Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mjøndalen - Vålerenga. Søndag 20. september klokka 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Mjøndalen - Vålerenga. Søndag 20. september klokka 20.00

Litt statistikk før matchen;

http://www.vif-fotball.no/news/artic...n-og-valerenga

Kampen mellom Viking og Godset endte 1-1, noe som var det beste for oss. Gir ikke opp denne fjerdeplassen, men da MÅ vi slå Mjøndalen, og vi har et fint kampprogram de neste fem. Var noen som reagerte på "MÅ" før Vikingkampen, vel denne MÅ vi vinne. Ikke, og sesongen er helt over.

Troppen;

http://www.vif-fotball.no/news/artic...pen-til-sondag

Moa, Berre og Näsberg ute. Forventa, men kjenner det er jævlig surt med Moa. Scorer sitt første, og så skada.

Comment

Enig at det er kjipt at Moa er ute med skade, noen som har hørt hvor lenge?

Men uansett, idag snur det og vi tar en etterlengtet tre-poenger!

Comment

Tror dessverre det blir tøft også i dag og har tippet 2 - 2. Håper jeg tar feil, men MIF på hjemmebane blir nok ikke en "walk in the park". Kritisk at vi ikke slipper dem til på for mange cornere og at de ikke får for mange frispark på vår banehalvdel - klarer de å legge press på oss slik at det blir mye action i vår boks, har de lykkes med sin game plan.

Håper vi klarer å produsere noen contringer i denne kampen og at Brown for en gangs skyld får utnyttet farta i bakrom. Han har skuffet stort så langt, men jeg håper han kan komme litt mer til sin rett i dag. Mulig Rekdal velger en annen spiss, men jeg tror han starter med Brown i dag i Moas skadefravær.

Stusser for øvrig over at Hallberg som "bare" er på lån, har fått så mye tillitt. Mulig det skyldes at vi ikke har bedre alternativer, men han har hatt for mange balltap så langt etter min vurdering. Mulig dagens kamp passer bedre for ham, men jeg håper Rekdal prioriterer de som også skal være med i 2016 resten av sesongen.

Tror også Lundström putter i dag og at mye kommer til å skje på vår høyre side. Dette er vel MIF forberedt på og da vil det være bra om vi kan overraske på venstresiden i dag. Jääger som back og Lindkvist eller Mathisen på kant er vel rimelig bankers. Ellers usikker på hva Rekdal gjør på midten, men tipper Stengel starter sammen med Grindheim. Utover det, spent på om Zahid starter i dag.

Tvi, tvi og god kamp!
        \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Originally posted by Kroken6 View Post
          Stusser for øvrig over at Hallberg som "bare" er på lån, har fått så mye tillitt. Mulig det skyldes at vi ikke har bedre alternativer, men han har hatt for mange balltap så langt etter min vurdering. Mulig dagens kamp passer bedre for ham, men jeg håper Rekdal prioriterer de som også skal være med i 2016 resten av sesongen.
          Selv om lånet bare går ut sesongen, er det ikke utenkelig at han lånes for hele neste sesong også.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
            Selv om lånet bare går ut sesongen, er det ikke utenkelig at han lånes for hele neste sesong også.
            Det er naturligvis en mulighet og kanskje et signal om at nettopp det er planen...
            \Kroken6

Bor på landet og jobber i Grenseveien (=bonde i byen)

Comment

Noen som har noe info om Moas skade?
              Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                Det samme har jeg tenkt. Hvis han er god for oss og trives blir det sikkert aktuellt (om klubben hans tillater det)
                Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Wild Touch View Post
                  Noen som har noe info om Moas skade?
                  Nei, det tar litt tid å kartlegge slike ting. Han er ute i "noen kamper", men dette kan endre seg til det bedre (og verre) senere.

Comment

Ser ikke ut som AaFK hjelper til. Får satse på at RBK vinner i alle fall.

I dag er det kun tre poeng som er godt nok.

Comment

Helt riktig å gi Elias sjansen. Håper han presterer!

Comment

Så jævlig VAKKERT!!

Comment

ohoi for en skåring!! :-)

Comment

Grindheim må ut! Klarer jo ikke å slå en eneste presis dødball.

Comment

Jääger har faktisk vist endel strålende ting fra backplass. Lundström også.

Comment

Working...
                              X