Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Umbro tar over Vålerenga 2016?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reflektor
    replied
    Alle er villig til å betale det hvite ut av øyet for å få Vålerenga. Slik det svinger om dagen kommer de ulike leverandørene til å overby hverandre hemningsløst. Vi kan velge og vrake.

Leave a comment:

• arvegods
    replied
    Bytt ut den gule stripa med rødt så er vell denne drakta til å leve med ?
    https://scantrade.no/Umbro/Spillertø...50-p0000028099

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by maestro View Post
    Har tenkt over det, og tror det strekker seg laangt tilbake i tid. Får opp bilder av Frank Grønlund, Tom Lund og den gjengen i schtøgge gul/svarte Puma-drakter. Mulig jeg husker feil, og det er et mentalt bilde jeg gjerne vil bli kvitt fortest mulig.... Så, avgårde til psykologen
    Ja da må du ta en tur til psykologen, for jeg kan ikke huske/finne ett eneste bilde med Tom Lund og Frank Grønnlund i Puma drakt. Ikke hver for seg heller. De hadde Umbro som sin leverandør, samme som Vålerenga. Nei dette er en mulighet til å få Puma inn som sponsor. Mye kuulere klær for supportere, og draktene dems ser også kuule ut!!

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Originally posted by O.S.L.O. View Post
    LSK hadde Diadora før Legea.
    Har tenkt over det, og tror det strekker seg laangt tilbake i tid. Får opp bilder av Frank Grønlund, Tom Lund og den gjengen i schtøgge gul/svarte Puma-drakter. Mulig jeg husker feil, og det er et mentalt bilde jeg gjerne vil bli kvitt fortest mulig.... Så, avgårde til psykologen

Leave a comment:

• O.S.L.O.
    replied
    Originally posted by maestro View Post
    Vet ikke hvorfor, men jeg tenker "LSK" når jeg hører Umbro. Vil heller ha Puma eller Diadora.
    LSK hadde Diadora før Legea.

Leave a comment:

• maestro
    replied
    Vet ikke hvorfor, men jeg tenker "LSK" når jeg hører Umbro. Vil heller ha Puma eller Diadora.

Leave a comment:

• VVV
    replied
    Originally posted by JorgenH View Post
    "Passer like bra på Start-kamp som på by'n" ... det er jo lett å være enig i

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Originally posted by JorgenH View Post
    Denn(e) var helt legendarisk stygg. Håper aldri jeg ser noe sånt i Sjappa.
    Glemte link: https://scantrade.no/klubb/fotball1/...65-p0000025314

Leave a comment:

• Vader
    replied
    Noe slikt kan vi fort risikere å få i sjappa med Umbro. Nå er dette riktignok en jubileumsdrakt står det, men slikt kan fort forekomme utenom jubileer også. Hvis man har fulgt med landslaget opp gjennom årene er det bare å se hvor mye grusomt de har spilt med i mange år. Nike draktene er jo en fryd for mitt øye å se på i forhold mener jeg.

Leave a comment:

• _Christian_
    replied
    Originally posted by Vader View Post
    Man skal selvsagt ha sine egne meninger, det respekterer jeg, men hvis du seriøst mener at det er fint med Start logoen innfelt over hele drakta så får vi være enige om å være uenige. Hvis du ikke forstår hva jeg mener så ta en kikk her: https://scantrade.no/ikstart

Mye annet snacks av Start artikler der også som jeg hadde gremmes over hvis hadde vært i sjappa med VIF logo. Det er min mening hvertfall.
    Dette hadde jeg faktisk ikke lagt merke til. Ikke bra, men bortsett fra det så står jeg ved at det er en fin drakt.

Leave a comment:

• JorgenH
    replied
    Man skal selvsagt ha sine egne meninger, det respekterer jeg, men hvis du seriøst mener at det er fint med Start logoen innfelt over hele drakta så får vi være enige om å være uenige. Hvis du ikke forstår hva jeg mener så ta en kikk her: https://scantrade.no/ikstart

Mye annet snacks av Start artikler der også som jeg hadde gremmes over hvis hadde vært i sjappa med VIF logo. Det er min mening hvertfall.
    Denn var helt legendarisk stygg. Håper aldri jeg ser noe sånt i Sjappa.

Leave a comment:

• Vader
    replied

Leave a comment:

• _Christian_
    replied
    Er det ikke bedre å holde seg til temaet her som er drakt for neste år?
    Rent personlig jubla jeg høyt for ett år siden når nyheten ble sluppet om at landslaget droppa Umbro og gikk over til Nike. Har aldri likt og kommer aldri til å like Umbro sine drakter. Noe kjipere og grellere drakter skal man lete lenge etter og går vi over til Umbro stiller vi jo i samme klasse som toppklubbene Start, Mjøndalen, Aalesund og Sogndal for å nevne de jeg kommer på.

At ikke Adidas vil fornye (hvis ryktet stemmer) er trist, men samtidig ikke så veldig overraskende. De er en typisk medgangs leverandør som vil helst levere til topplag og det kan ikke vi akkurat si at vi har vært de siste 7-8 årene sett under ett selv om 2010 var ett unntak.

Får håpe dette ikke stemmer og at vi forlenger med Adidas, evt satser på nytt samarbeid med Nike, Puma eller evt Diaodora.
    Ikke alle draktene til Umbro har firkanter og kluss. Start sine drakter er ikke så værst sånn sett, om man ser bort fra fargene. AaFK også. Mjøndalens er ganske ille.

Leave a comment:

• Vader
    replied
    Er det ikke bedre å holde seg til temaet her som er drakt for neste år?
    Rent personlig jubla jeg høyt for ett år siden når nyheten ble sluppet om at landslaget droppa Umbro og gikk over til Nike. Har aldri likt og kommer aldri til å like Umbro sine drakter. Noe kjipere og grellere drakter skal man lete lenge etter og går vi over til Umbro stiller vi jo i samme klasse som toppklubbene Start, Mjøndalen, Aalesund og Sogndal for å nevne de jeg kommer på.

At ikke Adidas vil fornye (hvis ryktet stemmer) er trist, men samtidig ikke så veldig overraskende. De er en typisk medgangs leverandør som vil helst levere til topplag og det kan ikke vi akkurat si at vi har vært de siste 7-8 årene sett under ett selv om 2010 var ett unntak.

Får håpe dette ikke stemmer og at vi forlenger med Adidas, evt satser på nytt samarbeid med Nike, Puma eller evt Diaodora.

Leave a comment:

• _Christian_
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Av ren nysgjerrighet, hvor har du det fra? Du er jo personen som meldte at Vålerenga skulle legge ned A-laget for litt siden.
    Hva vet egentlig vi om hvor nære vi var konkurs forrige sommer?

Leave a comment:

Working...
X