Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga 2 - Skeid i dag klokka 18!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga 2 - Skeid i dag klokka 18!

Daniel Braaten, Herman Stengel, Michael Langer, Rasmus Lindkvist og Mathias Totland fra A-stallen i dagens tropp. Alle ser også ut til å starte.

Kampen filmes av Svein Erik Liland fra Skeid og kommenteres av Klanens Webradio.

Sendestart er klokka 17.45.

Kampen kan du bl. a. se på Aperopet.

Ta kontakt med teamet på Valle! Send SMS med kodeord KWR [din melding/navn] til 2242 (5 kr).

Går den i Valhall?
    In the beginning the Universe was created.
    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
    - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
      Går den i Valhall?
      Det gjør den, og det kunne du sjekka her sjæl: http://www.vif-fotball.no/team2news/...-skeid-i-kveld

Og det skrives Vallhall...
      This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
      - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post
        Det gjør den, og det kunne du sjekka her sjæl: http://www.vif-fotball.no/team2news/...-skeid-i-kveld

Og det skrives Vallhall...
        Går utfra at du tok et stjernepoeng for denne lite gjennomtenkte posten, JohnF ?

Comment

Originally posted by McCabre View Post
          Går utfra at du tok et stjernepoeng for denne lite gjennomtenkte posten, JohnF ?
          Om jeg knabba et ja?!
          Håpløs type han dere JohnF..
          Nå skal jeg råkjøre ned til Vallhall og kose meg med 2. lagskamp
          - Douglas Adams

Comment

Skeid tok ledelsen midtveis i første gjennom et selvmål, Daniel Braaten (selvsagt) utlignet ti min etter pausen, mens Niklas Castro scora seiersmålet for Vålerenga knappe ti min før slutt.

Vålerenga er dermed bare fire poeng unna å sikre plassen matematisk med seks serierunder igjen. Dem ligger ett poeng bak Stabæk 2 i å bli det beste andrelaget i 2. divisjon. Imponerende!

Rune satser på å få lagt ut høydepunkter fra kampen på Youtube-kanalen til Klanens Webradio i morgen. Link dit kommer på alle bloggene.

Comment

Working...
            X