Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Kamptråd: Vålerenga - Start, Fre 25. okt kl. 19

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Trym View Post
    Syns faktisk at Rekdal skulle latt Stengel fortsette i 2. omg. og heller tatt en råsjans, å satt inn på Berge i stedet for Grindheim.
    I flere av de andre kampene i høst hadde jeg vært enig med deg, men idag var Grindheim god og fortjente å spille hele matchen.

Comment

Uansett om hvem som spilte best og ikke er det veldig uvanlig å bytte to spillere i pause når man leder 1-0.
      Serimester 2018!

Comment

Noe henger ikke på greip.

1. Første 2 kampene til melker var han så dårlig form at han var sprengrød etter 35min.

Likevel fikk han masse tillit.

2. Siste kampene spilt greit i perioder, men tilsynelatende ingen kjemi med sine medspillere. Vi vinner nesten ingenting med han på bane.

3. Han er på lån, hvis han ikke presterer hvorfor ikke bruke egne? Han blir nok ikke til etter jul. Hvertfall ikke som noe annet som lånespiller.

Er det noe vi ikke vet? Er vi forpliktet til å bruke han ifh til lånekontrakt? Får vi betalt hvis han spiller mest mulig?

Han kan sikkert bli en klassespiller på sikt, garantert. Bare forstår ikke hvorfor han skal trenes opp i våre kamper og levere under pari etter lite spilletid i Italia.
        Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
          I flere av de andre kampene i høst hadde jeg vært enig med deg, men idag var Grindheim god og fortjente å spille hele matchen.
          Det var mer ment som at hvis han absolutt måtte bytte noen, men jeg syntes det ikke var nødvendig å gjøre de byttene etter pause. Det fremstår for meg helt merkelig... Det lønner seg å gi laget tid til å "sette seg" og spesielt når laget leder da...

Comment

Originally posted by Gluecoma View Post
            Bare å roe seg ned, denne sesongen er som tidligere nevnt kun en mellomsesong, og neste sesong kjemper vi om gull hele veien. Rekdal har vært klar på dette hele året, og det vises tydelig nå, at etter vi sikret plassen så kartlegger vi de forskjellige måtene å rote bort poeng i, for å ha kontroll på dette neste år. Vi har dominert mot dårlige lag, og så ser vi om de klarer å snu kampen på slutten, og forrige runde testet vi sjansene for at keeperen skal skåre ved å gi bort corner på slutten.Vi var litt uheldige og fikk 3 poeng der, men vi gjorde ett nytt forsøk nå ved å gi frispark på midtbanen for å se om motstanderens keeper kan skåre derfra. Slik jeg ser det, så har vi god kontroll på de forskjellige måtene motstander kan skåre på, og hvordan vi skal unngå å skåre selv, så jeg er meget positiv nå mtp neste år.
            Ja skal man nå toppen etter som åra sklir avgårde MÅ man være forbredt og man MÅ øve på diverse senarier..
            I år ser det ut som vi fortsatt øver på hvordan motstanderne skal skåre på oss..
            Så har vi nok engang en keeper uten armer(ikke første gang heller) , hadde dette skjedd med en unggutt/talent fra egne rekker som er i utvikling hadde dette vært tilgivelig, men det skjer altså med en innleid superproff og rutinert keeper ja så er det utilgivelig. Sett inn en keeper Reka satser på neste år og årene som kommer og send shasa hjem..
            Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Working...
            X