Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Anders Nedrebø klar for Enga

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Anders Nedrebø klar for Enga

Kommer fra Bærum og har signert en 3-årsavtale. Vet lite om spilleren.

http://www.aftenposten.no/100Sport/f...t-616313_1.snd

For ordens skyld, dette er OBOS-spilleren det har vært rykter om tidligere på både dette forumet og VG Debatt.

Comment

27 åring fra bunnlag i 1 div, med fortid i Asker og Kamma. Uten at jeg noengang har hørt om fyren engang, virker det jo litt rart at han plutselig er god nok for et satsende lag i tippeligaen i den alderen.
      Serimester 2018!

Comment

Originally posted by Tony2 View Post
        27 åring fra bunnlag i 1 div, med fortid i Asker og Kamma. Uten at jeg noengang har hørt om fyren engang, virker det jo litt rart at han plutselig er god nok for et satsende lag i tippeligaen i den alderen.
        Synes også dette virker snodig. Vi har 2 unge stoppere med stort potensiale som banker på døra, og kan være gode nok neste år, eller iallefall senest 2017 tenker jeg.
        Er det Tollås han mener er for dårlig tro?
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Minner litt om Benjamin(?!) vi hentet fra Follo...
          Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

"I utgangspunktet er jeg back, men kan også bekle samtlige midtbaneposisjoner."

Altså en potet, men der har vi jo også Alex. Kanskje de håper at han vil utvikle seg flere steg, når han endelig blir proff? Tandberg vet jo bedre enn de fleste hva han står for, vil jeg tro.

Comment

Det som er verdt å merke seg er at dette er en spiller som Tandberg vet mye om... Med andre ord, da vet de hva de får.

Comment

Velkomnen Anders. Selv om du verken har Barcelona, Real Madrid eller Bayern München på CV'n frem til da.

Comment

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                  Velkomnen Anders. Selv om du verken har Barcelona, Real Madrid eller Bayern München på CV'n frem til da.
                  Eller TL erfaring...

Comment

Så akkurat andre omgang av Bærum-Sandnes Ulf og Nedrebø gjorde sakene sine bra på venstrevingen.
                    Rask, god med begge bein og høy kvalitet på innleggene.

Forøvrig gøy å se at super-Moussa bekler rollen som playmaker på sentral midtbane.

Comment

Originally posted by Shtian View Post
                      Så akkurat andre omgang av Bærum-Sandnes Ulf og Nedrebø gjorde sakene sine bra på venstrevingen.
                      Rask, god med begge bein og høy kvalitet på innleggene.

Forøvrig gøy å se at super-Moussa bekler rollen som playmaker på sentral midtbane.
                      WHAT?? Moussa playmaker?? Jaja, det kan jo ikke ha vært så verst, all den tid de vant. Håper Nije har en fin tid i Bærum og at han kan komme tilbake til Enga som en bedre spiller enn da han forlot oss. Ellers fint å høre at Nedrebø gjør sakene sine bra, men det er tross alt i OBOS-ligaen. Merker at jeg er litt skeptisk til kjøp av nok en "potet", men får satse på at Reka og Tandberg har en plan bak dette.
                      Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post
                        WHAT?? Moussa playmaker?? Jaja, det kan jo ikke ha vært så verst, all den tid de vant. Håper Nije har en fin tid i Bærum og at han kan komme tilbake til Enga som en bedre spiller enn da han forlot oss. Ellers fint å høre at Nedrebø gjør sakene sine bra, men det er tross alt i OBOS-ligaen. Merker at jeg er litt skeptisk til kjøp av nok en "potet", men får satse på at Reka og Tandberg har en plan bak dette.
                        De må ha stor tro på han, siden han har signert for 3 år. Han forrige poteten vi henta fra Obos (Nest Sotra) ble desverre ingen suksess. Gleder meg til å se han spille, så får vi se om han holder TL nivå.

Comment

Jeg har problemer med å se logikken bak denne signeringen. For hvis formålet er og prøve å komme i penga (sorry deltok i NM i poker, og for å tilføye, klarte det ikke) så er vel ikke denne spilleren som vil bidra til økning av sannsynligheten. Og hvis målet er "potet" så har klubben en allerede. Og før det ble gitt 3 års kontrakt til denne 27 åringen som har vaket på lavere divisjoner (og sist på en klubb som rykket ned), så hadde det vært mulig å gi sjansen til en junior.

Men nå er han her, og det er bare å ønske lykke til. Har ikke Leicester hentet en spiller nærmest ingensteds fra, og som gjør suksess i Premier League?. Så alt er mulig. For når Robert Lewandowski kunne havnet i Hødd, så er det sannelig en mulighet for at Andreas Nedrebø kan overraske

Comment

Originally posted by Rekaldo View Post
                            Jeg har problemer med å se logikken bak denne signeringen. For hvis formålet er og prøve å komme i penga (sorry deltok i NM i poker, og for å tilføye, klarte det ikke) så er vel ikke denne spilleren som vil bidra til økning av sannsynligheten. Og hvis målet er "potet" så har klubben en allerede. Og før det ble gitt 3 års kontrakt til denne 27 åringen som har vaket på lavere divisjoner (og sist på en klubb som rykket ned), så hadde det vært mulig å gi sjansen til en junior.
                            Det siste først. Hvilken junior? Det er lett å si st en junior må prioriteres, men litt verre når man ikke har en junior som kan dekke de samme posisjonene på en like bra måte. Man blir ikke automatisk god nok bare fordi man er ung nok.

Hvilken annen "potet" har vi? Alex Mathisen er på vei ut av klubben.

Vålerenga ønsker en squadspiller som kan gå inn på laget i flere posisjoner, kan opprettholde standarden på laget og som ikke er "kjeks". Det vil si at han er tilgjengelig i 30 kamper og kan spille i 90 minutter.

Comment

Originally posted by FrankO View Post
                              Det siste først. Hvilken junior? Det er lett å si st en junior må prioriteres, men litt verre når man ikke har en junior som kan dekke de samme posisjonene på en like bra måte. Man blir ikke automatisk god nok bare fordi man er ung nok.

Hvilken annen "potet" har vi? Alex Mathisen er på vei ut av klubben.

Vålerenga ønsker en squadspiller som kan gå inn på laget i flere posisjoner, kan opprettholde standarden på laget og som ikke er "kjeks". Det vil si at han er tilgjengelig i 30 kamper og kan spille i 90 minutter.
                              Tega George kunne sikret høyresiden.

Jeg tenkte på Alex. Alex er ikke guds gave til fotballen, men vi vet hva vi har. Det er usikkerhet med denne nye

Comment

Working...
                              X