Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Umbro tar over Vålerenga 2016?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vet ikke hvorfor, men jeg tenker "LSK" når jeg hører Umbro. Vil heller ha Puma eller Diadora.
    Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
      Vet ikke hvorfor, men jeg tenker "LSK" når jeg hører Umbro. Vil heller ha Puma eller Diadora.
      LSK hadde Diadora før Legea.

Comment

Originally posted by O.S.L.O. View Post
        LSK hadde Diadora før Legea.
        Har tenkt over det, og tror det strekker seg laangt tilbake i tid. Får opp bilder av Frank Grønlund, Tom Lund og den gjengen i schtøgge gul/svarte Puma-drakter. Mulig jeg husker feil, og det er et mentalt bilde jeg gjerne vil bli kvitt fortest mulig.... Så, avgårde til psykologen
        Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
          Har tenkt over det, og tror det strekker seg laangt tilbake i tid. Får opp bilder av Frank Grønlund, Tom Lund og den gjengen i schtøgge gul/svarte Puma-drakter. Mulig jeg husker feil, og det er et mentalt bilde jeg gjerne vil bli kvitt fortest mulig.... Så, avgårde til psykologen
          Ja da må du ta en tur til psykologen, for jeg kan ikke huske/finne ett eneste bilde med Tom Lund og Frank Grønnlund i Puma drakt. Ikke hver for seg heller. De hadde Umbro som sin leverandør, samme som Vålerenga. Nei dette er en mulighet til å få Puma inn som sponsor. Mye kuulere klær for supportere, og draktene dems ser også kuule ut!!
          Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Bytt ut den gule stripa med rødt så er vell denne drakta til å leve med ?
            https://scantrade.no/Umbro/Spillertø...50-p0000028099
            Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Alle er villig til å betale det hvite ut av øyet for å få Vålerenga. Slik det svinger om dagen kommer de ulike leverandørene til å overby hverandre hemningsløst. Vi kan velge og vrake.
              Seriemester 2005

Comment

Working...
              X