnakkis om bronsekampen.

http://www.dagsavisen.no/sport/brons...renga-1.393787

Etter denne så har vi Mjøndalen borte og Start hjemme. Vi har fortsatt alle muligheter.

Kom igjen Enga!

Nei, nei, nei! Må ikke snakke om at noe må vinnes! Vanlig dag på jobben, gutta.

Comment

Kun fire hjemmekamper igjen av serien.

Håper på massiv støtte til gutta og vi skal være med på å synge ballen i mål.
      Alle til Ullevaal!
      EVIG VIF

Comment

Originally posted by Farmor View Post
        Nei, nei, nei! Må ikke snakke om at noe må vinnes! Vanlig dag på jobben, gutta.
        Det hun sa! Ikke noe spesielt med denne kampen, bare møt opp og beveg på beina.
        "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Troppen;

http://www.vif-fotball.no/news/artic...pen-mot-viking

I dag forventer jeg å se et lag hvor det faktisk ser ut som om de trener sammen.

Comment

Originally posted by Oslo-ess View Post
            Kun fire hjemmekamper igjen av serien.
            Uff, nå ble jeg nesten i dårlig humør. Godt jeg er på vei til Bohemen

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
              Troppen;

http://www.vif-fotball.no/news/artic...pen-mot-viking

I dag forventer jeg å se et lag hvor det faktisk ser ut som om de trener sammen.
              Troppen ser bra ut. Det gir håp...

Ser at klubben samler inn cash og diverse til Røde Kors ifbm Syria-flyktninger. BRA!
              Tillater meg å kopiere litt:

• Røde Kors vil være til stede ved inngangene på søndag, og vi oppfordrer alle som kommer til å gi i bøssene! Vi oppfordrer også alle til å gå inn på Røde Kors sine sider og gi sin støtte. Her kan du øremerke pengene du gir til Røde Kors også. Det enkleste er imidlertid dette: Send sms FLUKT til 2272 (200 kr).

• Vålerenga Fotball Samfunn kommer til å invitere flyktninger til Vallhall. En gang i uka skal unge og voksne få tilbud om å komme for å ha det gøy med fotball.

Vålerenga har i mange år samarbeidet med Røde Kors. På hver hjemmekamp stiller hjelpekorpset opp, og vi har hatt mange viktige prosjekter sammen i årenes løp.

Nå trenger Røde Kors en ekstra innsats fra oss for å hjelpe millioner av flyktninger både i og utenfor Syria, rundt Middelhavet, i Europa og i Norge.

Vålerenga Fotball Elite håper alle støtter opp om arbeidet med å hjelpe flyktningene. Vi må hjelpe dem der de er – og akkurat nå er de overalt.

Ellers: Lenge sida jeg var på kamp nå. På tide i dag.

Comment

Ser at Larsen starter foran Tollås Nation i dag. Godt å se at han ikke har klippekort, synes han har vært svak i år. Larsen er ikke noe dårligere alternativ imo.

Comment

Blir hjemmekinokamp på meg og er veldig spent i forhold til hvordan Enga vil fremstå etter landskamppausa. Håper gutta lar seg inspirere av både hockey gutta, landslaget og Malmø FF i forhold til innsats, tæl og energi. Samme pokker hvordan vi spiller, bare vi scorer minst et mål mer enn Viking. Tror det blir en jevn kamp hvor vi må passe spesielt godt på Bödvarsson.

Larsen inn for Tollås er helt greit og kanskje vi kan håpe på større offensivt bidrag fra stopperplass for å få flyttet laget raskere oppover enn det vi har sett i det siste. Generelt har Larsen vært bra offensivt og alt fra OK til "så der" defensivt (variabel) i år.

God match!
                  \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Herregud for en åpning. Her blir det ihvertfall ikke målløst.

Comment

Der var Moa i gang! Digg!

Comment

Og der var vi i gang igjen. Blir aldri kjedelig når Enga møter Viking ihvertfall.

Comment

Livlig start. Hvorfor spiller ikke Stengel er han skada?
                          Gimme hope johanna

Comment

Synes vi gjør det bra offensivt foreløpig. Mye bra kombinasjoner, spesielt på høyresiden. Defensivt er det en annen sak.

Comment

Synd Moa måtte ut...

2-1, deilig her på Middelhavet :/

Comment

Working...
                              X