Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Spør Josimar om presidentvalget!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spør Josimar om presidentvalget!!

Klanens Webradio har gjort et varp og får Josimars redaktør Frode da Costa-Lia på besøk i pausa i vår sending fra oddsenligakampen mellom Vålerenga 2 og Finnsnes 11. oktober.

Josimar er blekka som nå for alvor har fått journalistene til å ta tak i Yngve Halléns virke som president i NFF og har stilt Hallén i et meget kritisk lys. KWR vil sette av hele pausa til intervju med da Costa Lia og inviterer dere til å sende inn spørsmål. De kan enten legges inn som innlegg i denne tråden eller sendes inn på SMS kodeord KWR og send det til 2242. Den tjenesten koster 5 kroner.
    in Absinthia

Jeg ønsker redaktørens synspunkter på Don Hallèn sin rolle i Stengel-saken. Hvordan kunne Platini uttale at overgangssaken var rent bedrageri når han kun hadde fått den forelagt fra Don Hallèn?
    Blir kanskje i overkant spekulativt og konspiratorisk, men kan dette ha sammenheng med at Erik Loe egentlig stilte til valg mot Hallèn samtidig?
    Lite ville overrasket meg når det kommer til denne fyren.

Comment

Hva synest han om at Stabæk anker og saksøker den norske stat igjen? Kunne Vålerenga ha gjort noe av det samme? Tror han RBK var "sladrehank"?
      Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Hvis stabæk får erstattning, er det da håp om at Trusl Haakonsen også får en form for oppreisning/erstattning for urettmessig oppsigelse/injuridende oppslag i media etc etc ?
        Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Comment

Teknikken svikta oss fullstendig i dag, men Frode da Costa-Lia er sporty nok og kommer tilbake til Vålerenga 2s siste kamp for sesongen, hjemme mot Kjelsås lørdag 24/10 kl 13.

Comment

Jeg lurer på hvorfor det er så vanskelig å finne sterke motkandidater til Hallen.
            Hvem kan være aktuelle, og hva er disses sterke og svake sider.

Hva kan/bør ledelsen i nff (ny eller gammel) gjøre for å få en solid og varig økning i tilskuertallene i tippeligaen (og for såvidt obos/oddsen også)

Comment

Hva kan den vanlige supporter bidra med for å bli kvitt Hallèn?

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                Hva kan den vanlige supporter bidra med for å bli kvitt Hallèn?
                Sånn i tillegg til det noen allerede gjør som feks Tifo, bannere leserinnlegg, så kan folk engasjere seg i sin egen lokale klubb (i tillegg til Enga sjølsagt) for å sette toppfotballen i fokus også i breddeklubbene rundt omkring. Få valgt inn gode delegater til Landsmøter og årsmøter i forbundet som ønsker å bidra og som har et sunnere syn på toppfotball, ledelseskultur og tilskuere enn Hallen.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                  Sånn i tillegg til det noen allerede gjør som feks Tifo, bannere leserinnlegg, så kan folk engasjere seg i sin egen lokale klubb (i tillegg til Enga sjølsagt) for å sette toppfotballen i fokus også i breddeklubbene rundt omkring. Få valgt inn gode delegater til Landsmøter og årsmøter i forbundet som ønsker å bidra og som har et sunnere syn på toppfotball, ledelseskultur og tilskuere enn Hallen.
                  Problemet med det er jo at det til nå har funka dårlig. Tror dessverre ikke tifo er måten å få Hallėn vekk på. Det kan alltid avfeies som et lite mindretall.

Alternativt kan kanskje Josimar lage en sak der de undersøker hva slags tillit Hallen faktisk har blant norsk fotballs kunder, supporterne...? Skal fyren vekk, må han komme under ordentlig press og da nytter det ikke med tifo. Ikke det alene i alle fall. En ringerunde fra Josimar til alle landets supportergrupper i Tippeligaen og OBOS vil vel sannsynligvis vise at støtten er minimal. Og det vil nok gi NFFs valgkomité og fotballting en større vekker enn litt tifo. Bare en tanke..

Personlig ville jeg støttet en annen kandidat enn Hallèn uten å stille andre krav til kandidaturet enn at vedkommende hadde puls. Så jeg skjønner ikke det skal være så vanskelig å finne en motkandidat til Hallèn..

Comment

Kan du trekke frem noen positive ting Hallén har gjort for norsk fotball?
                    - LGRW

Comment

Originally posted by Stix10 View Post
                      Kan du trekke frem noen positive ting Hallén har gjort for norsk fotball?
                      Jeg kommer ikke på mye. 99% crap

Men!

1)
                      Det har blitt bygd endel ballbinger til tross for at sport får svært lite penger av statsbudsjettet. Hvertfall sammenlignet med andre kultur tilbud.

2)
                      Det er nå en ny konkurranse på tippeligarettighetene. Denne runden nå er den viktigste på årevis. Diskusjonen er, skal det på åpne kanaler eller bak betalingsmur. Hvis han loffen kan akseptere lavere pris, og legge inn klausul om at kampene skal gå på åpne kanaler er det håp for norsk fotball.

Hva er poenget med at klubbene skal få ekstra 50 millioner kroner året for betalingsmur, når sponsorene stikker fra fotballen verdt 200 millioner kr året. (satt inn random tall for å få frem et poeng)

Norsk fotball kan aldri konkurrere mot kvalitet i Englang eller gratis tilgjengelighet i andre idretter som Langrenn, Tour de France eller annet crappers.

Konklusjon
                      Greier Hallén og Siem å få en publikumsvennlig løsning på mediaavtalen så kan hatet mitt gå over til et misnøye. Det sier ganske mye og jeg tror ikke det går.
                      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Problemet med det er jo at det til nå har funka dårlig. Tror dessverre ikke tifo er måten å få Hallėn vekk på. Det kan alltid avfeies som et lite mindretall.
                        Ja, men nå skreiv jeg altså flere ting, som tilsammen hjelper. NFF er (i utgangspunktet) en demokratisk organisasjon der flertallet bestemmer og representanter velges. Da må man prøve å sørge for at de beste foka velges og at ny sentral ledelse prioriteres. Det er dessverre ingen magisk fiks på dette. Stort press fra gode folk over tid funker.

Personlig ville jeg støttet en annen kandidat enn Hallèn uten å stille andre krav til kandidaturet enn at vedkommende hadde puls. Så jeg skjønner ikke det skal være så vanskelig å finne en motkandidat til Hallèn..
                        Skjønner ikke helt dette jeg heller, men sånn er det altså. Siste reelle motkandidat var vel Erik Loe, og han fikk jo nok annet å tenke på, og trakk seg. Så kan det jo hende at den som skal velges ønsker seg at fotballfolk vil ha nettopp henne/han og ikke bare "en hvilken som helst en som ikke heter Yngve Hallen"....

Comment

Originally posted by lokalhelt View Post
                          Jeg kommer ikke på mye. 99% crap

Men!

1)
                          Det har blitt bygd endel ballbinger til tross for at sport får svært lite penger av statsbudsjettet. Hvertfall sammenlignet med andre kultur tilbud.

2)
                          Det er nå en ny konkurranse på tippeligarettighetene. Denne runden nå er den viktigste på årevis. Diskusjonen er, skal det på åpne kanaler eller bak betalingsmur. Hvis han loffen kan akseptere lavere pris, og legge inn klausul om at kampene skal gå på åpne kanaler er det håp for norsk fotball.

Hva er poenget med at klubbene skal få ekstra 50 millioner kroner året for betalingsmur, når sponsorene stikker fra fotballen verdt 200 millioner kr året. (satt inn random tall for å få frem et poeng)

Norsk fotball kan aldri konkurrere mot kvalitet i Englang eller gratis tilgjengelighet i andre idretter som Langrenn, Tour de France eller annet crappers.

Konklusjon
                          Greier Hallén og Siem å få en publikumsvennlig løsning på mediaavtalen så kan hatet mitt gå over til et misnøye. Det sier ganske mye og jeg tror ikke det går.
                          P. 1 : det er ikke Hallèns fortjeneste at det blir bygd ballbinger i landet !!
                          P.2 : mediaavtalen er allerede inngått bak ryggen på blant annet tv2 som IKKE fikk lagt inn bud på rettighetene, så her er det misstillit an mass..

konklusjon etter KUN disse 2 punktene er : good bye Hallèn

Comment

Så Hallén er kun ansvarlig for det negative som skjer i NFF?

Comment

Originally posted by anderan View Post
                              Så Hallén er kun ansvarlig for det negative som skjer i NFF?
                              Er vell ingen grunn til å tillegge han fortjenster han ikke fortjener....

Comment

Working...
                              X