Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Mjøndalen - Vålerenga. Søndag 20. september klokka 20.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by oPsL;352695[B
    ]Hvis du virkelig lurer på det, gå bort å spørr.
    Hyggelige gutter hele gjengen.[/B]
    Eller spørr du bare her for å lage kvalme ?
    Gå bort å spør sier du , men når du treffer folk på gata med niqab og annet ansiktsdekkende plagg inviterer det til en samtale ?Går du da bort til vedkommende å spør om ståa for dagen ?
    Evt gå bort til en på tribunen som har rullgardin foran ansiktet, som man ikke vet hvem er å spørre : Hallå hvordan går`e ? hatt en fin dag i dag el?
    forresten hvem er`u og hvorfor dekker du deg til i dag ?
    Dette føles veldig rart ut og litt spesielt synes jeg da.........
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Originally posted by arvegods View Post
      Gå bort å spør sier du , men når du treffer folk på gata med niqab og annet ansiktsdekkende plagg inviterer det til en samtale ?Går du da bort til vedkommende å spør om ståa for dagen ?
      Evt gå bort til en på tribunen som har rullgardin foran ansiktet, som man ikke vet hvem er å spørre : Hallå hvordan går`e ? hatt en fin dag i dag el?
      forresten hvem er`u og hvorfor dekker du deg til i dag ?
      Dette føles veldig rart ut og litt spesielt synes jeg da.........
      Godt sagt, og lurer på hvorfor opsl og tordvif er så sykt interesert i å beskytte pøbel? O.s.l.o. fikk vel svar på sitt arument om at det ikke er kuult å "disse" supporter som reiser på bortekamp etter bortekamp. Vel det er ikke disse som blir omtalt i innlegg om folk som ikke kan oppføre seg, og da tøyer vi "oppføre seg" grensen langt. Er det rart at endel fans vil bli hjemme når alternativet er å bli kjefta på hvis man vil slappe litt av på neste sang? At en kompis av vedkommende måtte trekke han bort/roe han ned, er bare ting du får oppleve hvis du har kommet inn på feil tribune seksjon. Nei, det er "dere" som bør skjerpe dere, gjøre det moro for ALLE å gå på kamp igjen. Ta intern runde med alle, for hvis det er slik dere påstår, at dere er imot pøbel, må jo DERE gjøre noe ved det, ikke bare si "gå bort å si det da". Men etter mange innlegg her er jeg desverre ikke helt sikker. Det virker som om dere er helt enig i kvalmen en del supportere fører med seg. Og som noen andre sa; hvis man er tilstede for egen vinning og ikke lagets, er man ikke supporter!
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Så får vi håpe at tøflene i nff følger etter svenskene på dette feltet..
        http://www.nettavisen.no/sport/fotba...423141672.html

Comment

Hehe! Med deres kompetansenivå generelt er det er vel kanskje like greit at NFF ikke har muligheten til å gjøre endringer i Norges Lover!

Comment

Alltid morsomt med sånne lover som helt sikkert blir praktisert forskjellig av politi fra gang til gang.

Jeg er alltid maskert når jeg blusser, sjøl om jeg blusser lovlig.
            Årsaken er at noe av det verste som kan skje er at jeg får aske fra blusset opp i nesa og må nyse. Da har jeg i nyseøyeblikket ikke kontroll på blusset mitt, derfor dekker jeg munn og nese med skjerf så unngår jeg det problemet effektivt. Skal jeg da straffes for at jeg tenker på sikkerheten til de som står rundt meg?

En asmatiker vil sannsynligvis dekke til ansiktet med skjerf eller noe lignende under et pyroshow for å få minst mulig røyk inn i luftveissystemet. Skal asmatikeren da straffes for å tenke på sin egen sikkerhet?

Og skal da kvinner som av religiøs overbevisning ifører seg niqab nektes å gå på fotballkamp? Det står ikke noe om omfanget av hvilke kamper det gjelder, så i bunn og grunn kan da denne kvinnen ikke se sin sønn spille en miniputtkamp.
            in Absinthia

Comment

Drittlei

Det pleide å være dødsmoro på bortekamp, og vi pleide å bli tatt godt mot overalt hvor vi dro. Vi var på et tidspunkt Norges suverent beste supportere. Det var humor på bortekamp, men det er lenge siden. Jeg satt på Gjestgiveriet under bråket, og jeg er drittlei, ikke fordi jeg følte meg så innmari trua, men fordi det var så innmari flaut. En liten gjeng maskerte nisser som prøver å hisse opp helt vanlige supportere, med politiet i ryggen og helt uten fare. Utrolig pinlig å bli sittende igjen der som engasupporter etterpå, bare fordi noen har et så ufattelig massivt markeringsbehov at de må by opp damer i femtiårene på juling.

Om bare Dala og Isko kunne gjort opp seg mellom kunne vi sluppet alt det her. Tatt det i en gymsal eller lagt det til kvelden før, om det viktigste er å slåss. Hvorfor må dere absolutt ødelegge for Vålerenga?

Originally posted by Wild Touch View Post
              Godt sagt, og lurer på hvorfor opsl og tordvif er så sykt interesert i å beskytte pøbel? O.s.l.o. fikk vel svar på sitt arument om at det ikke er kuult å "disse" supporter som reiser på bortekamp etter bortekamp. Vel det er ikke disse som blir omtalt i innlegg om folk som ikke kan oppføre seg, og da tøyer vi "oppføre seg" grensen langt. Er det rart at endel fans vil bli hjemme når alternativet er å bli kjefta på hvis man vil slappe litt av på neste sang? At en kompis av vedkommende måtte trekke han bort/roe han ned, er bare ting du får oppleve hvis du har kommet inn på feil tribune seksjon. Nei, det er "dere" som bør skjerpe dere, gjøre det moro for ALLE å gå på kamp igjen. Ta intern runde med alle, for hvis det er slik dere påstår, at dere er imot pøbel, må jo DERE gjøre noe ved det, ikke bare si "gå bort å si det da". Men etter mange innlegg her er jeg desverre ikke helt sikker. Det virker som om dere er helt enig i kvalmen en del supportere fører med seg. Og som noen andre sa; hvis man er tilstede for egen vinning og ikke lagets, er man ikke supporter!

Comment

Originally posted by hideyoshi View Post
                En liten gjeng maskerte nisser som prøver å hisse opp helt vanlige supportere, med politiet i ryggen og helt uten fare.
                Hvor mange vil du anslå at det var fra Vålerenga-fansen?
                - LGRW

Comment

Så bare den lille håndfullen som brukte seg ved gjerdet på baksida.
                  Originally posted by Stix10 View Post
                  Hvor mange vil du anslå at det var fra Vålerenga-fansen?

Comment

Gud hjelpe oss om NFF skulle begynne å lage lover, med all galskapen de finner på.

Er litt skeptisk, om det skal bli forbud må det i alle fall bli forbud mot all maskering og ikke bare for en gruppe noen ikke liker.

Comment

• Originally posted by Hjesus View Post
                      Alltid morsomt med sånne lover som helt sikkert blir praktisert forskjellig av politi fra gang til gang.

Jeg er alltid maskert når jeg blusser, sjøl om jeg blusser lovlig.
                      Årsaken er at noe av det verste som kan skje er at jeg får aske fra blusset opp i nesa og må nyse. Da har jeg i nyseøyeblikket ikke kontroll på blusset mitt, derfor dekker jeg munn og nese med skjerf så unngår jeg det problemet effektivt. Skal jeg da straffes for at jeg tenker på sikkerheten til de som står rundt meg?

En asmatiker vil sannsynligvis dekke til ansiktet med skjerf eller noe lignende under et pyroshow for å få minst mulig røyk inn i luftveissystemet. Skal asmatikeren da straffes for å tenke på sin egen sikkerhet?

Og skal da kvinner som av religiøs overbevisning ifører seg niqab nektes å gå på fotballkamp? Det står ikke noe om omfanget av hvilke kamper det gjelder, så i bunn og grunn kan da denne kvinnen ikke se sin sønn spille en miniputtkamp.
                      ser mye av problematikken din her, huffda blussing plager både nese og munn så må ha på hette men blusse ska`rem ! Så i ett mikrosekund der du tydeligvis nyser rett før hver jævla kamp og speielt når vi skårer er blusset "farlig"..
                      Ja vi andre som oppholder oss på samme tribune eller i nærheten av blussingen MÅ jo dekke til nesa da det kan være meget stram lukt av blusset...
                      Ang religiøse overbevisning/plagg kan jeg nevne at India sine kvinner er meget aktive og veldig gode i futsal med religiøset hodeplagg.
                      http://www.parstimes.com/soccer/women.html

Comment

• Hvor god kontroll har du på kroppen din når du nyser? Hva gjør du med armene for eksempel?
                        Hvis du da holder et bluss med en flamme som holder 2200 grader, hva kan skje da?

Jeg påpeker i utgangspunkt at regelverket sånn det framstår i Sverige ser svært lite gjennomtenkt ut.
                        in Absinthia

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                          Alle som rakker ned på klubben og river ned det arbeidet som gjøres er pakk og kan ikke kalle seg supportere.
                          Mener du "de" kan det, slå opp ordet "supporter" og se hva det betyr.
                          Slutt å forsvare pøbler som ikke er der for klubben, "bra jobbet"!
                          Fasiten sitter ihvertfall ikke du med. Slutt å spre galle på forum. Konfronter på tribunen eller utenfor.

Comment

• Originally posted by O.S.L.O. View Post
                            Fasiten sitter ihvertfall ikke du med. Slutt å spre galle på forum. Konfronter på tribunen eller utenfor.
                            Åjåj, harde ord fra en ingen tar seriøst. God Jul til deg og.
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                              Åjåj, harde ord fra en ingen tar seriøst. God Jul til deg og.
                              Right back at you.

Comment

Working...
                              X